Laitoin äsken viimekesän suosikkihellemekon päälle ja voi kamala miltä näytän!
Maha pömpöttää ja vähäinenkin vyötärö on hävinnyt. Painoa on viime kesästä noin + 4-5kg. Ja tänään vetäisin päivälliseksi ranskikset ja jälkkäriksi suklaata😞 Yököttää.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
Barbababahan on päärynän muotoinen, samoin maatuska.
Barbababojen varsinainen barbakikka on kyky muuntautua mihin tahansa muotoon. Kekseliäillä muodonmuutoksilla barbat ratkaisevat kohdalle sattuvat pulmat. Olisi toimiva kikka myös tässä mekko-ongelmassa.
Rasvaimulla hoituu. Mieluummin uhraan 8000 € rasvaimuun kuin näytän maatuskalta.
Mä kokeilin kaikki kesävaatteeni... taas jäi kaapillinen pieneksi. Alan kyllästyä tähän. Aikoinaan mietin kun miesystävä joutui ostamaan xl- vaatteita, että sehän on extra-suuri! Kävin ostamassa itselleni nyt tarjous-trikoita, xxl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te laihduttaa jos haluatte, siis jos haluatte.
Toki yritän ymmärtää jos lihavana on mukavempaa, mutten ymmärrä.
Tottakai haluan laihduttaa. Mistä kohtaa tuosta mun aloituksesta sait käsityksen että viihdyn lihavana?
Varmaan ranskiksista ja jälkkäristä.
En ole ap, mutta ymmärrän hyvin että vetäisee jotkut ranut ja jäden kun se normaali eli terveellinen ruokavaliokaan ei näy missään. Silloin herkästi tulee fiilis, että evvvk ja aivan sama, tyhjän saa pyytämättäkin.
Toisekseen kyllä normipainoiset ja hoikatkin syö silloin tällöin normaalia epäterveellisemmin ja välillä on kiva syödä miettimättä sen kummemmin ruuan terveellisyyttä tai laihduttaako/lihottaako tämä nyt minua ja kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
No älä. Mulla meni kyllä viime- ja toissakesäinenkin hellemekko päälle, mutta eihän tuollaisessa kehtaa omaa partsia kauemmas mennä kun nirunaru-olkaimet ei peitä mitään ja oikeastaan vaan korostaa sitä kuinka niska, rintakehä, yläselkä ja hartiat on kuin jollain bulgarialaisella kuulantyöntäjällä. Eikä tämä kropanmalli kyllä mahdollista edes tuollaisia olkaimettomia rintsikoita saati mitään bandeau-tyyppistä yläosaa mekon alle.
Siksipä sitten napakin on irvistelemässä rintojen välissä.
Mä käytän Y-mallisena ohuita, pitkähihaisia maximekkoja. Ne saa mu
Omissa oloissaan onneksi voi olla näinkin "paljaana" (kunhan ei vilkaise peiliin päinkään), koska jotenkin ainakin itsellä on heti helpompi sietää hellettä kun hartioilla on mahdollisimman vähän vaatetta/kangasta. Aurinkoa en palvo ja sehän vaan tekee kuumemman olon jos on nahka paljaana.
Itse en valitettavasti voi harkitakaan mitään liehuvan väljiä mekkoja, vaikka niistä kyllä sinällään tykkään (ja pitkät hihat olisi ihanat), koska tämä massiivinen yläkroppa saa aikaan sen, että tuollaisessa näyttää aivan valtavalta tankkerilta. Eikä auta vaikka laittaisi jonkun vyön koska ei sitä muutu silti yhtään sirommaksi/pienemmäksi vaan tietyllä tavalla tämä yläkropan massiivisuus vaan korostuu tuostakin, vaikka se kangas onkin hieman vähemmän liehuvana ja muuten ehkä näyttää pienemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parissa vuodessa kropan muoto muuttunut ja kaikki on jotenkin lätsähtänyt. Salilla saanut vähän lihasta, mutta siitä huolimatta ikää alkaa näkyä kropassa. Masentavaa.
