Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin äsken viimekesän suosikkihellemekon päälle ja voi kamala miltä näytän!

Vierailija
16.05.2024 |

Maha pömpöttää ja vähäinenkin vyötärö on hävinnyt. Painoa on viime kesästä noin + 4-5kg. Ja tänään vetäisin päivälliseksi ranskikset ja jälkkäriksi suklaata😞 Yököttää. 

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla

No älä. Mulla meni kyllä viime- ja toissakesäinenkin hellemekko päälle, mutta eihän tuollaisessa kehtaa omaa partsia kauemmas mennä kun nirunaru-olkaimet ei peitä mitään ja oikeastaan vaan korostaa sitä kuinka niska, rintakehä, yläselkä ja hartiat on kuin jollain bulgarialaisella kuulantyöntäjällä. Eikä tämä kropanmalli kyllä mahdollista edes tuollaisia olkaimettomia rintsikoita saati mitään bandeau-tyyppistä yläosaa mekon alle.

Siksipä sitten napakin on irvistelemässä rintojen välissä.

Mä käytän Y-mallisena ohuita, pitkähihaisia maximekkoja. Ne saa mu

Olen myös Y-mallinen ja hitto että on vaikea löytää vaatteita joissa en näytä kuulantyöntäjältä :( Enkä ole edes lihava. 

jotenkin ne leveät hartiat ja isot tissit tekee sen että vaatteet roikkuu niistä alaspäin teltan lailla ja koko kroppa on samanlevyinen mitä hartiat. Ja tyköistuvammat vaatteet korostaa sitä jäätelötuutti kropanmallia. 

Vierailija
62/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukka korsetti tai vyötäröliivi alle niin kyllä se siitä

Ah. Mikäs sen mukavampi kesähelteellä kuin korsetti. 

No sitä olisi voinut miettiä tv:n ääressä sipsejä vetäessä

Relaa vähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 72 kg ja vielä pari vuotta sitten olin 55 kg. 

Oho. Mikä tuohon on syynä? Tai siis onko taustalla joku sairaus tms? 

Vaarallinen tauti "laiska yli 30v nainen".

Vierailija
64/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma näin talven jälkeen on aina se, että jalat näyttää ihan kamalilta. Kuten joltain kanankoivilta. Sheivaaminen aiheuttaa sellaisia pieniä nyppylöitä (mikälie keratosis pilatosis olikaan nimeltään) ja jos laittaa itseruskettavaa, näyttää jalat oransseilta, laikukkailta kanankoivilta. En ymmärrä miten joillain on ihanat, sileät sääret aina. En tiedä totunko vaan noihin kanankoipiin kesän aikana vai tekeekö pieni rusketus sen, että kesän kuluessa ne ei enää näytä niin pahoilta.

Vierailija
65/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ihan järkyttävää. En taida enää ikinä mennä ulos. Tai sitten kun olen saanut itseni jotenkin takaisin miten olin. 

kohta jätskii ,siideriä pizzaa viiniä,,,, varmaan paska fiilis,,talvi on salakavala. mansikka ja ananas ja b6 vitamiini poistaa alkuun nestepöhöt,,suolaa pitää helteellä toki saada, ei kai ihanaa grillimakkaraa ... niinpä,,kaik on hyvvää

Vierailija
66/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma näin talven jälkeen on aina se, että jalat näyttää ihan kamalilta. Kuten joltain kanankoivilta. Sheivaaminen aiheuttaa sellaisia pieniä nyppylöitä (mikälie keratosis pilatosis olikaan nimeltään) ja jos laittaa itseruskettavaa, näyttää jalat oransseilta, laikukkailta kanankoivilta. En ymmärrä miten joillain on ihanat, sileät sääret aina. En tiedä totunko vaan noihin kanankoipiin kesän aikana vai tekeekö pieni rusketus sen, että kesän kuluessa ne ei enää näytä niin pahoilta.

Suihkuttele niille Ordinaryn kuorivaa hoitovettä, rasva päälle https://www.kicks.fi/the-ordinary/ihonhoito/kasvojenhoito/kasvovedet/gl…

kannattaa käyttää rasvaa jossa reilusti ureaa/karbamidia, se auttaa myös. 

Vierailija
67/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykymekot on enimmäkseen väljiä kaapuja. Sinne alle piiloutuu mahat ja makkarat 😂

Vierailija
68/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te tuolla tavalla lihoatte talven aikana? Liikkukaa enemmän ja säännöllisesti ja syökää vähemmän, herkut pois, niin ei tarvitse keväisin ulista kun ei mekko mahdu päälle.

Mitä ovat nämä herkut, joita aina käsketään jättää pois? En syö pullaa, leivoksia, karkkia, suklaata, jäätelöä, sipsejä enkä juo mehua tai limsaa. En edes pidä noista.

Eri

Vierailija
69/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sukkahousut jalkaan. Ohuet ja sopivan ruskeat.

Vierailija
70/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla

No älä. Mulla meni kyllä viime- ja toissakesäinenkin hellemekko päälle, mutta eihän tuollaisessa kehtaa omaa partsia kauemmas mennä kun nirunaru-olkaimet ei peitä mitään ja oikeastaan vaan korostaa sitä kuinka niska, rintakehä, yläselkä ja hartiat on kuin jollain bulgarialaisella kuulantyöntäjällä. Eikä tämä kropanmalli kyllä mahdollista edes tuollaisia olkaimettomia rintsikoita saati mitään bandeau-tyyppistä yläosaa mekon alle.

Siksipä sitten napakin on irvistelemässä rintojen välissä.

Mä käytän Y-mal

Juuri näin. Suht kova etsiminen aina noissa mekoissa, kun materiaalinkin pitää olla viskoosia tai puuvillaa eikä jotain polyesteriä, kankaan värin/kuosin sovittava itselle, hinnan oltava maltillinen... Jos löydän sopivan ostan aina kaksin kappalein. Nyt juuri tuunaan yhtä ihanaa mekkoa, tein puuvillalangasta sidottavan nyörin vyötärölle (ilman on telttamainen) ja se pitää ommella kylkiin muutamalla pistolla. Tuunaushommiinkin välillä siis joutuu. Hitsi, voisinkin alkaa Y-mallisten ihmisten vaatteiden hovihankkijaksi parin euron maksua vastaan tuli tällainen sivubisnesidea mieleen :D

Vierailija
71/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin viime kesänä alesta tavoitemekon, jonka ajattelin olevan oikein ihana täksi kesäksi kunhan siis vaan laihdun. No olen laihtunutkin (en kyllä niin reilusti kuin mitä oletin) ja vaikka tuo mekko meneekin päälle toisin kuin viime kesänä, niin enhän mä silti näyttänyt siinä lainkaan siltä kuin oletin ja kuvittelin.

Näytin lähinnä joltain maatuskamummelilta tai tädiltä. Eikä noissa ole mitään vikaa, mutta kun en ole kumpaakaan.

No nyt olet :)

Vierailija
72/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te tuolla tavalla lihoatte talven aikana? Liikkukaa enemmän ja säännöllisesti ja syökää vähemmän, herkut pois, niin ei tarvitse keväisin ulista kun ei mekko mahdu päälle.

Muista en tiedä, mutta kun oli radikaalileikkaus ja poistettiin munasarjat, kohtu ja muu tilpehöörä niin tuli vaihdevuodet ja samalla +5 kg. Se on ratkaiseva kilomäärä vaatekoon nähden. Tässä katselen viime kesän mekkoja ja melkein itku meinaa päästä.

Vierailija
73/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!!!!! Sitä ei näytä enää edes täti monikalta vaan lähinnä sedältä mekossa.

No kaikkea vitusta pilvin pimein eikä loppua näy, mutta nyt murjaisit niin hauskan itseironisen jutun, että nauran pitkästä aikaa, jos ei muuta ainkain pirisistit,, tuo oli niin hauska,toki myötätunto silti,, en naura sulle vain tokaisulle,, no hyvä itseironia ainankin on,  2vko kevennystä,mutta ei nälkää, otat ananasta,mansikkasoppaa, B6 vitamiinia, salaatteja, tumma leipää, tumma pastaa, tonnikalaa, kanaa, juo vettä vettä,, se panee aieenvaihdunnan liikkeelle ja liikut,, pari viikkoa,, se auttaa kun jo ne ylim höttönesteet liikahtaa,piristää mieltäkin,, älä syö enää 18 jälkeen ja pidä se 12h paasto. Kahvikin poistaa nestettä. Mutta ei liioitella ettei hivenaineet huuhtoudu vek.

Vierailija
74/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa Vita Liberatan tanning mousse sävyssä medium (joku voi haluta tummemmankin ihon mutta tuolla mediumilla ainakin saa luonnollisen hyvän lopputuloksen.) Ei tee oranssiksi. Luin itse hirveän määrän arvosteluja itseruskettavista ja tuohon päädyin, todella hyvä tuote. Ja helppokäyttöinenkin. 

Vierailija
75/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protipsinä kannattaa kokeilla kesävaatteita joulun jälkeen, niin ehtii tehdä tarvittavat korjausliikkeet.

Vierailija
76/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkuttele niille Ordinaryn kuorivaa hoitovettä, rasva päälle https://www.kicks.fi/the-ordinary/ihonhoito/kasvojenhoito/kasvovedet/gl…

Koko kropan kun ymp vuoden hinkaa kerran viikossa karkealla pesusienellä, ei oo ongelmia, eikä tarvii kaliita hoitonesteitä ja sheivaa ympärivuoden, sekin jo osittain kuorii., Ei oo tarvinnu kuorintavoiteita ikkää

Vierailija
77/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt tuo sama juttu joka kevät. Talven aikana painoa tulee lähes 10 kg lisää, kesän aikana se tosin haihtuu pois. Masentaahan se, kun muoto muuttuu. Olen myös sitä yläpainotteista vartalotyyppiä.

Viime syksynä päätin tehdä asiat eri tavalla. Aloin käydä vesijumpassa 3-4 kertaa viikossa ja rajoitin hiilareita. Paino nousi talven aikana vain 3 kg mutta se on lihasta. Sain ihan todella hyvät pakarat ja reidet. Kokeilkaapa jotain tällaista ranskisten ja sohvan sijasta.

Vierailija
78/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat nämä herkut, joita aina käsketään jättää pois? En syö pullaa, leivoksia, karkkia, suklaata, jäätelöä, sipsejä enkä juo mehua tai limsaa. En edes pidä noista.

Eri

no entäs annoskoot tai ne iltaleivät, entäs majoneesit soosit,pitsa,,juomapuoli sokerista... e pillerit jotkin niistä mm.

Vierailija
79/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

no entäs annoskoot tai ne iltaleivät, entäs majoneesit soosit,pitsa,,juomapuoli sokerista... e pillerit jotkin niistä mm.

Juomapuoli sokerista? Just kirjoitin, että en juo limsaa enkä mehuja. Syön lautasmallin mukaan. Pitsaa syön ehkä kerran vuodessa, kun lapseni ovat vierailulla. Majoneesit ja "soosit" eivät kuulu ruokavalioon. Nelikymppisenä kiloja alkoi kertyä tuolla ruokavaliolla, millä ennen pysyin hoikkana.

Vierailija
80/193 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! <3 Meillä saattaa olla tuota jopa kaapissa. En vaan ole tajunnut jalkoihin laittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi