Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinä perkele joka vielä tänään ajelit nastarenkailla Uudellamaalla

Vierailija
16.05.2024 |

Kiitos vallan vi tus ti että taas saa paikkauttaa lasia.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iteppähän siihen lentävään nastaan ajoit. Minulla on kyllä vaikeuksia nähdä vauhdissa mitkä renkaat muissa autoissa on...

Ei niitä nähdä tarvitse, nastat kyllä KUULEE.

Vierailija
62/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä helvetin satuja sepität? Näkeehän sen perssilmälläkin. Jyrätuore asfaltti on PIKImustaa koska siinä on koko pinnan kattava bitumikalvo. Vanhempi on harmaa tai ruskea kiviaineksen mukaan koska pinta muodostuu pääasiassa siitä kiviaineksesta, bitumi on vain kivimassan saumojen sidosaine. "

Mennyjovittuun horisemaan höpöjuttujasi. Röpelöiseksi mölyteiksi kuluneet tiet ovat suomalainen kuriositeetti nastarenkaiden takia. Kävisit sinäkin joskus ajelemassa jossain etelämpänä niin tietäisi että vanhatkin tiet siellä ovat SILEITA ja HILJAISIA.

Miten tuo paasaus liittyy asiaan? Ei mitenkään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti nyt Uudellamaalla ajelisiu!

Vierailija
64/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lentävä lasin särkevä pienkappale ei ole nasta vaan kivi. Silmällä ei ehdi nähdä mikä se on. Avaaja on keksinyt omasta päästään nastan vain lietsoakseen eripuraa. Siksi luultavasti koko tarina on täyttä satua.

Vierailija
65/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä helvetin satuja sepität? Näkeehän sen perssilmälläkin. Jyrätuore asfaltti on PIKImustaa koska siinä on koko pinnan kattava bitumikalvo. Vanhempi on harmaa tai ruskea kiviaineksen mukaan koska pinta muodostuu pääasiassa siitä kiviaineksesta, bitumi on vain kivimassan saumojen sidosaine. "

Mennyjovittuun horisemaan höpöjuttujasi. Röpelöiseksi mölyteiksi kuluneet tiet ovat suomalainen kuriositeetti nastarenkaiden takia. Kävisit sinäkin joskus ajelemassa jossain etelämpänä niin tietäisi että vanhatkin tiet siellä ovat SILEITA ja HILJAISIA.

Miten tuo paasaus liittyy asiaan? Ei mitenkään.  

Liittyy siihen että joku nuija väitti että nastoja tarvitaan jotta öljyinen tie kulutettaisiin ei-öljyiseksi, mikä ei pidä paikkaansa. Öljyinen tuore sileä asfaltti muuttuu kuivaksi öljyttömäksi sileäksi vanhaksi asfaltiksi ihan vaan ajan kanssa ilman nastoilla rapistelua.

Vierailija
66/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lentävä lasin särkevä pienkappale ei ole nasta vaan kivi. Silmällä ei ehdi nähdä mikä se on. Avaaja on keksinyt omasta päästään nastan vain lietsoakseen eripuraa. Siksi luultavasti koko tarina on täyttä satua.

Sori mutta kiven ja nasta erottaa jo äänestä. Nastan kärki on paljon kovempaa tavaraa kuin mikään kivi.

Vierailija
67/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on varaa ajaa autolla, on varaa sen sivukuluihinkin. Elämä on.

Tuulilasi ei ole ihan halpa keikka. Varsinkin jos on  älylasi.

Älykkäillä on silloin lasivakuutus.

Vaikka olisi mitä lasivakuutukset tms, minua ottaa päähän se ylimääräinen vaiva ja oman ajan menetys tähän show:n!

Kaikki tämä turha vain sen vuoksi, kun joukossamme on näitä älykääpiöitä.

Tuulilasivaurion korjaus on noin puolen tunnin homma. Kurjaa että elämäsi on niin pienestä kiinni.

Jätkä 52

Se on kallis ja aivan tarpeeton - ylimääräinen - operaati

Mulla on talvella kitkat, kesärenkaat on olleet alla jo useamman viikon. Ja autossani on tuulilasivakuutus. Sori siitä.

Vierailija
68/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on varaa ajaa autolla, on varaa sen sivukuluihinkin. Elämä on.

Tuulilasi ei ole ihan halpa keikka. Varsinkin jos on  älylasi.

Älykkäillä on silloin lasivakuutus.

