Mies, kuinka haluat, että naisesi ehdottaa seksiä?
Onko tyylillä väliä? Sytyttääkö pelkkä pannaanko kysymys?
Ja kyllä, mietin siis eri tapoja esittää asia omalle miehelleni. Vihjailut ei mene perille, ei vaikka sanon ettei minulla ole alushousuja hameen alla...
Itselle on vaikea sanoa että haluaisin nyt seksiä. En tiedä mistä se johtuu, varmaan siitä pakkien pelosta sitten.
Eli kertokaa kokemuksianne :)
Kommentit (71)
Meillä käyn vaan munaan ja palleihin hellästi kiinni, saatan sanoa vaikka, haluatko että otan suuhun tms. Mieskään ei juuri ehdottele, vaan ottaa liukkaria ja sivelee silluun, ja alkaa kiihoituksen.
Tänään niin kuumaa, että verhot kiinni ja alastomina oltu sängyssä ja viihdytelty toisiamme.
Aamulla sanoi mies, että 4 orgasmia saat tänään; nt 5 plakkarissa, ja ne senkun paranevat! Mies ei jaksanut naida kun meinas läkähtyä, joten käsihoidin sai, ja oli tyytyväinen. Meillä ei ole kommervenkkejä sen kummemmin.
Halut kovat kuitenkin aina vaan.
Nainen ottaa miehen käden ja vie sen pyhimmälle alueelleen. No kumpaan reikään, sen päättää samalla.
Kun nyt lukaisin aloituksen uusiksi, niin näyttää siltä, että miehen halut eivät ole samaa luokkaa kuin ap n . Älä nyt kuitenkaan luovuta. Miehenä ymmärrän kuinka harmillista aloitteita on koittaa tehdä kun pakkeja saa,niin kai se on naisenkin. Kyllä mies varmaan ymmärtää. Hänet vaan pitäis saada itse avautumaan missä mennään ja pohtimaan miten voisi olla halukkaampi ja miten toivois halujansa herkisteltävän.
Joskus pelkkä "nussitaanko?" olisi hyvää vaihtelua. Toki seksikäs laittautuminen itsessään herättää miehessä himoja ilman sanojakin.
Haluaisin myös herätä siihen kun nainen on päälläni valmiina ottamaan kullin sisään.
Yksi aika kuuman oloinen ajatus olisi et nainen lykkää kouraan kaukosäätimen, millä ohjataan hänen pilluun upottamaansa seksilelua. Siitä sitten hieman pidempänä esileikkinä pistäisi laitteen hyrräämään sopivissa tilanteissa, askareiden lomassa. Tai vaikka vain lyhyempänä leikkinä säätelisi värinää ja seuraisi naisen nautintoa.
Kyllä sinun naisena pitää se aistia ja tietää. Minä miehenä sitten tuomitsen onnettomat yrityksesi.
Sanoo, että haluan seksiä. Tai haluan munaa.
Mä en voisi kuvitella sellaista suhdetta että en voisi sanoa että haluan seksiä just nyt :D (huom, se ei tarkoita että toisen pitäisi suostua, se on ihan fine miehenkin sanoa jos ei aina syystä tai toisesta pysty) Haluan löytää kumppanin joka on paras ystävä, puoliso ja rakastaja ja joka ei ota elämää liian vakavasti. Suhteessa pitää uskaltaa olla oma itsensä, sehän siinä parasta varmaan onkin.
N32
Esin takaapäin halaaminen niin että toinen käsi livahtaa housuihin ja toisella kädellä sormi jolla olet hieronut juuri pyllyreikääsi, nenän alle
Eniten pidän suorasukaisesta tyylistä. Se jollain lailla hivelee, että nyt ei ole vaihtoehtoja. Toki minulla on oikeus sanoa ei, mutta enpä muista, että olisin sanonut yhdellekään kumppanilleni ei.
Naisystäväni kiihottui helposti eikä ainakaan minun tarvitse arvailla haluaako seksiä vai ei. Yksi kiihkeä suudelma jo kertoo sen. Tuskinpa kukaan mies pahoittaa mielensä ihan sama miten sitä seksiä ehdottaa. Joillekkin vain pitää sanoa suoraan koska ne vihjeet mitä naiset antavat eivät aina todellakaan kerro välttämättä miehelle mitään.
Parhaat on kun vaimo sanoo, että "ihan hirvee panetus". Tykkään siitä. Ja joskus, että "voisitsä hoidella mut" mikä tarkoittaa, että haluaa suuseksiä. Yleensä on tyydytetty yhdellä orgasmilla, mutta joskus hän saattaa painaa pääni takaisin jalkojensa väliin osoittaakseen, että haluaa mun nuolevan vielä toisen orgasmin. Tykkään siitäkin.
Pussaa sitä pitkään ja vie sen käsi pepullesi/rinnoillesi. Pitäisi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Esin takaapäin halaaminen niin että toinen käsi livahtaa housuihin ja toisella kädellä sormi jolla olet hieronut juuri pyllyreikääsi, nenän alle
Hitto, mä suuttuisin tuosta, mutta mä olenkin nainen. Perseenhajuinen sormi nenän alle, saisi mut raivotilaan :D Onneksi mun mies ei tykkää pyllyjutuista, sillä sitä ei olisi edes tarjolla.
Haluaisin että ottaa munasta kiinni tai istuu naaman päälle.
Itse en ole mikään ajatustenlukija edelleenkään, joten tykkään että himot ja halut ilmoitetaan suoraan. Exäni tykkäsi laittaa päivän mittaan viestin, että nyt tarvitsisi säätöä ja sitä hän kyllä sitten saikin. Toinen keino hänellä oli ilmaista halunsa niin, että hän tuli syliini istumaan kasvokkain intohimoisesti suudellen ja yleensä hän otti paitansa pois ennen syliini tulemista, hän siis tiesi että villiinnyn hänen rintaliiviensä verhoilemista rinnoistaan, rintsikat kyllä riisuin aina samantien niin oli helpompi antaa rinnoille huomiota :D
Ehkä yksi parhaista jutuista sattui kun tyttö istui sohvalla kylpytakissa, ja kysyi multa "mitä sä tykkäät mun pikkareista". Minä tietty menin lattialle hänen jälkojen väliin, raotin kylpytakkia, ja tajusin hänen olevan alasti kylpytakin alla. Sanoin, että "eihän sulla ole edes pikkareita", mihin hän vastasi "ei niin" ja tarttui kaksin käsin päästäni ja ohjasi suuni jalkoväliinsä.
Kunhan vaan tekee selväksi, että haluttaa. Meillä on nykytilanteessa puolison kanssa niin erilaiset aikataulut, että yleensä sovitaan etukäteen milloin. Siinä jo sitten kohtaamista odotellessa päsee sopivaan vireeseen.
M49 kirjoitti:
Eniten pidän suorasukaisesta tyylistä. Se jollain lailla hivelee, että nyt ei ole vaihtoehtoja.
Lisää näitä! =) En ole ap, mutta kiehtovaa ja valaisevaa lukea miesten ajatuksia siitä, että mikä suorasukaisessa tyylissä viehättää.
Kyllä varmasti jollakin miehellä pää löisi silti tyhjää ja kysyisi pitääkö pestä pyykkiä.