Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi me emme nuku???

Vierailija
26.01.2007 |

eli siis miksi kukakin meistä riekkuu ylhäällä???

itse en vaan osaa mennä nukkumaan kun mies on poissa...töissä...=(

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tosin oli esikoisen synnytys tosi helppo..säryt vaan selässä ja koko synnytys kesti 6h 10min mut ei että minkä tää tyttö teki.. ihan kamalat supistelut ja mahanpuolella ja mentiin sairaalaan jo pe-la yönä ja tyttö syntyi vasta la-su yönä ja kesto merkattin et 6h 32min eli pidempi ku esikoinen ja neiti painoi 3,774kg... ei kovin pikkunen väännettävä :) t.2

Vierailija
82/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meen nyt nukkumaan ehän tästä tuu mitään et kaiket yöt roikutaan netissä... hyvää yötä etenki sulle 2:nen...

tavataan taas ensi yönä...=)

6:nen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yrittää lähtee nukkuu ;) ei vaan raaski kun kerranki tääl on ikäistä seuraa hereillä :) t.2

Vierailija
84/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se on, rattoisasti yö kului poristessa mut pitää joskus myös nukkua... mies tulee kohta kotiin ja sehän antaa mulle piiskaa jos mä oon vieläkin koneella,)=) olin jos illoin ku se lähti... nio kävin välillä poissa mut silti... 6:nen

Vierailija
85/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen tunnin päästä loppuu vuoro ja siitä suoraan kouluun ja neljältä hakemaan lapset hoidosta. Saas nähä miten pysyn tolpillani sinne kymmeneen:D

23

Vierailija
86/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään huomenna uus ketju:miksi emme nuku! moikka! t.2

Vierailija
87/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moido! t.2

Vierailija
88/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanompa vielä et kyllä sä oot reipas. ihailen. =)

6:nen

Vierailija
89/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo kerinny koneelle ollenkaan, kun hälytyksiä on tullu tasaseen tahtiin. Nyt pääsin vihdoin syömään. Yöhoitaja täällä siis... vielä olis viides yö jäljellä, joten ens yönä pitää yrittää tänne tulla aiemmin. Ja 23, mä en ikinä jaksais lähtee suoraan töistä kouluun!! en tajuu miten jaksat!!! tsemppiä vaan... -yökkö-

Vierailija
90/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan tee enempää kuin kahta vuoroa peräkkäin, enkä tee kuin korkeintaan kaksi vuorossa viikossa. teen siis pelkkiä yövuoroja. Sit ei nuppi kyllä kestäisi, kun joudun valvomaan tosiaan yli kaksi vuorokautta putkeen. Tämä yö oli sitten viimeinen tällä viikolla.

Ensi yönä pääsen omaan sänkyyn, oman kullan kainaloon:)

23

Vierailija
91/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sopiva työmäärä minulle.

23

Vierailija
92/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pienen lapsen äitinä on nää yövalvomiset tullu hyvinkin tutuiks. :)

En muista milloin oisin kokonaisen yön nukkunu... vuonna -02 varmaan, ennenkun esikoinen synty... Äitit jaksaa yllättävän paljon, niin se vaan on :) nyt kierrolle... -yökkö-

Vierailija
93/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin tehdä miehen lemppariherkkuja :)

Vierailija
94/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmatun jokakodintalousturbo sä oot?

Vierailija
95/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä hemmatun jokakodintalousturbo sä oot?

Vierailija
96/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aikas vähillä unilla tuntuu stella jaksavan ja ihan omasta tahdostaan vielä. Mä oon niin aamu-uninen yksilö, et nukun kyllä jokaisen munuutin aamulla minkä vaan suinkin voin! Onneks alkaa huomenna vapaat ja saan taas loikoilla myöhään, jos vaan mies ja lapset sen sallii :) Mut ihailtavaa energiaa stellalla näin kukonlaulun aikaan on. -yökkö-

Vierailija
97/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: yksi heistä.

Vierailija
98/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi ymmärtämättömyyteni ja saanen polvistua eteesi oi Master Äiti. *peruuttaa paikalta samalla nöyrästi kumartaen*

Jep, rupee nää yötyöt jo pikkusen verottamaan tota mielenterveys puolta:/

Vierailija
99/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa et koko ajan on vaan nukkuminen tähän aikaan mielessä. Enää tunti ni pääsee ajalemaan sänkyä kohti!! -yökkö- Hyvää työpäivää töihin menijöille ja hauskaa leivonta ja siivouspäivää stellalle!!