Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin äsken viimekesän suosikkihellemekon päälle ja voi kamala miltä näytän!

Vierailija
16.05.2024 |

Maha pömpöttää ja vähäinenkin vyötärö on hävinnyt. Painoa on viime kesästä noin + 4-5kg. Ja tänään vetäisin päivälliseksi ranskikset ja jälkkäriksi suklaata😞 Yököttää. 

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä sama, paino on kyllä aina jojoillut 5-10kg ylös-alas mutta nyt olo aika turpea vaikka vaan se 5kg ylimääräistä

Jotenki tää ikä (46v) tekee sen kyllä että ei tosiaan lähde kilot kovin helposti vaan mammautuu väkisin. Mulla vielä sporttinen 10v nuorempi mies niin sekin ohjaisi itsellä siihen suuntaan että pidän itseni kunnossa, vaikeeta on

Vierailija
142/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti lohduta ap sinuakaan, mutta ainakin sen mitä selasin parin verkkokaupan mekkovalikoimia vaikuttaisi siltä, ettei ole ollut kukaan muukaan ;)

Liki kaikissa malleissa oli loppu kaksi isointa kokoa ja monista myös L. Ja oli sitä joissakin ollut näemmä 4XL valittavissa mutta loppu oli nekin. Onneksi en itse vielä tuollaista tarvitse vaan se XL-XXL olisi nyt tarpeen. Viimekesältä oli yksi XXL joka oli aivan älyttömän iso (mutta niin ihanaa matskua ja väriä eikä pienempää ollut) mutta eipä tuo enää tänä keväänä ollutkaan kuin sopivasti oversize..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, että tuo puolen kilonkin kk-vauhti on laihtumisessa työn ja tuskan takana (eikä näy tai tunnu missään!), mutta vastaavalla vauhdilla lihominen kyllä onnistuu ihan ongelmitta sekä näkyy että tuntuu.

Vierailija
144/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cdn01.justjared.com/wp-content/uploads/2018/08/kesha-mexico/kes…

Itselläni painonpudotusinto kuoli kun näytin kevyimmilläkin (58kg/173cm) tuolta, kyseessä siis juurikin tälläinen kuulantyöntäjäkroppa jossa joka ikinen ylimääräinen gramma menee vyötärölle. Nykyään kolmikymppisenä (ja lihoneena :D) on enemmän sinut itseni kanssa, mutta teininä oli kamalaa näyttää menopaussin läpikäyneeltä tädiltä vartalosta.

Leveä lyhyt yläkroppa ja pitkät tikkujalat-kombon omistajana suosittelen mekkoja/toppeja joissa on leveät olkaimet, v-aukkoisia yläosia, pitkiä kapeita hameita ja leveähihaisia t-paitoja. Käytän isoja korvakoruja ja paksuketjuisia kaulakoruja. Pukeudu tavalla josta tulee mahdollisimman hyvä mieli, itse en esim. suostu pitämään täysin muodottomia säkkejä vaikka niitä aina kaupataan pluskokoisille.

Vierailija
145/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppynaru ja hulavanne tepsii 👍

Vierailija
146/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä sama, paino on kyllä aina jojoillut 5-10kg ylös-alas mutta nyt olo aika turpea vaikka vaan se 5kg ylimääräistä

Jotenki tää ikä (46v) tekee sen kyllä että ei tosiaan lähde kilot kovin helposti vaan mammautuu väkisin. Mulla vielä sporttinen 10v nuorempi mies niin sekin ohjaisi itsellä siihen suuntaan että pidän itseni kunnossa, vaikeeta on

Sporttimies ei kauaa säkkituolin päällä keiku. Ajat miehen toisen naisen syliin.

Vierailija
147/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalon muoto muuttuu iän myötä. Olen 48-vuotias. Painan saman 59kg kuin parikymppisenä. (Olen 170cm pitkä). Parikymppisenä ei ollut alavatsalla pömppöä, nyt on. Vyötärönmitta on myös kasvanut. Sisäreisissä löysää, samaten alleja löytyy. Harrastan kyllä liikuntaa, mutta lihaskuntoa olisi pitänyt treenata paljon enemmän.

Mulla on kaksi hametta nuoruusvuosilta. Painon samassa pysymisestä huolimatta vyötärö kiristää.

Vierailija
148/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yököttänyt ihmisiä koko ikäsi ja vasta nyt huomaat sen itse? Voi reppanaa 😂

Vierailija
149/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttimies ei kauaa säkkituolin päällä keiku. Ajat miehen toisen naisen syliin.

Äläs nyt.

Pulleroilla on hyvät vitut.

Vierailija
150/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://cdn01.justjared.com/wp-content/uploads/2018/08/kesha-mexico/kes…

Itselläni painonpudotusinto kuoli kun näytin kevyimmilläkin (58kg/173cm) tuolta, kyseessä siis juurikin tälläinen kuulantyöntäjäkroppa jossa joka ikinen ylimääräinen gramma menee vyötärölle. Nykyään kolmikymppisenä (ja lihoneena :D) on enemmän sinut itseni kanssa, mutta teininä oli kamalaa näyttää menopaussin läpikäyneeltä tädiltä vartalosta.

