Laitoin äsken viimekesän suosikkihellemekon päälle ja voi kamala miltä näytän!
Maha pömpöttää ja vähäinenkin vyötärö on hävinnyt. Painoa on viime kesästä noin + 4-5kg. Ja tänään vetäisin päivälliseksi ranskikset ja jälkkäriksi suklaata😞 Yököttää.
Kommentit (193)
Noinhan sulle käy joka kesä!
(ei se mitään, niin käy minullekin, kirjoitin viime kesän ketjuusi myös)
Kävin tänään vaa'alla ja 5 kg oli taas hävinnyt viime kerrasta. Kiitos sokerin ja valkoisen jauhon, perunan yms. jättämisen. Luulen, että viime kesän vaatteet ovat liian väljiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lihonut 7kg (58->65) ketipinoria unettomuuteen syömällä. Kyllä se kieltämättä risoo. Päätin viikko sitten että nyt riittää. Hyötykin lähes olematon ja helvetisti sivuvaikutuksia.
Vanha viisaus pätisi tässäkin: nussittuna nukkuisit paremmin. Eikä paino nousisi.
Muistisairaudet aiheuttavat tuontyyppistä käytöstä, kai olet käynyt testauttamassa ettei sinulla ole alkavaa Alzheimeriä tms..? :/
Oppenheimer tai ei, niin tottahan tämä on: seksuaalisesti aktiivisilla ihmisillä ei ole niin paljon paino-ongelmia kuin muilla.
Aijaa, no täytyypä sanoa miehelle että ei ihmettele jos olen kimpussa 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lihonut 7kg (58->65) ketipinoria unettomuuteen syömällä. Kyllä se kieltämättä risoo. Päätin viikko sitten että nyt riittää. Hyötykin lähes olematon ja helvetisti sivuvaikutuksia.
Vanha viisaus pätisi tässäkin: nussittuna nukkuisit paremmin. Eikä paino nousisi.
Muistisairaudet aiheuttavat tuontyyppistä käytöstä, kai olet käynyt testauttamassa ettei sinulla ole alkavaa Alzheimeriä tms..? :/
Oppenheimer tai ei, niin tottahan tämä on: seksuaalisesti aktiivisilla ihmisillä ei ole niin paljon paino-ongelmia kuin muilla.
Aijaa, no täytyypä sanoa miehelle että ei ihmettele jos olen kimpussa 24/7
Juuri noin. Miehesikin saa lihasmassaa, ylipaino vähenee, keho notkistuu ja mieli rauhoittuu, eli yhdellä sanalla komistuu, kun puuhailette aktiivisesti vaikka vain puolen vuoden jakson ajan. Vaikutus on merkittävämpi kuin jumpissa yms. käymisillä yksistään, ja muutos saattaa houkutella teidät katsomaan maailmaa valoisammin ja harrastamaan liikuntaa enemmän, joka saa teidät tuntemaan olonne entistä terveemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
Mulla ei ole paino lisääntynyt, mutta näin vanhemmiten se läski näyttää olevan jotenkin eri paikoissa.
Eikä vain läski ole uusissa paikoissa vaan tuntuu, että suunnilleen kaikki lihakset ja sisäelimetkin on valahtanut jonkun10cm alemmas ja pois omalta paikaltaan.
Sama täällä. +6 kiloa talven aikana ja mekko kinnaa vietävästi ja vyötärölle tuleva vyö hädin tuskin mahtui ensimmäiseen reikään.
Itse ostin viime kesänä alesta tavoitemekon, jonka ajattelin olevan oikein ihana täksi kesäksi kunhan siis vaan laihdun. No olen laihtunutkin (en kyllä niin reilusti kuin mitä oletin) ja vaikka tuo mekko meneekin päälle toisin kuin viime kesänä, niin enhän mä silti näyttänyt siinä lainkaan siltä kuin oletin ja kuvittelin.
Näytin lähinnä joltain maatuskamummelilta tai tädiltä. Eikä noissa ole mitään vikaa, mutta kun en ole kumpaakaan.
Mä taas tilasin uuden mekon joka oli kerrankin ihan sopivan kokoinen, mutta se sai mut näyttämään ihan mahdottoman massiiviselta tynnyriltä joten pistin palautukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole edes se lisääntynyt paino. Vaan mihin häviää kaula ja miksi yläkroppa kasvaa. Tietysti näyttää ihan maatuskalle kun yläkroppa on kuin barbababalla
No älä. Mulla meni kyllä viime- ja toissakesäinenkin hellemekko päälle, mutta eihän tuollaisessa kehtaa omaa partsia kauemmas mennä kun nirunaru-olkaimet ei peitä mitään ja oikeastaan vaan korostaa sitä kuinka niska, rintakehä, yläselkä ja hartiat on kuin jollain bulgarialaisella kuulantyöntäjällä. Eikä tämä kropanmalli kyllä mahdollista edes tuollaisia olkaimettomia rintsikoita saati mitään bandeau-tyyppistä yläosaa mekon alle.
Siksipä sitten napakin on irvistelemässä rintojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hyvä että yläkroppa eli rinnat kasvaa. Näyttää uhkealta ja seksikkäältä. Itsellä kilot tulee reisiin ja takapuoleen, todella epäimartelevaa.
Eihän siinä vain rinnat kasva vaan massiivisuus on nimenomaan kaikkialla muualla. Ei tosiaankaan uhkeaa eikä seksikästä vaan enemmänkin on sellaista naiskuulantyöntäjän tai -moukarinheittäjän mallia mutta ilman näkyvää lihaksikkuutta ja urheilullisuutta.
Jossain mekossa näyttää vain kummalliselta ja hassulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä. Mulla meni kyllä viime- ja toissakesäinenkin hellemekko päälle, mutta eihän tuollaisessa kehtaa omaa partsia kauemmas mennä kun nirunaru-olkaimet ei peitä mitään ja oikeastaan vaan korostaa sitä kuinka niska, rintakehä, yläselkä ja hartiat on kuin jollain bulgarialaisella kuulantyöntäjällä. Eikä tämä kropanmalli kyllä mahdollista edes tuollaisia olkaimettomia rintsikoita saati mitään bandeau-tyyppistä yläosaa mekon alle.
Siksipä sitten napakin on irvistelemässä rintojen välissä.
Mä käytän Y-mallisena ohuita, pitkähihaisia maximekkoja. Ne saa mut näyttämään jopa oikein sopusuhtaiselta. Nuo naruolkaimet, tai ylipäätään paljaat käsivarret on ihan nou-nou.
Mulla on parissa vuodessa kropan muoto muuttunut ja kaikki on jotenkin lätsähtänyt. Salilla saanut vähän lihasta, mutta siitä huolimatta ikää alkaa näkyä kropassa. Masentavaa.
Pitäisi mennä kaupoille, kun ei ole oikein kesävaatteita, mutta en halua, kun mun mielestä kaikki näyttää karsealta mun päällä. Tekis mieli vaan pysytellä kotona.
Sama vika! En edes ajatellut että 5kg näkyisi niin selvästi ennen kuin nyt kesävaatteissa, olen shokissa. Sama mekko mahtuu kyllä päälle mutta eihän tätä kehtaa enää pitää! Miten tuo käsivarsien ja olkapäiden välinen alue on noin muhkea ja selässäkin nyt ihmemakkara. Apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hyvä että yläkroppa eli rinnat kasvaa. Näyttää uhkealta ja seksikkäältä. Itsellä kilot tulee reisiin ja takapuoleen, todella epäimartelevaa.
Joo, vaahtokarkki tikkujaloilla on mahtava yhdistelmä.
Tiukka korsetti tai vyötäröliivi alle niin kyllä se siitä
Vierailija kirjoitti:
Ah. Mikäs sen mukavampi kesähelteellä kuin korsetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah. Mikäs sen mukavampi kesähelteellä kuin korsetti.
No sitä olisi voinut miettiä tv:n ääressä sipsejä vetäessä