Pitäisi mennä kaupoille, kun ei ole oikein kesävaatteita, mutta en halua, kun mun mielestä kaikki näyttää karsealta mun päällä. Tekis mieli vaan pysytellä kotona.
Sama. Alan pikkuhiljaa ymmärtää sitä tokmannin narucaprit ja miesten t-paita-combon suosiota. Ihan sama mitä pistää päälleen koska kaikki näyttää ihan hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka korsetti tai vyötäröliivi alle niin kyllä se siitä
Ah. Mikäs sen mukavampi kesähelteellä kuin korsetti.
Ja varsinkin kokovartalokorsetti koska eihän tuo vyötäröllä oleva käsivarsia/yläselkää saa litistettyä.
Ei ole minun makuun tuollainen kehonrakentajan kroppa, mutta tuollaisen itselleen treenannut taatusti tykkää massiivisesta yläkropastaan eikä se ole tullut itsestään eikä pyytämättä.
Ja siis vaikka ei mun makuun olekaan niin onhan tuo nyt kuitenkin kivempi kuin tämä taikinamainen versio. Silti en tuollaistakaan rupea asiakseni itselleni hommaamaan vaan haluan sen entisen kroppani takaisin.
Ihana ketju tai siis ei, mutta ihana saada vertaistukea. Taisi olla viime kesää kun näin jossain seiskassa kuvan melkoisen muhkeasta tuksusta jossain kesätorilla maximekossaan ja nyt mua katsoi suht samanlainen peilistä..
Kukin saa olla ihan just sen kokoinen kuin tahtoo ja näyttää miltä näyttää, mutta mä en näytä alkuunkaan omalta itseltäni enää jos tai siis kun muistutan tuksua miltään osin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin kaikki kesävaatteeni... taas jäi kaapillinen pieneksi. Alan kyllästyä tähän. Aikoinaan mietin kun miesystävä joutui ostamaan xl- vaatteita, että sehän on extra-suuri! Kävin ostamassa itselleni nyt tarjous-trikoita, xxl.
Oletko koskaan ajatellut että voisit muuttaa elintapoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun makuun tuollainen kehonrakentajan kroppa, mutta tuollaisen itselleen treenannut taatusti tykkää massiivisesta yläkropastaan eikä se ole tullut itsestään eikä pyytämättä.
Ja siis vaikka ei mun makuun olekaan niin onhan tuo nyt kuitenkin kivempi kuin tämä taikinamainen versio. Silti en tuollaistakaan rupea asiakseni itselleni hommaamaan vaan haluan sen entisen kroppani takaisin.
Veikkaan, että ketjuun kirjoittajille tuo kroppa on nimenomaan tullut pyytämättä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parissa vuodessa kropan muoto muuttunut ja kaikki on jotenkin lätsähtänyt. Salilla saanut vähän lihasta, mutta siitä huolimatta ikää alkaa näkyä kropassa. Masentavaa.
Pitäisi mennä kaupoille, kun ei ole oikein kesävaatteita, mutta en halua, kun mun mielestä kaikki näyttää karsealta mun päällä. Tekis mieli vaan pysytellä kotona.
Sama. Alan pikkuhiljaa ymmärtää sitä tokmannin narucaprit ja miesten t-paita-combon suosiota. Ihan sama mitä pistää päälleen koska kaikki näyttää ihan hirveältä.
Jep. Tosin rahanmeno ärsyttää vaikka halvin ratkaisu tuo onkin. Johonkin nättikuosiseen ja päällä kivalta näyttävään sekä hoikistavaan mekkoon sen sijaan voisi laittaa vaikka satasenkin jos se olisi puuvillaa eikä ärsyttäisi ollenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaihdevuodet tekivät tuon. Sitten vielä emännän kyttyrä niskaan. Voimakkaat kortisonihoidot lihottivat 8 kiloa kuukaudessa. Syöpä puolestaan sai hampaat mädätettyä poisrevittäviksi, vaikka harjaan, lankaan ja tikutan ohjeiden mukaan hampaitani joka päivä.
Eipä haluta tämän näköisenä ihmisten pariin ihmeteltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Josko nyt lopetetaan tämä soimaus ja todetaan että ostetaan uudet rantavaatteet ja nautitaan kesästä.
