Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elon Muskilla olisi varaa ostaa tai rakennuttaa asuntoja ja tarjota niitä kodittomille

Vierailija
17.05.2024 |

Elon Muskilla olisi varaa ostaa tai rakennuttaa asuntoja ja tarjota niitä ainakin osalle kodittomista ilmaiseksi, mutta sitä hän ei tee. Elon Musk on todiste siitä, että hyväntekijämiljardööri on taruolento.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä olen aivoton ja copy-pastetan saman sisällön otsikkoon ja tekstiksi! Näin voin tehokkaammin spämmätä turhuuksia päivät pitkät.

Vierailija
2/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kaikkia edesvastuuttomiakin vielä hyysätä vaikka olisi rahaa. Keskitytään Suomen ongelmiin ja ottakaapa nyt vinkistä vaaria itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen kommunisti, joka itse loisii toisten rahoilla kotona ja hamuaa vielä lisää...luuseriämmät

Vierailija
4/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako prosenttia rahoistasi sinulla on tapana laittaa kodittomien hyväksi? Anna toteutunut luku, eikä mitään jeesustelua.

Vierailija
5/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk on liikemies. En näe miten ap:n hurskas ajatus olisi missään määrin liiketoimintaa?

vuoden 2008 subprimekriisi opetti, mitä seuraa, kun täysin varattomille annetaan asuntolainaa.

Vierailija
6/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se tekeekin. Kun porukka lopulta tajuaa totuuden tuolla on mettät täynnä hylättyjä Tesloja, joihin kodittomat voi muuttaa asuimaan.