Mistä nauroit viimeksi?
Kommentit (63)
Joku kaatuu silloin nauran,varsinkin jos mummolla leviää ostokset pitkin katua,silloin palleaan koskee kun taitun kaksinkerroin nauramaan,ohi mennessä potkin vielä kananmunat rikki.En ole paha vaan huumorin tajuinen.
Sisäisesti nauroin kun itseäni koulutetumpi ei onnistunut valehtelemaan uskottavasti ja puhui välillä itsensä pussiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole nauranut moniin vuosiin
Oletko surullinen?
haahaahaahharääähhäääää,maantietä kuljen kuin kunigas mä oisin rääähhhää häääähhää.heh heh heh hehh,kirjavat vaiheet kertoa mä voisin rrrrrrrähhhää'ä hhhäähhää häähhhää ,laulan kuutamoooon.....
Vierailija kirjoitti:
Sisäisesti nauroin kun itseäni koulutetumpi ei onnistunut valehtelemaan uskottavasti ja puhui välillä itsensä pussiin.
Tuo kertoo vain sen, että olet kovemman luokan valehtelija. Enpä sillä ihan leuhkisi.
" Osaan valehdella paremmin" muahahahaaaaa . Toisaalta valehtelu on naisille muutenkin luontaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo vain sen, että olet kovemman luokan valehtelija. Enpä sillä ihan leuhkisi.
" Osaan valehdella paremmin" muahahahaaaaa . Toisaalta valehtelu on naisille muutenkin luontaista.
Valehtelu on naisille yhtä luontaista kuin tumma ihonväri vantaalaisella.
- Li Andersson -
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten hahaha
Hyvä asenne ja pilke silmäkulmassa, näillä mennään.
Ei se mitään mutta koska itkit viimeksi,minä itkin tänään,teidän puolesta tulette olemaan nöyriä ja köyhiä,mulla on rahaa siksi minua surettaa,kun teillä ei ole mania.
Mistä nauroin viimeksi? Siis missä vai?
Vierailija kirjoitti:
Mistä nauroin viimeksi? Siis missä vai?
Mistä asiasta, mua naurattaa kun tämä on niin vaikeaa.Onkohan minulla aivosairaus.
Miesten saunavuorossa voi miten pienet pelit karvaisilla miehillä,nauratti vielä monta tuntia kun mietin,voiko olla noin pieniä vehkeitä,vaimokin nauroi kun kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Lerppakullit naurattaa aina.
Mutta lörövttu vetää mielen surulliseksi. 😢 Surulta välttyy kun välttää yh mameja.
Vierailija kirjoitti:
Miesten saunavuorossa voi miten pienet pelit karvaisilla miehillä,nauratti vielä monta tuntia kun mietin,voiko olla noin pieniä vehkeitä,vaimokin nauroi kun kerroin.
Yks kaveri kanssa naureskeli pienille pippeleille. Ymmärsin myöhemmin, kun hän kertoi, että hänellä on liian iso penis ja sen takia ei ole oikein seksielämää. Sulla samantapaista?
Eilen nauroin ääneen,kun kissa videoita katselin.😂on ne semmoisia😂hassuja välillä.Harvoin nauran ääneen täällä kotonani..mut noi kisut on niin hassuja..
Katsoin yöllä "Mennään bussilla", ja kyllähän siinä vähän naurattikin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin kun joku nainen työnsi vauhdilla juosten jotain kolmipyöräisiä lastenrattaita ja yht'äkkiä niistä irtosi toinen takapyörä sitten tämä naisihminen rysähti komeasti rattaidensa ja mukulansa päälle 😂 kauhea mesoaminen ja parkuminen niin äidillä kuin muksullakin. Nauroin siinä katketakseni ja sitten tää muija katseli kiroillen minua ihan niinkuin se olisi ollut jotenkin minun vika. Harmitti kun en saanut sitä videoitua.
Toivottavasti kompastut ja satutat itsesi. En ole vahingoniloinen, mutta haluan että kärsit.
Äsken nauroin ääneen Antti Holman mainosta Haluatko miljonääriksi- ohjelmasta ( fb).