Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAISET " nipukanmetsästäjät" 26.1 haaveineen

26.01.2007 |

Aivan pakko oli laittaa tollanen aloitus! =) Tulin tässä illan yömyöhään katsastamaan kuuumisia, ja aivan vedet silmissä käkätän täällä koneella =) =) =) Hehehehehehe...

Voi tytsit teidän juttujanne!!

Mä ihan mielnkiinnosta päätin itsekin tarkastaa tilanteen ja ovis ei mun nipukkanapukkani mukaan vielä ole kohillaan, koska se on kova ja aikas ylhäällä. Mutta en sitä nyt rupee ronklaileen, kun koitan saada pahat stressit ulos ja hyvät tuulet sisään ja pahat stressit ulos ja hyväät tuulet sisään....... *huoh*

Tehdäänpä tytöt tänään perjantain kunniaksi oikeen ennätyspino, joohan!?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

~~~~~PLUSSARIVINI KAIKILLE~~~~~

Ottakee siitä onkeenne!

Kiitos muuten myötätunnosta yrjötauti taitaa olla ohitte, ruoka pysyi jo hyvin pikkumiehellä sisällä. Joku kyseli pikkusen ikää ja 1½vuotiashan hän on, vanhempi veli on 4vee! semmosta.

Ja näin päätän turinointini kera pomppivien ajatusteni ja keskityn tulevaan viikonloppuun, ja parisuhteen piristämiseen =) !! (niin ja tietenkin yöuniin, jotka san toivon mukaan nukkua rauhassa, ilman yrjöä)

Shani@

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emelie:olet kultanen ihminen:)kiitos....

nyt lähetään hakee mussukoita koulusta, sit kirjasto ja kauppa,palailen...

Vierailija
22/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mässyrehvit, jee...mikäs ois hyvä aika...ehdottakaa?

:) Johan piristyin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Rimpekin kai :(

Meidän ilopillerit :' (

Minä se tuolla aiemmin kysyin niitä ovisoireita, kun viime kierrossa oli, mutta tässä ei. TÄNÄÄN on kuitenkin hiukan tuntunut alavataassa nipistyksiä, liekö ovis sitten päivän myöhässä. On ollut aina niin tarkka kp 14/15 välillä. Nyt kp 16.

Ja PERHANA: pupuiltu viimeksi melkein 3 vrk (2,5 vrk) sitten!!! Onko tässä mitään toivoa enää!!!???? HOHOI: Muistaako joku, kauanko ne simpat elää, nooin keskimäärin? Ne kai _voi_ elää viisikin vrk, mutta se kai harvinaista? Keskimäärin tietty 1-2 eli meillä ei enää toivoa :( Mieskin tämän illan poissa, ja jos ovis on nyt, niin ei kai se pupuilu enää ensi yönä mitään auta :(

KÄÄK.

Ensi kierrossa peitto heiluu varmasti joka toinen päivä, oltiin kuinka väsyneitä vaan... Eilen just mietin, että voi että kun väsyttää, ja nukahdin vaan. Vaikka oltaisiin voitu tehdä vauvaa...

No joo, se minusta.

Lumimyräkkäistä päivää vaan kaikille!!

Tirlittan 16/28-29

Vierailija
24/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista tuntia tuolla myräkässä teki tosi hyvää päälle! Varsinkin kun tuo täti kerpele leikkii nyt jotain kuurupiiloa, tulen-en-tulen-en...

Emilie ja Tutti: Kiitos vaan että vielä huolitte seuraan! :)

Tirlittan:simot taitaa elää noin 2-5vrk? Näin ainakin muistelen jostain lukeneeni. Ja munishan on hedelmöittymis kykyinen n.vuorokauden irtoamisen jälkeen? Simot tekee matkaa jonkin aikaa mutta nopeimmat kaiketi ,siis ne ME tuloksen saaneet :) , ehtii jo puolessa tunnissa perille. Eli minun matikalla vielä on toivoa tähän kiertoon jos miehen saat yön aikana peiton pöllyttelyyn... :)

Mietiskelin tuolla ulkona rämpiessäni että eihän mulla nyt loppu viimein asiat niin huonosti ole. Yritystä ei kuitenkaan ole kuin kolme kiertoa sen viimeisimmän km:n jälkeen ja kuitenkin selvästi tulen raskaaksi.

Samalla pohdin myös että mitähän Sannuskalle mahtaa kuulua? Kovasti rankkaa on tuo lähiomaisen menettäminen ja suru koskettaa niin monia...

Jo paremmalla tuulella oleva

-Rimpe-

Vierailija
25/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rimpe rakas:ootkohan sä ollu edellisessä elämässä mä, ja mä sä? on niin samanmoiset mietteet...eihän ne tosiaan huonosti ole, meilläkin lähti vasta kuitenkin 4 yritys, periaatteessa kolmas, kun pillereitten jälkeen oli niin oudot tädit!! ja just toi piiloleikki, munki täti tulee-ei-tulee-ei...

Tirlittan: kyllä se ovis ajankohta voi katsos heitellä, been there done that!! ja kauniisti sanottu, ilopillerit, kyllä me vielä täältä noustaan, kun otetaan vähä neuvoa antavia iltasella:))

NIIN SE AIKA?? monelta rehvataan?? kait te nyt piristyneet hupakot mun kanssa meinaatte " ryypätä ja rällätä" ??!!!

te ootte kyllä niin mahtavia tyyppejä, tää on mieletön tää palsta, älkää ikinä jättäkö mua...

Vierailija
26/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla: Kävin tuolla esittelypinossa kurkkimassa ja huomasin että ollaan saman ikäiset ja molemmilla neljäs toiveissa, yk: samat ja kp:t kin täsmää... Hmm.. Ja sitten vielä tuo sinun asuinpaikkasi, oletko pitkään asunut Järvenpäässä? Siellä olen meinaan viettänyt seitsemisen vuotta elämästäni. Toki pois olen muuttanut jo 14 vuotta sitten, mutta yhtäläisyys kuitenkin.

Anteeksi muut sisaret, tälläinen sisäpiirin pulina!

Vierailija
27/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen asunut nyt vasta vuoden täällä, sitä ennen lahdessa, alunperin helsingistä:)

hei, priscilla1976@luukku.com! ihan vihjeeks;)) ja kaikki saa kirjottaa!!

palailen 9.aikaan mestoille...

Vierailija
28/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa: Ruskeaa töhryä paperissa. Perhana

Rimpe ja Priscilla: Jaan kohtalonne!

Muuta: Perhanan lumisade.

Unelma kp 26/28-30 ja yksi nipukan tarkastus.

Vierailija
29/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tätikö se Unelmallekin on tulossa..Halit sullekin!

En kyl taida illalla päästä ainakaan aktiivisesti kirjottelee, kun miehen veli on tulossa meille yökylään. Mut katellaan jos ehtisin pyörähtää..

Ei uutta omaan napaan..aika negatiivisissa tunnelmissa ollaan, kai se jotenkin tuntuis erilaiselta jos oiskin raskautunut.

Älkää tosiaan jättäkö pinoa, vaikka oisittekin pudonnu ja seuraava la ois alkukuusta..on tääl niin kiva porukka koossa..

Milenna kp 26/30-32

Vierailija
30/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan nyt täti meinaa kiusata lokahaaveita :( pysyis nyt vaan poissa

priscilla, rimpe & muut ei saa jättää meitä, täällä on kyllä ihan parhaimmat jutut ollu ja mikä tsemppaus :)

Meillä on täys mykkäkoulu ukon kanssa päällä,niinkin fiksusta asiasta kun synttärikakkusta - ääh ei jaksa edes selittää enempää. Toteampa vaan että naisetko muka mutkikkaita ihmisiä, kyllä noi miehetkin osaa väläyttää...

Jospas mä liityn teiän mässyily treffeille ihan vaan ton mykkiksen takia. Punkku pullon tosin ajattelin aukasta, siidukat ja oluset on kaupassa eikä tonne myräkkään tee mieli lähteä...

Kiti kp 10/~30

Vierailija
31/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa äsken kävin kokeilemassa, ja se oli joko noussu entisestään tai sit jotenki kääntyny eri tavalla, tai alkanu aukee, koska en enää löytäny sitä kovaa nipukkaa..Mitähän tuo tarkottaa? Eikös, jos se alkaa aukee niin tätiki on tulossa? Entäs jos se nousee? Toivoa ilmassa? Voiko se kääntyillä?

:) Alkaa itteenikin huvittaa nuo kysymykset, mut nipukkatietäjät, valaisisitteko asiaa?

Vierailija
32/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miestäni hakemaan vähän juotavaa kaupasta. Herkkujakin teksisi mieli, mutta nyt iski paniikki näistä liikakiloista. Minulla on oikea loppuraskauden vauvamaha ilman sitä raskautta. Jos saisin sen pois, niin voisin raskautua helpommin.

