miksi me emme nuku???
eli siis miksi kukakin meistä riekkuu ylhäällä???
itse en vaan osaa mennä nukkumaan kun mies on poissa...töissä...=(
Kommentit (99)
markkinointi-instituutissa no vaan maksaa ihan tajuttomia summia :( t.2
mulle annettiin kyllä synnytyksen jälkeen panadolia...mut se oli tosi vahvaa 1000mg...joo minä inhoon pulloa. ja typy onneks myös.=) mä ihmettelen ku toiset saoo et ei imetä siksi ku en jaksa/se on työlästä/joutuu herään yöllä... eikö pullovauvat sit syö yöllä...?
6:nen
mä en voi opiskella ku puoleksi etänä, siks tästä eikai tuukaan mitään..6:nen
Ja kun ottaa teoriasta ensin selvää, niin käytännön harjottelut sisäistää paremmin. Siksi olen (en nyt mitenkään liikoja itseäni kehu:)) luokan parhaimpia. Kaikki näytöt on menny ykkösellä läpi ja todella hyvin arvosanoin. Lisä oppi ei ole koskaan pahasta:) Ja tykkään ihan mielettömästi ensihoidosta. Simenomaan saku puolesta, en niinkään pkl toiminnasta.
23
kun sulla on noin hyvä motivaatio niin opiskele!!!!kateeksi käy.
itse en sitä pystyis tekee (verta,oksennusta ja ulostetta yms. yök) :) Mua taas kiinnostaa jokin markkinointi/asiakaspalvelu ammattti.. (ite ny ä-lomalla stoccalta jossa myyjänä). t.2
kaveri sai 10 päivää aiemmin tytön kun mä ja lopetti imetyksen kun vauva oli noin reilu viikon... :(
ja mulla ei ees ammattia, ei kylläkää paljoa puutu mut lapsen myötä motivaatio meni sen sileän tien... on niin helppo vaan olla ihan täypäiväinen äiti, mä niin nautin siitä....
Välillä on todella vaikea palloilla perheen- työn- opiskelun välillä:(
Mutta kun jouluun asti jaksaa painaa niin sitten helpottaa, kun opiskelu loppuu. Silloin pitäisi vihdoin ja viimein valmistua. 4,5 vuotta mieletöntä opiskelua päätyy silloin. JEE! :)
23
mut en kyllä nyt yhtään kaipaa töihin... kotona on niin ihana leppoisaa... :) t.2
joo mun kaveri kans imetti kylläkin hurjat kaks viikkoo, se just sanoi et ei jaksa yöllä imettää... kai sen mies sit ruokkii vauvaa pullosta öisin...en tiiä. on se muutenki aika erikoinen tapaus se kaveri, tai ex-kaverikohan lie...
että ei imetä kun maitoo tulee liikaa ja et hyvin 2 ekaakin muksuu on korvikkeella kasvanut :(
juu musta on ihanaa olla kotona. välillä vaan tulee apua mä elän siivellä- olo. mies kannustaa olemaan kotona kun sen mielestä meillä on ihana rentoo...
synnytyksen jälkeisiin kipuihinki sairaalassa buranaa... no nyt alkaa toi panadolkin jo tehoomaan jonku verran.. ja onhan toi imetys kyllä nii helppoo.. mä kuolisin jos yöllä aina joutuis kävelee mikrolle ja lämmittelee jotain maitopulloja :) t.2