Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisen terveysalan hoitajalakko on törkeää ja rangaistavaa

Vierailija
17.05.2024 |

Palkka oli etyukäteen tiedossa ja tämä on kutsumustyötä, jossa raha on toissijaista. Pitäisi se ymmärtää.

Itse olen töissä halusta auttaa, en rahasta.

Puolisoni on hyvätuloinen, joten en tee työtä rahan vuoksi vaan hyvästä dydämestä apua tarvitsevia kohtaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä töissä ihan vaan rahasta.

Vierailija
2/7 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP HOITOTYÖ EI OLE KUTSUMUSTYÖTÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi v*ttuun pystyyn sen "kutsumustyösi" kanssa 🤣 Vaikka kuinka olisi "kutsumustyö" niin myös siitä ansaitsee saada kunnon palkan ja arvostuksen. Sinä voit aivan vapaasti tarjota palvelujasi ilmaiseksi mutta muiden älä edellytä toimivan samoin. 

Vierailija
4/7 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sulla onkin hyvä dydän. Tässä sulle mitali urhoollisuudesta ja silkasta pyhyydestä. 🥇

Vierailija
5/7 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsumus-argumenttia ei kannattaisi sote-ammattilaisten enää hirveästi itse lietsoa, koska sitä käytetään jo joka käänteessä heitä vastaan kuitenkin. Kutsumustyö tarkoittaa sitä, että ihminen on kenties hakeutunut alalle muista syistä kuin rahan perässä, mutta kyllä siitäkin työstä on saatava asianmukainen korvaus. Jos ap:lla on mahdollisuus elää miehen tulojen varassa, ei se sitä tarkoita että kaikilla sote-työntekijöillä on mahdollisuus tai halua samanlaiseen järjestelyyn.

Vierailija
6/7 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti alan täytyy olla jollain tasolla kutsumus kaikille, jotka tälle alkaa. Kutsumus ei kuitenkaan elätä ja vaikka sinä eläisit puolisosi siivellä, meillä muilla on toiveissa mm. maksaa laskumme itse, osallistua täysipainoisesti perheen kuluihin ja niin edelleen.

Vierailija
7/7 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ on kutsumustyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi