Laitoin äsken viimekesän suosikkihellemekon päälle ja voi kamala miltä näytän!
Maha pömpöttää ja vähäinenkin vyötärö on hävinnyt. Painoa on viime kesästä noin + 4-5kg. Ja tänään vetäisin päivälliseksi ranskikset ja jälkkäriksi suklaata😞 Yököttää.
Kommentit (193)
Ei varmasti lohduta ap sinuakaan, mutta ainakin sen mitä selasin parin verkkokaupan mekkovalikoimia vaikuttaisi siltä, ettei ole ollut kukaan muukaan ;)
Liki kaikissa malleissa oli loppu kaksi isointa kokoa ja monista myös L. Ja oli sitä joissakin ollut näemmä 4XL valittavissa mutta loppu oli nekin. Onneksi en itse vielä tuollaista tarvitse vaan se XL-XXL olisi nyt tarpeen. Viimekesältä oli yksi XXL joka oli aivan älyttömän iso (mutta niin ihanaa matskua ja väriä eikä pienempää ollut) mutta eipä tuo enää tänä keväänä ollutkaan kuin sopivasti oversize..
Inhottavaa, että tuo puolen kilonkin kk-vauhti on laihtumisessa työn ja tuskan takana (eikä näy tai tunnu missään!), mutta vastaavalla vauhdilla lihominen kyllä onnistuu ihan ongelmitta sekä näkyy että tuntuu.
https://cdn01.justjared.com/wp-content/uploads/2018/08/kesha-mexico/kes…
Itselläni painonpudotusinto kuoli kun näytin kevyimmilläkin (58kg/173cm) tuolta, kyseessä siis juurikin tälläinen kuulantyöntäjäkroppa jossa joka ikinen ylimääräinen gramma menee vyötärölle. Nykyään kolmikymppisenä (ja lihoneena :D) on enemmän sinut itseni kanssa, mutta teininä oli kamalaa näyttää menopaussin läpikäyneeltä tädiltä vartalosta.
Leveä lyhyt yläkroppa ja pitkät tikkujalat-kombon omistajana suosittelen mekkoja/toppeja joissa on leveät olkaimet, v-aukkoisia yläosia, pitkiä kapeita hameita ja leveähihaisia t-paitoja. Käytän isoja korvakoruja ja paksuketjuisia kaulakoruja. Pukeudu tavalla josta tulee mahdollisimman hyvä mieli, itse en esim. suostu pitämään täysin muodottomia säkkejä vaikka niitä aina kaupataan pluskokoisille.
Hyppynaru ja hulavanne tepsii 👍
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä sama, paino on kyllä aina jojoillut 5-10kg ylös-alas mutta nyt olo aika turpea vaikka vaan se 5kg ylimääräistä
Jotenki tää ikä (46v) tekee sen kyllä että ei tosiaan lähde kilot kovin helposti vaan mammautuu väkisin. Mulla vielä sporttinen 10v nuorempi mies niin sekin ohjaisi itsellä siihen suuntaan että pidän itseni kunnossa, vaikeeta on
Sporttimies ei kauaa säkkituolin päällä keiku. Ajat miehen toisen naisen syliin.
Vartalon muoto muuttuu iän myötä. Olen 48-vuotias. Painan saman 59kg kuin parikymppisenä. (Olen 170cm pitkä). Parikymppisenä ei ollut alavatsalla pömppöä, nyt on. Vyötärönmitta on myös kasvanut. Sisäreisissä löysää, samaten alleja löytyy. Harrastan kyllä liikuntaa, mutta lihaskuntoa olisi pitänyt treenata paljon enemmän.
Mulla on kaksi hametta nuoruusvuosilta. Painon samassa pysymisestä huolimatta vyötärö kiristää.
Olet yököttänyt ihmisiä koko ikäsi ja vasta nyt huomaat sen itse? Voi reppanaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä sama, paino on kyllä aina jojoillut 5-10kg ylös-alas mutta nyt olo aika turpea vaikka vaan se 5kg ylimääräistä
Jotenki tää ikä (46v) tekee sen kyllä että ei tosiaan lähde kilot kovin helposti vaan mammautuu väkisin. Mulla vielä sporttinen 10v nuorempi mies niin sekin ohjaisi itsellä siihen suuntaan että pidän itseni kunnossa, vaikeeta on
Sporttimies ei kauaa säkkituolin päällä keiku. Ajat miehen toisen naisen syliin.
Äläs nyt.
Pulleroilla on hyvät vitut.
