Laitoin äsken viimekesän suosikkihellemekon päälle ja voi kamala miltä näytän!
Maha pömpöttää ja vähäinenkin vyötärö on hävinnyt. Painoa on viime kesästä noin + 4-5kg. Ja tänään vetäisin päivälliseksi ranskikset ja jälkkäriksi suklaata😞 Yököttää.
Kommentit (193)
Kyntömies ei vakoaan valitse eli on tullut läskejä nusuteltua myös kun aina ei hoikkaa ole saatavilla. Ihan jees ja imevät monesti ahnaasti makkaraa.
Minä myös vähän pullistunuy mutta ei yökötä, olen hyvin sopusuhtainen silti :) se on kuulkaa katsojan silmässä miten oman kropan ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Se fiilis kun tuttu nainen lihonut viime näkemästä. 5 vuoteen ei oltu nähnyt ja en meinannut tunnistaa. Naisen paino oli lähes tuplaantunut!
M37
Niin? Vieläkö fiilistelet vai joko keksit muuta ajateltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se fiilis kun tuttu nainen lihonut viime näkemästä. 5 vuoteen ei oltu nähnyt ja en meinannut tunnistaa. Naisen paino oli lähes tuplaantunut!
M37
Niin? Vieläkö fiilistelet vai joko keksit muuta ajateltavaa?
Raivorunkannut mulkkunsa ruvelle näystä.
Yli 10 vuotta syömishäiriötä taustalla.
Ennen sairastumista olin aina normaalipainon alarajoilla. Kun pahin alipaino oli saatu korjattua, olin hyvänkin aikaa kuitenkin todella hoikka. Sittemmin terveydentilan (mm. selkävaivojen) vuoksi on tullut vielä lisää painoa ja turvotusta, ja vaikken läski olekaan, niin onhan tämä vaikeaa totutella uuteen kroppaan ja yrittää kerätä itsevarmuutta kantaa itsensä tällaisena.
Kateellisena katson ulkona kesäisestä säästä nauttivia ihmisiä erilaisine kroppineen, samalla kun itse piiloudun ylisuurien vaatteiden alle peittääkseni turvotuksen aiheuttaman pömppömahan. Mikä hitto siinä onkaan, että muiden erilaiset kropat turvotuksineen, liikakiloineen kaikkineen ei aiheuta mitään negatiivisia tuntemuksia, mutta kun kyse on itsestään, inhotus on taattu.
Näkee muuten aika hyvin vaikka Nicole Kidmanista kuinka nopeasti vanheneminen tapahtuu, vaikka on maailman parhaat hoidot ja tykötarpeet tarjolla. Se mummomaisuus hiipii kasvoille ja olemukseen vaivihkaa, mutta kumminkin aika nopeasti. Kidman näytti vielä pari vuotta sitten ihan erilaiselta. Upea on vieläkin, vaikki täyteaineita olisi voinut laittaa ehkä vähän vähemmän.
Ihana keskustelu! <3 Tästä tuli mieleeni viime kesä: Olin lähdössä kauppaan ja puin päälleni tyköistuvan mekon. Katsoin peilistä pömppömahaani kerran ja menin vaihtamaan tilalle väljemmän tunikan ja kaprit. Mitä näinkään kaupassa: Kassajonossa edelläni ollut huomattavan ylipainoinen nainen oli pukeutunut tiukkaakin tiukempaan trikoomekkoon ja jokainen makkara kyllä näkyi ja tursui. Mietin että jos hänkin niin miksen minäkin ja loppukesän pidin tyköistuvaa mekkoani tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä etteikö kellot soi olleenkaan lihavilla? Ei se ylipaino päivässä tai viikossa ilmesty eikä tyhjästä.
Sehän siinä onkin, kun paino nousee pikkuhiljaa niin sitä ei huomaa. 100 grammaa lisää kuukaudessa on 1,2 kiloa vuodessa ja 10 vuodessa paino on noussut 12 kiloa. 100 grammaa lisää läskiä tarkoittaa 700 kcal lisää kuukaudessa eli kun sen jakaa joka päivälle, päivää kohti ylimääräinen energia on 23 kcal.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
Nostan, koska arttu wiskari julkaisi itsestään alastonkuvan ja hänellä on aikalailla just tämä sama kropanmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
Eikö ole hyvä että yläkroppa eli rinnat kasvaa. Näyttää uhkealta ja seksikkäältä. Itsellä kilot tulee reisiin ja takapuoleen, todella epäimartelevaa.
Joo, vaahtokarkki tikkujaloilla on mahtava yhdistelmä.
Tai muoto kuin jäätelötuutilla ja ihan sama katsooko edestä, takaa vaiko sivulta.
Ällöttää vielä extraa tämä, että nimenomaan näyttää joltain mässyltä tai epäterveelliseltä kuten vaahtokarkilta, oluttynnyriltä tai jätskituutilta, oikein jättikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaihdevuodet tekivät tuon. Sitten vielä emännän kyttyrä niskaan. Voimakkaat kortisonihoidot lihottivat 8 kiloa kuukaudessa. Syöpä puolestaan sai hampaat mädätettyä poisrevittäviksi, vaikka harjaan, lankaan ja tikutan ohjeiden mukaan hampaitani joka päivä.Eipä haluta tämän näköisenä ihmisten pariin ihmeteltäväksi.
Mulla vaihdevuodet myös hankaloitti elämää, mutta lopulta selvisi, että eniten "hankaluutta" aiheutti kortikosteroidi - sairastuin lääkeelliseen Cushingiin vuosia jatkuneen kortikosteroidilääkityksen vuoksi.
Paino nousi joka vuosi vääjäämättä, vaikka kuin laihdutin ja paastosin. Veriarvot sekosi. Tuli niskakyhmy, kuukasvot ja solisluut katosi turpeaan massaan... Onneksi vihdoin löytyi selitys - vakava haittavaikutus lääkkeestä ja nyt pääsen toipumaan, mutta ei ole helppoa, kun elimistö on päässyt ihan sekaisin...
Maximekko kutistunut makkarankuoreksi 😞
Mulla on paljon 5-10 vuotta nuorempia ystäviä ja tuttuja. Olen nähnyt, kun ovat ehkä vähän huvittuneita hikoilustani, kuumista aalloista, kun vähän muisti välillä pätkii ja onhan sitä painoakin tullut. Ajattelen mielessäni, että odottakaas vaan, kyllä se teidänkin vuoro tulee. Huonosti nukuttu yökin kun äkkiä näkyy naamasta.