Illalla tulee Mib klo 21 ja sitä varmaan katselen. Tulen kyllä katselemaan teidän viestejänne, jos vaikka saisimme hauskan ketjun aikaiseksi piristämään elämää.

Halit myös teille kaikille.

Vierailija
33/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se miesten kanssa eläminen on. Nyt mun täytyy pyytää anteeksi, koska tuo kakku- asia sai mut nauramaan. Minäkin olen pitänyt mykkistä ihan yhtä hassuista jutuista.

Nyt menen laittamaan syötävää lapselle. Voikaatte taasen hyvin.

Vierailija
34/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se riivatun täti oli täällä käyny harventamassa rivejä. Höh, en voi muuta kuin syvästi pahoitella, mutta toivoa paljon parempaa onnea ensi kiertoon.

Tuohon erittäin hauskaan napukkakeskusteluun on pakko osallistua!

Tuolla ff:n sivuilla mainitaan, että napukan asennosta ei voi päätellä raskautta millään lailla. Ja kaikenlisäks se on niin yksilöllistä, että paha niitä on vertailla, valitettavasti. =)

Itse esim tiedän, koska menkat alkaa, kun napukka on alhaalla ja kivikova. Ja oviksen aikaan se katoaa hetkeks niin ylös ettei tunnu millään.

Mulla oli sitten tänään tuo gyneaika. Hän oli sitä mieltä, että nää kesäisen km:n jälkeiset kierrot voidaan laittaa ihan huonon tuurin piikkiin. Kaikki on kunnossa. Limakalvo hyvä (ilman greippimehua, huom! ;) , clomit ei ollu tehny mulle kystia mikä jäi muuten kaivertamaan mieleen Pepsin tilanteesta, kun kerroit sun gynekäynnistä!

Mulla kun tuo kystataipumus on ollu jo ennen clomejakin, toisaalta kumpaakaan aiempaa onnistunutta raskautta eivät ole haitanneet vaikka niitä on koko ajan ollu. Talvellahan se yksi iso aiheutti alkuraskauden keskenmenoja niin pelotti, että jos clomit ois tehny samanlaisen uudestaan. Mut siis onneks ei.

Hienosti näkyi juuri puhjennut munarakkula (jonka olin arvannukkin löytyvän kipujen perusteella) ja sen vieressä toinen follikkeli 24mm eli hyvällä säkällä saan tuplamahikset tähän kiertoon!

Nyt ei voi muuta kuin toivoa, että onni suosisi kerrankin.

Ja sitä samaa onnea toivottelen jokaikiselle.

piipaa kp 13/28 dpo 0 yk 18

Vierailija
35/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin pitkään pystyin olemaan palstailematta(vaikka salaa olenkin käynyt pinoja joskus aina lukemassa) mutta eiliset hulvattomat jutut sai nyt minutkin vihdoin mukaan. Ihan ensimmäiseksi pahoittelut tädin yllättämille ja peukutuksia teille joilla alkaa olla H-hetki käsillä.

Ommoon nappoon kuuluu semmosia että ollaan yli 30 pariskunta joka yrittää esikoiselle 1v2kk kaveria saada, aika heikoin tuloksin toistaiseki. Nyt ois menossa kp 25/27-30 ja ovis oli kp 14, odottelen tätsyä saapuvaksi maanantaina. Oireita plussan puolestakin kyllä on ja tähän kiertoon oeln lähenyt sillä asenteella että nyt tärppää ja piste, ei ainakaan positiivisuudesta jää kiinni. Lämmöt on olleet nyt tosi kivasti 37,4 ja nenä tukossa(johtuu varmaan pakkasista) ei flunssaa kuitenkaan, rintoja hieman kivistää, ajoittain ja ajoittan on myös menkkamaista jomotusta nyt enenevässä määrin. Teroja söin 3kk mutta nyt on menossa ihan " luomukierto" että jänskättää...

saatanpa illan päälle tulla kurkkaamaan mitä tänne kuuluupi.

t.tamatu kp25/27-30

Vierailija
36/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttotuomio sille tädille kun on taas tullut kiusaamaan niin monia, haleja teille ja onnea uuteen yritykseen. Toivottavasti ei nähdä marraskuisten puolella:)

NIpukka keskustelua on ollut hauska seurata sivusta, en viitsi itse siihen enää lähteä kun nyt mitataan lämpöjä ja limoja ja tikutetaan ja kaikesta näistä pidetään kirjaa, niin menis ihan mahottomaksi.

