Mies, kuinka haluat, että naisesi ehdottaa seksiä?
Onko tyylillä väliä? Sytyttääkö pelkkä pannaanko kysymys?
Ja kyllä, mietin siis eri tapoja esittää asia omalle miehelleni. Vihjailut ei mene perille, ei vaikka sanon ettei minulla ole alushousuja hameen alla...
Itselle on vaikea sanoa että haluaisin nyt seksiä. En tiedä mistä se johtuu, varmaan siitä pakkien pelosta sitten.
Eli kertokaa kokemuksianne :)
Kommentit (71)
Jos olet noin ujo, niin sovit miehen kanssa, että kun laitat tietyn värisen magneetin jääkaapin oveen, niin se tarkoittaa, että sinua panettaa ja odotat miehen ryhtyvän toimeen heti kun hänelle sopii.
Tämä "Mies, kuinka haluat, että naisesi ehdottaa seksiä?" on kyllä lähes teoreettinen kysymys, muutama kerta tuhannesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan 46 kommenttiin. Toisaalta minusta tuntuu siltä, että mitä voimakkaammin aloitteeseen panostaa ja mitä voimakkaammin sen tekee, niin sitä katkerampi on pettymys, jos toinen antaakin pakit. Eli kyllä miehen on osattava tosi fiksusti kieltäytyä , jos pakko on kieltäytyä. Naisella voi olla odotukset ja tunteet tosi korkealla , jos on jo siihen paljon panostanut.
Millaista panostamista tarkoitat? Kynttilät pöydällä, päivällinen tehtynä & kauniit alusvaatteet päällä?
En tarkoittanut ollenkaan noin suurta panostusta, vaan ihan vaan jo sitä, että jos naiselle on rohkeuden ponnistus jo sekin, että saa toiveensa sanotuksi ja mies sen sitten torjuu , niin kyllä siinä se katkera mieli tulee. Niin kyllä tulee miehellekkin vastaavassa tilanteessa. Tuo seksin ehdottaminen ja sen ajatuksen kanssa mielessään askarteleminen kun sekin on entisestään nostanut halukkuutta ja sitten kun toinen vaan torjuu yliolkaisesti, niin kyllä siinä jää seksinnälkäiseksi. Se satuttaa pahasti tunne-elämää. Sellaiselle, joka voi ihan vaan kevyesti heittää -pantaisko tänään- tuo torjunta ei niin suuresti katkeraa mieltä tuota. Tilanne Ap n kohdalla on siis aika visainen, koska mies ei vihjauksia huomaa ja Ap on itse arka tai turhan ujo suoraa ehdotusta tekemään. Minusta näyttäis siltä, että mies pitäis saada nuo vihjeetkin noteraamaan ja tajuamaan. Jos mies olis kovasti aktiivinen itse seksuaalisesti, niin tuskin tuossa noita vaikeita tilanteita edes tulis.
Minulla miehenä ei koskaan ole ollut haluttomuutta, joten minun halujani ei naisen ole ollut tarve herätellä. Minulle on riittänyt vain viesti siitä, että nainen on suostuva tai että hän toivoo seksiä . Jos miehen haluja tulee herätellä, niin se on jo toinen juttu. Ne metku pitää naisen opetella ja rohkeasti kokeilla.
Kun edes jollainlailla ehdottais, sen pari kertaa viikossa olis hyvä. Anellaan perinteisesti ne loput kerrat
..jotakin muuta kuin mökötys, ellen ole onnistunut lukemaan ajatuksia jotta NYT olisi the hetki.
Vierailija kirjoitti:
..jotakin muuta kuin mökötys, ellen ole onnistunut lukemaan ajatuksia jotta NYT olisi the hetki.
Voi vitsi ! Osaako naisetkin mökötää seksin puutetta ? Mököttäis munkin rouva joskus tuosta asiasta.
Kun nyt en selvittelyistä huolimatta tiedä onko tuo naapuruston nainen varattu vai ei. On aiemmin ollut varattu. Niin, tulisi siinä tapauksessa ihan suoraan ehdottamaan yhdyntää. Voi toki olla ettei tiedä minun olevan vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä hame korviin ja istu naamalle. Älä vihjaile.
Tuo on kaunis ja kohtelias tapa. Tuskin kukaan mies kieltäytyy ellei ole täysääliö (tai gay).
Mulla on sitten ollut kunnia olla peräti kahden gayn kanssa. Ei sillä eka varmaan olikin. Jos halusi seksiä se oli ahdistavaa vaatimista. Tasan ei mennyt onnen lahjat, ettei mulle osunut halukasta miestä.
Minä vaimona menen esim. mieheni viereen kylppäriin, kun hän on partaa ajamassa ja siinä sitten rupean itseäni tyydyttämään.Usein vedän miehen sormet mukaan touhuun ja/tai annan hänen maistaa pillussani pyörineitä sormiani. Samalla kaivankin jo miehen peniksen ulos housuista; sillä sitten "pyyhin"märkää pilluani yhä uudelleen ja uudelleen. Milloin muutenkin.
Millaista panostamista tarkoitat? Kynttilät pöydällä, päivällinen tehtynä & kauniit alusvaatteet päällä?