Vierailija kirjoitti:
https://cdn01.justjared.com/wp-content/uploads/2018/08/kesha-mexico/kes…
Itselläni painonpudotusinto kuoli kun näytin kevyimmilläkin (58kg/173cm) tuolta, kyseessä siis juurikin tälläinen kuulantyöntäjäkroppa jossa joka ikinen ylimääräinen gramma menee vyötärölle. Nykyään kolmikymppisenä (ja lihoneena :D) on enemmän sinut itseni kanssa, mutta teininä oli kamalaa näyttää menopaussin läpikäyneeltä tädiltä vartalosta.
Leveä lyhyt yläkroppa ja pitkät tikkujalat-kombon omistajana suosittelen mekkoja/toppeja joissa on leveät olkaimet, v-aukkoisia yläosia, pitkiä kapeita hameita ja leveähihaisia t-paitoja. Käytän isoja korvakoruja ja paksuketjuisia kaulakoruja. Pukeudu tavalla josta tulee mahdollisimman hyvä mieli, itse en esim. suostu pitämään täysin muodottomia säkkejä vaikka niitä aina kaupataan pluskokoisille.
Mitä se haittaa että kaikki ei näytä misseiltä? Parempi silti olla kevyt ja pitää paino terveissä lukemissa. Kropan mallille nyt ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt.
Pulleroilla on hyvät vitut.
Niin no mutta päässä niillä ne pahimmat ongelmat onkin. Lääkkeet ne yleensä lihottaa,tai ainakin niin aina kertovat kun lihavuutensa syitä selittävät.
Hei ostetaan ihan uudet mekot 🤗 siellä on paljon ihanii uutuuksia ja kokoja riittää 🤭
Eilen kävin kaupungilla työpäivän jälkeen ja tottahan se oli. Naisia liian pienissä vaatteissa, selkätissit tursuten.
Oksennusta nousi suuhun
Mäkin laitoin kesämekon päälle, kyllä olisi upeaa olla nainen kireällä perseellä, mutta olenkin vain mies.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
Juuri näin se menee. Minullakin on rasva siirtynyt reisistä ja pepusta keskivartaloon. Haluan sen takaisin sinne missä se oli ennen.
Auttaisikohan estrogeeni..
Vierailija kirjoitti:
Hei ostetaan ihan uudet mekot 🤗 siellä on paljon ihanii uutuuksia ja kokoja riittää 🤭
Mitäpä se jeesaa vaikka oli millainen valikoima, kun ei vaan näytä minkään kokoinen kivalta päällä. Lisäksi iso koko on iso kaikkialta muualtakin eli mittasuhteet on pielessä ja sitten sitä näyttää lähinnä lihavalta maahiselta sen sijaan että olisi "vain" lihavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyppynaru ja hulavanne tepsii 👍
Ei niillä ruumiinrakenne miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se jeesaa vaikka oli millainen valikoima, kun ei vaan näytä minkään kokoinen kivalta päällä. Lisäksi iso koko on iso kaikkialta muualtakin eli mittasuhteet on pielessä ja sitten sitä näyttää lähinnä lihavalta maahiselta sen sijaan että olisi "vain" lihavan näköinen.
Ehkä kannattaa keskittyä muuhun kuin ulkonäköön vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa keskittyä muuhun kuin ulkonäköön vaihteeksi.
En minä ulkonäköön keskitykään vaan ainoastaan hyvään oloon ja kivaan fiilikseen, jotka puuttuu jos mulla ei ole kiva ja itsevarma olo päälläni olevissa vaatteissa. Itse en valitettavasti koe oloani rennoksi ja mukavaksi kun tunnen itseni ylipainoiseksi maahiseksi.
Toiset, kuten sinä, voivat minun puolestani kulkea vaikka virttyneissä verkkareissa eikä haittaa yhtään mutta itse haluan pukeutua etenkin kesällä nätteihin vaatteisiin, jotka tuntuu päällä hyvältä ja saavat aikaan hyvän fiiliksen. Minusta on inhottavaa jos vaate on vääränkokoinen/-mallinen ja se päällä on sellainen "kiemurteleva" ja epävarma olo. Tietenkin peilikuvan/ulkonäönkin pitää miellyttää, mutta se on kuitenkin vain bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
Juuri näin se menee. Minullakin on rasva siirtynyt reisistä ja pepusta keskivartaloon. Haluan sen takaisin sinne missä se oli ennen.
Auttaisikohan estrogeeni..
En tiedä, enkä itse voi ottaa asiasta edes selvää. Todellakin riepoo kun perse lätistyy ja reisistä katoaa muoto vaikka kuinka kyykkää, kiipeää rappusia ja lenkkeilee mutta keski- ja ylävartalo sitten paisuu lankuttamisesta, jumpasta ja joogastakin huolimatta. Lisäksi alavatsalle on tullut ihan pysyvä pömppö jonka muoto alkaa olla kuin makkara olisi riippukeinussa. Jokin tukikudosrakenne siis antaa vissiin periksi.