ON. Erittäin hyviä uutisia. ovuloin kystasta huolimatta sittenkin tässä kuussa, 2 munista näytti tiistain ultran mukaan olevan tulossa ja tänään tikutin ekan kerran klo 11 ja kaksi tulipunaista vahvaa viivaa näytti acon 40 miu tikku. Oon pihannu viikon ja kasvattanut laatukarjaa miehen kasseihin jotka illalla päästän valloilleen..... Sunnuntaina aloitan sitten lugesteronit jotka viekin varmaan seksihalut kauas pois koska niitä pitää työntää tonne noin ja sit sitä mössöä kuulemma valuu ulos ja yök sottaselta kuulostaa.

Mut lähden virtittelemään ansojani miehelle ja huomenna palailen.

Pepsi kp 13/28 dpo 0 kohta 1 yk 11

Vierailija
37/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin kiitoksia viikon huumoripläjäyksestä, tämä nipukkakeskustelu on saavuttanut niin loistavat mittasuhteet ettei sitä ole voinut nauramatta lukea. Itse en ole vielä sisätutkimusta tehnyt, nipukka mielessä ainakaan, täytynee kuitenkin ensi saunareissulla kiinnostuksen vuoksi etsiä kyseinen kaveri. Kuuluisuus kun on.

Isot halit kaikille SheDevilin kouriin joutuneille, taidan itse seurata perässä. Testasin aamulla niin puhtaan negan ettei millekään spekulaatiolle jäänyt sanan sijaa. Nyt illasta on sitten mahaa alkanut juilimaan... että se siitä sitten :(

Piipaa: Tuplatsänssit!!! Pidän tuplapeukkuja!!

Nyt täytyy mennä puuropuuhiin, mutta saatan palata punkkupullon kanssa myöhemmin...

Iksu kp28/28-35 13dpo

Vierailija
38/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... lokakuiset nipukanmetsästäjät!

Ihanaa, viikonloppu ja ensi viikolla edessä ovulaatio. Toiveikas mieli siis (sillä toivohan on se joka ihmisen elossa pitää).

Ostin ovistestin, joka muuten täällä asuinmaassani on JÄRJETTÖMÄN kallis, toista kertaa en siihen kyllä rahojani laita. Ovisviikossa on sellaista mukavaa positiivista henkeä, joka sitten ,kuten tiedetään, vaihtuu piinalliseen odotukseen ja joskus karvaaseen pettymykseen pari viikkoa myöhemmin.

Olen kyllä ihan utelias tietämään, miten mielestäni minulle sopiva " limamenetelmä" mätsää yhteen testin kanssa. Viime kierroksella olin jo tuntevinani kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet, mutta niin se täti vaan tuli.

Onnea plussanneille ja muut - ei menetetä toivoa!

Vierailija
39/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonniin, kyllä tämä tästä...eka siideri aukastu, sipsit edessä ja parhaimmasta parhainta seuraa ruudun takana:))

unelma: muistappa tyttö hyvä se, että me EI luovuteta ennenku täti tulee kunnolla. Jos sillonkaan:)aletaan miettiä onko valemenkat... voi meitä. Nyt luvan kanssa itkustelet tämän illan ja otat vähän sidukkaa ja mässäät, huomenna me tytöt sit ryhdistäydytään! aletaan laihduttaa yhessä?? täältä tulis iso hali, ystäväni.

kiti:miehet on välillä outoja... mut hauska riidan aihe, kakku?no, ollaan mekin riidelty pippurikastikkeesta... kyllä se siitä.

milenna milenna:unohda se napukka, oikeesti... ei kannata, menee järki ja yöunet.

piipaa:hyvä että kaikki kunnossa, aina helpottava tieto... tsemppihalit!

tamatu:mä pidän peukkuja, sä plussaat vielä:)) ja sydämmellisesti teretulemast...

pepsi:loistavaa!!!!go girl!!!

iksu: tule vaan joukkoon tummaan mukaan!

Vierailija
40/123 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on jo parempi, kiitos teidän kannustuksen. Hassua, ettei tee mieli mässäillä, mutta yhden siiderin tässä aukaisin.

Ja tosissaan, huomenna sitten alkaa taas uusi elämä.

Ja nyt tunnettu sananlasku: Mikä ei tapa, se vahvistaa.

Oletteko muuten miettineen nimiä tulevalle lapsellenne? Minä olen miettinyt yhtä ja toista, mutta mikään ei kelpaa miehelleni.( Siis, mietteet siltävaralta, että jotain positiivista tapahtuu.)