Vaikka olisi mitä lasivakuutukset tms, minua ottaa päähän se ylimääräinen vaiva ja oman ajan menetys tähän show:n!

Kaikki tämä turha vain sen vuoksi, kun joukossamme on näitä älykääpiöitä.

Tuulilasivaurion korjaus on noin puolen tunnin homma. Kurjaa että elämäsi on niin pienestä kiinni.

Itse lasin vaihto on varmasti puolen tunnin homma, mutta laskehan kaikki aika mikä tuohon kuluu s

Yksi puhelinsoitto korjaamon ajanvaraukseen, sovittuna päivänä kymmenen minsan ajo korjaamolle ja puolessa tunnissa valmista. En pidä ollenkaan pahana. Kukin tehköön elämästään ja auton pitämisestään niin vaikeaa kuin itse haluaa.

Vierailija
69/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi puhelinsoitto korjaamon ajanvaraukseen, sovittuna päivänä kymmenen minsan ajo korjaamolle ja puolessa tunnissa valmista. En pidä ollenkaan pahana. Kukin tehköön elämästään ja auton pitämisestään niin vaikeaa kuin itse haluaa."

Ja maksat 200€ siitä että jonkun nuijan piti ajaa kesähelteellä nastoilla. Mulla olisi sille rahalle parempaakin käyttöä.

Vierailija
70/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iteppähän siihen lentävään nastaan ajoit. Minulla on kyllä vaikeuksia nähdä vauhdissa mitkä renkaat muissa autoissa on...

Minun autoon ei kyllä kuulu omien saati muiden nastojen rapinat.

Vierailija
71/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinä olet kuuro ei tarkoita että kaikki olisivat kuuroja.

Vierailija
72/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksi puhelinsoitto korjaamon ajanvaraukseen, sovittuna päivänä kymmenen minsan ajo korjaamolle ja puolessa tunnissa valmista. En pidä ollenkaan pahana. Kukin tehköön elämästään ja auton pitämisestään niin vaikeaa kuin itse haluaa."

Ja maksat 200€ siitä että jonkun nuijan piti ajaa kesähelteellä nastoilla. Mulla olisi sille rahalle parempaakin käyttöä.

Korjaus maksaa 50-80€. Jos on lasivakuutus, 0€.

Vierailija
73/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulilasivakuutuksella vauriokorjaus on ilmainen, koko lasin vaihto sitten omavastuun hinnalla. Autoni tuulilasin hinta on lähemmäs pari tonnia että pari sataa siitä ei tunnu missään jos kävisi niin että menee kokonaan vaihtoon.

Vierailija
74/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on Lada, se ei tarkoita että kaikilla on Lada.

Vierailija
75/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaus maksaa 50-80€. Jos on lasivakuutus, 0€.

Konteksti oli lasin vaihto.

Vierailija
76/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minulla on niin hiljainen auto että kuulen jo kaukaa ladailetko sinä nastoilla vai et.

Vierailija
77/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minulla on niin hiljainen auto että kuulen jo kaukaa ladailetko sinä nastoilla vai et.

No minun autoon ei kuulu mitään muista autoista.

Vierailija
78/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun autoon ei kuulu mitään muista autoista.

Eipä tietenkään koska olet kuuro ja ladanrottelosi sisällä on 90dB. Ja se taikamersu mihin ulkoa ei kuulu mitään mistä alat nyt sössöttää olisi aika vaarallinen tuolla tiellä, olisit siellä tientukkona hälytysajoneuvoille.

Vierailija
79/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei poliisit ole pysäyttäneet, eihän niitä enää saisi alla olla. Etkä ehtinyt rekkariakaan ottamaan ylös.

Kyllä saa olla jos tarvitsee.

No katso ulos, tarvitseeko?

Katson sääennusteesta. Utsjoelle on luvannut pakkasöitä viikonlopuksi ja alkuviikkoon.

Kyllä eteläänkin voi vielä tulla takatalvi. Parempi pelata varman päälle ja ajaa nastoilla kesän yli. Syksyn liukkaat ja yöpakkaset jo käsillä.

Näin on, molopäät vaihtelee renkaita jo syyskuussa Stadissakin.

Vierailija
80/90 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistitko pitää turvavälin? 

Ei ole aina kiinni turvavälistäkään. Itselläni paukahti kivi tai nasta lasiin, kun madeltiin 30km/h motarilla. Ilmeisesti lensi vastaan tulevien kaistalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän