Laitoin äsken viimekesän suosikkihellemekon päälle ja voi kamala miltä näytän!
Maha pömpöttää ja vähäinenkin vyötärö on hävinnyt. Painoa on viime kesästä noin + 4-5kg. Ja tänään vetäisin päivälliseksi ranskikset ja jälkkäriksi suklaata😞 Yököttää.
Kommentit (193)
No kannattaisi vähän katsoa mitä sinne suuhun änkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma näin talven jälkeen on aina se, että jalat näyttää ihan kamalilta. Kuten joltain kanankoivilta. Sheivaaminen aiheuttaa sellaisia pieniä nyppylöitä (mikälie keratosis pilatosis olikaan nimeltään) ja jos laittaa itseruskettavaa, näyttää jalat oransseilta, laikukkailta kanankoivilta. En ymmärrä miten joillain on ihanat, sileät sääret aina. En tiedä totunko vaan noihin kanankoipiin kesän aikana vai tekeekö pieni rusketus sen, että kesän kuluessa ne ei enää näytä niin pahoilta.
Hommaa Vita Liberatan tanning mousse sävyssä medium (joku voi haluta tummemmankin ihon mutta tuolla mediumilla ainakin saa luonnollisen hyvän lopputuloksen.) Ei tee oranssiksi. Luin itse hirveän määrän arvosteluja itseruskettavista ja tuohon päädyin, todella hyvä tuote. Ja helppokäyttöinenkin.
Kiitos sullekin! <3 oon itsekin lukenut, että tuo olis hyvä, mutta aina kun meinaan ostaa, iskee pihiys enkä sitten raaskikaan ja ostan jonkun halvemman, joka ei sitten olekaan hyvä...
Tämä on pahaa aikaa sikäli, että katukuvassa näkyy aina selvimmin tässä kohtaa se, ketkä ovat liikkuneet (piiitkän) sen talven aikana ja ketkä eivät. 😉
No Hui! 5 kiloa! Se lähtee kuukaudessa jos yrität. Älä masennu. 5 kiloa on oikeasti tosi pieni lihomismäärä.
Tuollanen itseinho on loppujen lopuksi aika energiaavievää. Paino ja navanympäryksen koko ei kerro sinusta ihmisenä juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te tuolla tavalla lihoatte talven aikana? Liikkukaa enemmän ja säännöllisesti ja syökää vähemmän, herkut pois, niin ei tarvitse keväisin ulista kun ei mekko mahdu päälle.
Mitä ovat nämä herkut, joita aina käsketään jättää pois? En syö pullaa, leivoksia, karkkia, suklaata, jäätelöä, sipsejä enkä juo mehua tai limsaa. En edes pidä noista.
Eri
no entäs annoskoot tai ne iltaleivät, entäs majoneesit soosit,pitsa,,juomapuoli sokerista... e pillerit jotkin niistä mm.
Juomapuoli sokerista? Just kirjoitin, että en juo limsaa enkä mehuja. Syön lautasmallin mukaan. Pitsaa syön ehkä kerran vuodessa, kun lapseni ovat vierailulla. Majoneesit ja "soosit" eivät kuulu ruokavalioon. Nelikymppisenä kiloja alkoi kertyä
Annoskoko ja/tai ruokailujen määrä siinä tapauksessa on ongelma, jos ruoan laatu on hyvä. Syö siis vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pahaa aikaa sikäli, että katukuvassa näkyy aina selvimmin tässä kohtaa se, ketkä ovat liikkuneet (piiitkän) sen talven aikana ja ketkä eivät. 😉
No voi kai sen kesän noinkin viettää. Arvostelemalla muiden kroppia ja "liikunnallisuutta".
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet ikuinen ongelma. Ei auta sali, paksuuntuu vaan.
Paksut reidet ovat ihanat. Arvostan etenkin näin shortsikaudella 😘 Yleensä kaverina tulee pyöreä iso takamus, ja leveä lantio on bonusta 🥰
Mä en jaksa käydä vaa'alla. Tiedän jo etten mahdu viime kesän vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te laihduttaa jos haluatte, siis jos haluatte.
Toki yritän ymmärtää jos lihavana on mukavempaa, mutten ymmärrä.
Tottakai haluan laihduttaa. Mistä kohtaa tuosta mun aloituksesta sait käsityksen että viihdyn lihavana?
Mua kiinnostaa tietää, mistä hän päätteli sun edes olevan lihava. 5 kg lihominen kun ei tee kenestäkään lihavaa ellei siis jo entuudestaan ollut sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
Barbababahan on päärynän muotoinen, samoin maatuska.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toljotat ja pohdit ihmisten tekemisiä, jos siitä ei ole sinulle mitään hyötyä/haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet ikuinen ongelma. Ei auta sali, paksuuntuu vaan.
Paksut reidet ovat ihanat. Arvostan etenkin näin shortsikaudella 😘 Yleensä kaverina tulee pyöreä iso takamus, ja leveä lantio on bonusta 🥰
Kaikki muu löytyy, mutta perä on litteä.
Ai että, tykkään tästä vertaistuki-ketjusta. Ihania kommentteja, saa hihitellä mielikuville barbapapoista ja bulgarialaisista kuulantyöntäjistä. Itsellä täysin samanlainen fiilis, kun yritin punkea päälle viime kesäistä hametta, meinasin oksentaa itseni peilistä nähdessäni. Onneksi sentään herää tässä vaiheessa, pitää tehdä reippaita muutoksia ruokavalioon ja unohtaa viikonloppulonkerot.
Mulla on käynyt ihan päinvastoin: kokeilin onneksi ajoissa viimekesäisiä suosikkimekkojani ja -hameita ja voi kamala, mitä telttoja ne oli. Ei muuta kuin ompelukone surraamaan ja pienensin roimasti kaikkia. Farkkuja en saanut siististi pienennettyä, joten ostin parit uudet, neljä numeroa pienemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 72 kg ja vielä pari vuotta sitten olin 55 kg.
Oho. Mikä tuohon on syynä? Tai siis onko taustalla joku sairaus tms?
MItä ihmeen Oho. Eihän tuohon tarvita kuin että ruoka vaan maistuu. Ei siinä mitään sairautta tarvita, että tulee syötyä enemmän.
Tsemppiä eteenpäin vain, sanoit itsellesi olet kaunis ja hyvä juuri noin! Kesästä saa nauttia kaikenkokoiset/ näköiset yhtä arvokkaita.
Josko nyt lopetetaan tämä soimaus ja todetaan että ostetaan uudet rantavaatteet ja nautitaan kesästä.
Tänään onkin sukkahousut jalassa, 10 denin sopivan ruskettuneen näköiset. Silleen ihan kivat, mutta ulkona tuli kyllä kuuma. Mielummin olisin ilman!