Leveä lyhyt yläkroppa ja pitkät tikkujalat-kombon omistajana suosittelen mekkoja/toppeja joissa on leveät olkaimet, v-aukkoisia yläosia, pitkiä kapeita hameita ja leveähihaisia t-paitoja. Käytän isoja korvakoruja ja paksuketjuisia kaulakoruja. Pukeudu tavalla josta tulee mahdollisimman hyvä mieli, itse en esim. suostu pitämään täysin muodottomia säkkejä vaikka niitä aina kaupataan pluskokoisille.

Mitä se haittaa että kaikki ei näytä misseiltä? Parempi silti olla kevyt ja pitää paino terveissä lukemissa. Kropan mallille nyt ei mahda mitään.

Vierailija
151/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt.

Pulleroilla on hyvät vitut.

Niin no mutta päässä niillä ne pahimmat ongelmat onkin. Lääkkeet ne yleensä lihottaa,tai ainakin niin aina kertovat kun lihavuutensa syitä selittävät.

Vierailija
152/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ostetaan ihan uudet mekot 🤗 siellä on paljon ihanii uutuuksia ja kokoja riittää 🤭

Vierailija
153/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin kaupungilla työpäivän jälkeen ja tottahan se oli. Naisia liian pienissä vaatteissa, selkätissit tursuten.

Oksennusta nousi suuhun

Vierailija
154/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laitoin kesämekon päälle, kyllä olisi upeaa olla nainen kireällä perseellä, mutta olenkin vain mies.

Vierailija
155/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla

Juuri näin se menee. Minullakin on rasva siirtynyt reisistä ja pepusta keskivartaloon. Haluan sen takaisin sinne missä se oli ennen.

Auttaisikohan estrogeeni..

Vierailija
156/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ostetaan ihan uudet mekot 🤗 siellä on paljon ihanii uutuuksia ja kokoja riittää 🤭

Mitäpä se jeesaa vaikka oli millainen valikoima, kun ei vaan näytä minkään kokoinen kivalta päällä. Lisäksi iso koko on iso kaikkialta muualtakin eli mittasuhteet on pielessä ja sitten sitä näyttää lähinnä lihavalta maahiselta sen sijaan että olisi "vain" lihavan näköinen.

Vierailija
157/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppynaru ja hulavanne tepsii 👍

Ei niillä ruumiinrakenne miksikään muutu.

Vierailija
158/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se jeesaa vaikka oli millainen valikoima, kun ei vaan näytä minkään kokoinen kivalta päällä. Lisäksi iso koko on iso kaikkialta muualtakin eli mittasuhteet on pielessä ja sitten sitä näyttää lähinnä lihavalta maahiselta sen sijaan että olisi "vain" lihavan näköinen.

Ehkä kannattaa keskittyä muuhun kuin ulkonäköön vaihteeksi. 

Vierailija
159/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa keskittyä muuhun kuin ulkonäköön vaihteeksi. 

En minä ulkonäköön keskitykään vaan ainoastaan hyvään oloon ja kivaan fiilikseen, jotka puuttuu jos mulla ei ole kiva ja itsevarma olo päälläni olevissa vaatteissa. Itse en valitettavasti koe oloani rennoksi ja mukavaksi kun tunnen itseni ylipainoiseksi maahiseksi.

Toiset, kuten sinä, voivat minun puolestani kulkea vaikka virttyneissä verkkareissa eikä haittaa yhtään mutta itse haluan pukeutua etenkin kesällä nätteihin vaatteisiin, jotka tuntuu päällä hyvältä ja saavat aikaan hyvän fiiliksen. Minusta on inhottavaa jos vaate on vääränkokoinen/-mallinen ja se päällä on sellainen "kiemurteleva" ja epävarma olo. Tietenkin peilikuvan/ulkonäönkin pitää miellyttää, mutta se on kuitenkin vain bonusta.

Vierailija
160/193 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla

Juuri näin se menee. Minullakin on rasva siirtynyt reisistä ja pepusta keskivartaloon. Haluan sen takaisin sinne missä se oli ennen.

Auttaisikohan estrogeeni..

En tiedä, enkä itse voi ottaa asiasta edes selvää. Todellakin riepoo kun perse lätistyy ja reisistä katoaa muoto vaikka kuinka kyykkää, kiipeää rappusia ja lenkkeilee mutta keski- ja ylävartalo sitten paisuu lankuttamisesta, jumpasta ja joogastakin huolimatta. Lisäksi alavatsalle on tullut ihan pysyvä pömppö jonka muoto alkaa olla kuin makkara olisi riippukeinussa. Jokin tukikudosrakenne siis antaa vissiin periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi