LOKAISET " nipukanmetsästäjät" 26.1 haaveineen
Aivan pakko oli laittaa tollanen aloitus! =) Tulin tässä illan yömyöhään katsastamaan kuuumisia, ja aivan vedet silmissä käkätän täällä koneella =) =) =) Hehehehehehe...
Voi tytsit teidän juttujanne!!
Mä ihan mielnkiinnosta päätin itsekin tarkastaa tilanteen ja ovis ei mun nipukkanapukkani mukaan vielä ole kohillaan, koska se on kova ja aikas ylhäällä. Mutta en sitä nyt rupee ronklaileen, kun koitan saada pahat stressit ulos ja hyvät tuulet sisään ja pahat stressit ulos ja hyväät tuulet sisään....... *huoh*
Tehdäänpä tytöt tänään perjantain kunniaksi oikeen ennätyspino, joohan!?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
~~~~~PLUSSARIVINI KAIKILLE~~~~~
Ottakee siitä onkeenne!
Kiitos muuten myötätunnosta yrjötauti taitaa olla ohitte, ruoka pysyi jo hyvin pikkumiehellä sisällä. Joku kyseli pikkusen ikää ja 1½vuotiashan hän on, vanhempi veli on 4vee! semmosta.
Ja näin päätän turinointini kera pomppivien ajatusteni ja keskityn tulevaan viikonloppuun, ja parisuhteen piristämiseen =) !! (niin ja tietenkin yöuniin, jotka san toivon mukaan nukkua rauhassa, ilman yrjöä)
Shani@
Kommentit (123)
Mä pääsin sinne meseen juttelemaan rimpe kakkosena, vau. Älä sitten Rimpe välitä ,että teen susta aivan hykerryttävän blondin=))
Hupsista onpas tänne tullut viestejä. Näitä oli hauska lukea :)
mintun_äiti: Kysyit millä testeillä olen testannut. Plussat tuli mammaksi 25mIU/mL testillä ja Early Detaction 10mIU/ml kasettitestillä. Ajattelin vielä testata huomenna tai sunnuntaina (jos maltan odottaa) apteekista ostamallani Analyz exact raskaustestillä. Olisi niitä testejä vielä muutama jemmassa, mutta kai se kohta on uskottava, että on raskaana. Pelottaa vaan, että menee kesken. Mitenhän sitä osaisi olla stressaamatta.
Nyt painun pehkuihin.
Öitä kaikille!
samoin tyylilyyl