Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 900€/kk kokonaan mutta nyt pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Vierailija
16.05.2024 |

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 900€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai sentään. Ehdotan, että menet Vasemmiston teltalle - siellä kyllä kuunnellaan ja saattaapa Li ottaa puheeksi jopa kyselytunnilla, että taas on joku tullut teltalle ja itkukin oli tullut.

En mene mihinkään Vasemmiston teltalle enkä edes tiedä missä sellainen on

Ap

Vierailija
22/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheskään kaikilla työssäkäyvilläkään ole varaa tuollaiseen vuokraan. Sinun pitää muuttaa halvemmalle alueelle. Ei luottotiedoilla ole väliä jos kela maksaa koko vuokran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun on pakko saada asua juuri Helsingissä?

Muuta vaikka Pieksämäelle, siellä saat vuokra-asunnon neljällä sadalla eurolla kuussa tai jopa halvemmalla. 

Saatat saada jopa töitä siellä!

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....

En muuta mihinkään maaseudulle missä ei ole mitään elämää tai tekemistä ja ihmiset on juntteja...

Ap

Vierailija
24/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta jo saatanan sekopää.painu  helvettii suomesta jos täällä tuet liijan pieniä missähän maassa sais hyvin rahaa kotona makaamalla.

Vierailija
25/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsille on pelkkää Xtra jugurttia kun paska kela ei muuta myönnä

Vierailija
26/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*haukotus* taas tämä tyyppi vauhdissa

Seuraavaksi löytyy selitykset kaikkiin, mitä ihmiset kehtaavat ehdotella neuvoksi.

Kuten tässä ketjun edetessä olemme jälleen saaneet huomata.

Vierailija
27/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Olet kuulunut siihen onnekkaaseen kolmasosaan tukiensaajista, joille vuokra on maksettu kokonaan. Kiitä tästä sinuakin koskevasta muutoksesta m_ahanmuuttoa.

Oletko laskutaidoton vai aivopesty? Ennemminkin pitäisi kiittää Venäjän hyökkäystä Ukrainaan, joka on maksanut meille miljardeja. Muualta tuleva työvoima on oikeastaan ainoa keino säilyttää hyvinvointivaltio.

Vierailija
28/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei pakota muuttamaan yhtään mihinkään. Saat vähemmän rahaa = syö vähemmän.  Niin mä itse aion tehdä.  

Vierailija
29/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään kaikilla työssäkäyvilläkään ole varaa tuollaiseen vuokraan. Sinun pitää muuttaa halvemmalle alueelle. Ei luottotiedoilla ole väliä jos kela maksaa koko vuokran.

Ap

Vierailija
30/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela ei pakota muuttamaan yhtään mihinkään. Saat vähemmän rahaa = syö vähemmän.  Niin mä itse aion tehdä.  

Elän nyt jo kädestä suuhun ja rahat riittää just ja just 1.5 viikon ruokiin eli ei mahdollista vähentää.....

Ap

Vierailija
31/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelan pitäisi maksaa enemmän. 1000€ ei riitä kuukaudessa. 

Vierailija
32/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapsille on pelkkää Xtra jugurttia kun paska kela ei muuta myönnä

En omista lapsia

Ap

Vierailija
33/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kelan pitäisi maksaa enemmän. 1000€ ei riitä kuukaudessa. 

Ei 1000€ riittäisi todellakaan, saan nyt 1350€/kk ja rahat kestää viikon....

Ap

Vierailija
34/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin siitä SAATANA

Vierailija
35/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta vaikka Pieksämäelle, siellä saat vuokra-asunnon neljällä sadalla eurolla kuussa tai jopa halvemmalla. 

Pieksämäen ja Helsingin työttömyysasteet ovat melko lailla samat, mutta Helsingissä paljon enemmän ja monimuotoisempia työpaikkoja. Joten miksi ihmeessä hän työllistyisi juuri Pieksämäelle, jos se ei Helsingissä ole onnistunut?

Vierailija
36/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieksämäen ja Helsingin työttömyysasteet ovat melko lailla samat, mutta Helsingissä paljon enemmän ja monimuotoisempia työpaikkoja. Joten miksi ihmeessä hän työllistyisi juuri Pieksämäelle, jos se ei Helsingissä ole onnistunut?

Näinhän se menee

Ap

Vierailija
37/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamies on yksi suuri vitsi, kuin huono sketsihahmo. Oikea oman elämänsä sankari.

Vierailija
38/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-otan osaa muuta espooseen k2 kodit vuokravakuutta ei tarvita, mutta todistukset matalasta tulotasosta tmv.

kyllä tarvitaan, tai esim. eläkkeen saajan todistus kelasta?ja lisax muita painavia perusteluita.

Vierailija
39/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että hyppäät parvekkeelta.

Mikään sinulle ehdotettu ei koskaan sovi.

Vierailija
40/145 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että hyppäät parvekkeelta.

Mikään sinulle ehdotettu ei koskaan sovi.

En hyppää älä herjaa.

Sopii mutta ei ole tullut mitään asiallisia ehdotuksia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi