Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka haluat, että naisesi ehdottaa seksiä?

Vierailija
16.05.2024 |

Onko tyylillä väliä? Sytyttääkö pelkkä pannaanko kysymys?

Ja kyllä, mietin siis eri tapoja esittää asia omalle miehelleni. Vihjailut ei mene perille, ei vaikka sanon ettei minulla ole alushousuja hameen alla...

Itselle on vaikea sanoa että haluaisin nyt seksiä. En tiedä mistä se johtuu, varmaan siitä pakkien pelosta sitten.

Eli kertokaa kokemuksianne :)

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy: Suora ehdotus, epäsuora viettely hiplaaminen, kasvojen päälle nakkena istuminen. Kunhan ehdotat, jollei ymmärrä, niin lisää suoruutta kunnes ymmärtää.

Älä odota jotta toinen lukee ajatuksesi ja sitten suutut kun ei osaakkaan.

Vierailija
2/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vihjailu se on, ettei sinulla ole alushousuja hameen alla? onko sinulla hiiva ja koitat tuulettaa alapäätäsi?

sano, että haluat panna, jos haluat panna. ei se mitään vihjailuja kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä vihjailu se on, ettei sinulla ole alushousuja hameen alla? onko sinulla hiiva ja koitat tuulettaa alapäätäsi?

No jos ei mies tuosta ymmärrä että käsi helman alle ja äkkiä niin on melko tollo. 

Vierailija
4/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANE MUA!

Vierailija
5/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin suora ehdotus. Eli ei sellainen, minkä nainen ajattelisi toimivan häneen, vaan sellainen, mikä sytyttää miehen.

Vierailija
6/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kaikki. Onhan se mukavaa kun toinen "ui liiveihin" mutta ihan yhtä hyvin toimii "mennäänkö panemaan" tai "mentäskö huomenna ajoissa sänkyyn" toimii ihan yhtä hyvin. 

M46

Vierailija
7/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan joskus ehdottais ees jotenkin

Vierailija
8/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimisi oikein hyvin jos vaimo kertoisi ja kuvailisi, että nyt panettaa ja miltä se tuntuu, mistä ehkä fantasioi ja mitä haluaisi tehdä. Jos kehtaisi, nimittäin, sillä tavallisempi aloite on nukkumaan mennessä jättää valo kylppäriin ja tuoda pyyhe sänkyyn.

On tuo noinkin aina tietysti toiminut, mutta olisihan se pieni vaihtelu tuossakin asiassa kumman säväyttävää.

Vierailija
9/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku vihlailu kiihottavaa

ja pukeutua haluttavasti

t-paita ja hame vaan päällä ja kysyä etä kokeiletko mitä mulla päällä

Vierailija
10/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko minulle sattunut vain hoksaavampia miehiä, mutta on mennyt kyllä perille pikku vihjeetkin ja pienet keimailut. Toisaalta olen kyllä joskus tapaamisen yhteydessä tai kotiin tullessa todennut että nyt k..... ja äkkiä. Sekin menee perille eikä ole aiheuttanut paheksuntaa.

Vierailija
11/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikku vihlailu kiihottavaa

ja pukeutua haluttavasti

t-paita ja hame vaan päällä ja kysyä etä kokeiletko mitä mulla päällä

Tai mitä ei ole.

Mä tykkään kun puoliso laittaa tietyn polvimittasen hameen ja jättää alushousut pois alta. Se on ihan arkinen harmaa hame, ei sinänsä mitenkään seksikäs, mut mä tykkään. Ja mukava tietää ettei alla ole mitään. Ei se aina tarkoita sitä, että olis tarjolla. Tykkään silloinkin. 

Tykkäsin myös, jos puoliso istuessaan levittäisi jalkansa ja vilauttaisi paljasta pillua. 

Olisi myös upea katsella jos vilauttaessaan hyväilisi itseään hetken tai levittäisi pilluaan. Sormet pillussa tuossa hetkessä varmaan saisi minut käymään hullun kuumana.

Vierailija
12/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sillä lailla, että pitikö sulle antaa? Tai saat pillua jos olet nopea ja/tai käytät kumia. Tai joku muu mistä saa sellaisen kuvan, että on vastenmielistä harrastaa seksiä.

Vierailija
13/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan nainen vaan sanoa, että nyt tekis kyllä mieli. Ja jos mies ei heti tajua ja kysyy, että mitä sinun tekis mieli , niin silloin voisi jo suoraan paukauttaa  : no ky..pää !  Tai mitä sitten kykenee suoraan sanomaa. Vaihtoehtoisesti  vois ottaa vaikka herkästä kohtaa kiinni ja sanoa , no arvaa .

Vierailija
14/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei mies tuosta ymmärrä että käsi helman alle ja äkkiä niin on melko tollo. 

Sehän ei välttämättä kaikilla merkitse sitä, että olisi seksiä vailla. Voi olla ihan vain toteamus. Jos sinne alapäähän erehtyy räpeltämään väärällä hetkellä niin ei kuule hyvä heilu.

Vierailija
15/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä hame korviin ja istu naamalle. Älä vihjaile.

Vierailija
16/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä hame korviin ja istu naamalle. Älä vihjaile.

Tuo on kaunis ja kohtelias tapa. Tuskin kukaan mies kieltäytyy ellei ole täysääliö (tai gay).

Vierailija
17/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot: "Tänään on arvaa minkä ilmaistarjous. Käytä heti hyväksesi, jos sinussa on miestä."

Vierailija
18/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan mies ei edes tajua, että nainen tahtoo puhutella tai sanoa jotain. Mies on ehkä tyyliin: joo , joo. Silloin naisen pitää kalauttaa miestä rohkeasti kalikalla päähän ja sanoa: nyt kuule..

Vierailija
19/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn suoraan,  pannaanko illalla vai aamulla. Ja mieluummin illalla ja aamulla. Kyllä toimii!

Vierailija
20/71 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon miehelleni että " Saisko lempeä?" Ja hän antaa. Ilmeisesti ihan toimiva. Joskus sanon, että oon puutteessa.  Hän sanoo, oho, ja korjaa asian. En sitten tiedä miten hän preferoisi noi aloitteet. Voishan tuota kysyä ketjun inspiroimana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi