miksi me emme nuku???
eli siis miksi kukakin meistä riekkuu ylhäällä???
itse en vaan osaa mennä nukkumaan kun mies on poissa...töissä...=(
Kommentit (99)
olin vähän ilkee ja naurahdin jo ajatukselle.. mutta tänäänkin kun olin n.4 tuntii sielllä hammaslääkärissä niin mies oli jo lähes tulkuun paniikissa täällä kotona :) t.2nen
ja mun neiti huhuilee mua... kikatus kuuluu...apua!!! se ei sit enää nukaha ennen aamua!!! hihii...=)
6:nen
mun mies oikeesti LUULEE et se pärjää lapsen kans siinä missä minäki... ja mä, uskollinen vaimo, annan se olla siinä luulossa. ettei miehinen ylpeys saa lommoja...
siellä se leikkii... ollut sairaan joten tuo nukkuminen ei oo ihan normaalia...toivottavsti se taas oppii...
Esikoinen aloittaa (nyyh) koulun syksyllä. Kylläpä se aika niin rientää.
23
tosin tuli tossa illalla hieman mielipide-eroja kun tyttö kitisi... mies sanoi heti että anna maitoo ja minä totesin että se ei auta kun se sitten lisää noita ilmavaivoja miksi kitisee... sitten sanoi että ainakin päivällä maito auttoi johon totesin että no juuri siksi tyttö nyt varmaan sitten kitisee :( ja tosiaan ei tohon korvikkeesen ole tottunut kun yleensä tissiä tulee :) t.2
kai munki pitäs mennä nukkumaan. koko viikon väsyttäny niin et olin jo varma et oon raskaana, mut eipä nyt väsytäkään... niin ja pahoinvointia on ollu myös.
mun mies siis oikeestaan olettaa et se osaa kaiken paremmin ku mä. ja sit jos sitä erehdys neuvomaan...apua!
voi teitä teiniäitejä...=) mä sain lapseni kypsässä 21 vuoden iässä.... heheheheheheheheh.... 6:nen
Ai että... odotus on niin jännää :) mullakin mun " pikkuinen käärö" täyttää 29.päivä 3kk t.2nen
NÄIN ME NUORET JAKSETAAN VALVOO JA HOITAA LAPSET :) Kyllä lapset pitää nuorena tehä :) t.2
en oo tehny testiä ku en uskalla. hirvittää tuon koulunki takia ku pitäis saaha ensin pois se. mies ois innoissaan...=) raskauskin on kyllä mahdollinen..... 6:nen
85.
ihana tää neiti ku nauraa silmät ristissä...tukka pystyssä...
mut ei mua nyt enää väsytä kun se piristi :( t.2:nen