Oletteko te tinderissä? Onko sieltä löytyny ketään?
Kommentit (23)
Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21 (joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)
Yksi vielä avoin tapaus
Kolme lyhyttä tapailusuhdetta ollut
Eli ei ole kovin hyvin mennyt
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21 (joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)
Yksi vielä avoin tapaus
Kantsis varmaan pysähtyä hetkeksi ja vähän mietiskellä asioita että mikä mättää.
En ole. Olin alkuvuonna reilun kuukauden ja oli niin epämiellyttävä kokemus että päätin silloin, etten mene enää koskaan. Nyt olen alkanut miettimään, jos kuitenkin menisin vielä. Yksi tyyppi jäi vähän vaivaamaan.
Ihaninta olisi tietysti jos kumppani löytyisi irl, muttei se vaikuta kovin todennäköiseltä itselleni.
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Yksi vielä avoin tapaus
Kukaan täysjärkinen Tinderistä vakavissaan kumppania etsi. 1.pisteen vihje: se on deittisovellus.
Olen ollut ja sain sieltä vain pahan mielen. Mieluummin olen sinkkuna kuin enää ikinä lataan sitä sovellusta.
N42
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Yksi vielä avoin tapaus
Kukaan täysjärkinen Tinderistä vakavissaan kumppania etsi. 1.pisteen vihje: se on deittisovellus.
Mutta onhan ne nyt aika laajat verkot jos miettis että eläis ysärillä.
En ole enää, löysin kumppanin, nyt neljä vuotta yhdessä. Oma asenne pitää olla kunnossa.
Siellä on vaikka ketä, aina löytyy uusia. Vielä joskus minäkin saan matchin.
Tinderin +40 naiset on aika kurppia nykyään. Ei yhtään kaunista naista johon kiinnostais tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Yksi vielä avoin tapaus
Mutta onhan ne nyt aika laajat verkot jos miettis että eläis ysärillä.
Ja 99 sadasta etsii vain seuraavaa panoa. Ei kiitos. En halua jakorasiaa.
Ei löydy, kannattaa keksiä jotakin muuta.