Minua ei rannalle saa, mutta kun nyt edes olisi sellaisia siistejä ja kauniita arkivaatteita jotka sopii näihin kesäisempiin lämpötiloihin ja joissa ei näytä ihan valtamerialukselta tai sirkusteltalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hyvä että yläkroppa eli rinnat kasvaa. Näyttää uhkealta ja seksikkäältä. Itsellä kilot tulee reisiin ja takapuoleen, todella epäimartelevaa.
Tuohan on terveellistä, etteivät kilot tule keskivartaloon. Euroopan miesten mielestä kauneinta naisvartaloa tutkittaessa espanjalaiset ja portugalilaiset miehet olivat eniten innostuneita juuri suomalaisittain suoraan sanottuna reisevästä ja persevästä naisvartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelmana taas on selluliittiset, paksut käsivarret.
Jostakin kumman syystä se rasva kertyy ja paakkuuntuu mulla käsivarsiin ja erityisesti käsivarsien yläosiin joten hihattomia asuja en pysty käyttämään. Jopa t-paita & t-paidan hihapituus näyttää tosi huonolta.Helteelläkin painettava pitkissä hihoissa. Tai vähintään 3/4 -hihoissa.
Se on perinnöllistä. Minun sukuni naisilla paksut käsivarret ovat olleet aina harmin aiheena. Huomasin yhdestä kuvasta, jossa olin 16-vuotias ja todella hoikka muuten, että minulla ovat leveät hartiat ja paksut käsivarret. Minulla oli sellainen spgettiolkaintoppi päällä. Muuten olin kyllä vähintään normaalipainoinen kun painoin sen 52 kiloa ja olin 165 senttiä pitkä. Kouluterveydenhoitaja oli kehunut ja kehotti pitää kiinni mitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma näin talven jälkeen on aina se, että jalat näyttää ihan kamalilta. Kuten joltain kanankoivilta. Sheivaaminen aiheuttaa sellaisia pieniä nyppylöitä (mikälie keratosis pilatosis olikaan nimeltään) ja jos laittaa itseruskettavaa, näyttää jalat oransseilta, laikukkailta kanankoivilta. En ymmärrä miten joillain on ihanat, sileät sääret aina. En tiedä totunko vaan noihin kanankoipiin kesän aikana vai tekeekö pieni rusketus sen, että kesän kuluessa ne ei enää näytä niin pahoilta.
Suihkuttele niille Ordinaryn kuorivaa hoitovettä, rasva päälle https://www.kicks.fi/the-ordinary/ihonhoito/kasvojenhoito/kasvovedet/gl…
kannattaa käyttää rasvaa jossa reilusti ureaa/karbamidia, se auttaa myös.
HTH oli ennen edullinen ureaa sisältävä voide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te tuolla tavalla lihoatte talven aikana? Liikkukaa enemmän ja säännöllisesti ja syökää vähemmän, herkut pois, niin ei tarvitse keväisin ulista kun ei mekko mahdu päälle.
Mitä ovat nämä herkut, joita aina käsketään jättää pois? En syö pullaa, leivoksia, karkkia, suklaata, jäätelöä, sipsejä enkä juo mehua tai limsaa. En edes pidä noista.
Eri
Minä ihmettelen samaa. Kun on keliakia niin sen syötävän tai juotavan pitää olla 100% gluteeniton. Minulla leivänkorvikkeena on kaurapuuro aamuin illoin. Te, joilla ei ole allergioita tai keliakiaa, ette tajua kuinka rajoitetulla ruokavaliolla muut joutuvat olemaan. Sitä ei voi ex tempore syödä suklaata kun toinen tarjoaa enkä halua toisten leipomia juttuja siksi, etten ole varma niiden gluteenityomuudesta. Alkoholia en juo, koska harrastan sijoittamista.
Näin on, sairaus esti liikkunan riemua. Onneksi raskas talvi takana =) et tiedä mitä itse kukin on joutunut kestämään tai käynyt- käy läpi.
Nauttikaa matkasta kaiken kokoset ja ikäiset.