Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi me emme nuku???

Vierailija
26.01.2007 |

eli siis miksi kukakin meistä riekkuu ylhäällä???

itse en vaan osaa mennä nukkumaan kun mies on poissa...töissä...=(

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuliko teille mitään kummaksuntaa tms. kun ilmoititte saavanna lapsen? Mulla on muutamalla kaverilla vasta lapsii ja muut viettää railakasta baarielämää.. en kyl ite yhtään sitä kaipaa :) t.2.nen

Vierailija
62/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivinen :) opiskellahan voi koskavaan :) meillä esikoinen (isoveli) halii ja antaa pusuja pienelle siskolle.. se on niin hellyyttävää :) t.2nen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri piirissä on menossa oikee vauvabuumi. me oltiin kyll' ä ensimmäisiä mut nyt kaikille on tulossa tai vasta tullut beibi

6:nen

ps. tää yhden käden kirjoitus on hankalaa, toinen käsi pitää typykkää.

Vierailija
64/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kai huomenna Hakea se testi... rakastan lapsia, mut en tiedä jaksaisinko sitä raskausaikaa, oli niinn rankkaa tää ekan kans

Vierailija
65/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hieman tylsempää kun ei oo ajokorttii ja lähes kaikki joilla on lapsii niin on töissä tai asuu julkisilla aika pitkän matkan päässä.. ollaan syyskuussa vasta muutettu tänne mis nyt asutaan ni en tunne oikeen ketään... (miehen mummo asuu kyllä kävelymatkan päässä) t.2.nen

Vierailija
66/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

86:nen ja kaikilla kavereilla on lapset.

Vierailija
67/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää iltaitkut ja ilmavaivat ja tos muutama viikko sitte mietin et mihin mä taas ryhdyin, mutta sitten se vauva on kuiteskin niin rakas että se aika paljon tasoittaa noita tunteita.. tytön hampaaton hymy on aivan loistava :) t.2nen

Vierailija
68/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mullahan ei oo seuraa kun meillä on vain yksi aauto, jolla mies kulkee töissä, ja kaikki asuu nytniin kaukana... puhelimitse pidän yhteyttä... opitikin ostaa tää talo täältä korvesta...=(

oon oikeestaan aika paljon lapsen kanssa kaksin...

Vierailija
69/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se raskausaika on vaan niin kamalaa...esikkoa oottaessa jouduin viikoksi sairaalaan... en halua uudestaan!!!

Vierailija
70/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsiä.. ehkä me tehdään sitten 30:sinä se iltatähti kun kaverit alkaa tekee niitä esikoisii :) t.2nen

Vierailija
71/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olin esikoista odottaessa 3 viikkoo sisällä ennen synnytystä raskausmyrkytyksen takia.. ja nyt tyttöö odottaessa sittenultrassa peloteltiin kystilla päässä ja pienikokoisuuden takii epäitiin kehityshäiriöö ja jouduttiin sikiöntutkimusyksikköön tutkimuksiin..mitään ei sitten kuitenkaan ollut.. ja sitten tytön synnytyksen alku oli kamalan kipee ja olin yön osastolla ennenkö pääsin synnytyssaliin :( t.2

Vierailija
72/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäiltiin raskausmyrkytystä... jota ei ees ollut. mun olo ei ollut yhtään huono. mut verenpaine oli aika korkea... sit ku pääsin kotiin mun piti vain maata sängyssä.. kyllä aika kulkui silloin hitaasti...=)

Vierailija
73/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes 3 viikkoo.. mulla ihan todettiin raskausmyrkytys.. paineet 160/102 ja valkuaista virtassa ja turvotusta silleen et kun paino polven alta siihen jäi iso kuoppa :) t.2nen

Vierailija
74/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paineet nousi loppua kohden mutta ei kuitenkaan kriittisesti... t.2

Vierailija
75/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin millän huvittais :(

Vierailija
76/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kans se turvitus aika hirveetä, paino nousi kohisten... mut eipä siitä sitte se kummempaa tullu... synnyttämään kyllä haluaisin, jäi sellaien olo edellisestä kerrasta et pysryn kyllä parempaankin...=)

Vierailija
77/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska metsässä on asustaa.

Vierailija
79/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos metsään haluat mennä nyt sä takuulla yllätys...=9

Vierailija
80/99 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurailen välillä teijän juttuja ja välillä juoksen hälytys kellon perässä.

:)

23