Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuinka haluat, että naisesi ehdottaa seksiä?

Vierailija
16.05.2024 |

Onko tyylillä väliä? Sytyttääkö pelkkä pannaanko kysymys?

Ja kyllä, mietin siis eri tapoja esittää asia omalle miehelleni. Vihjailut ei mene perille, ei vaikka sanon ettei minulla ole alushousuja hameen alla...

Itselle on vaikea sanoa että haluaisin nyt seksiä. En tiedä mistä se johtuu, varmaan siitä pakkien pelosta sitten.

Eli kertokaa kokemuksianne :)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kyllä laittanut usein pitkin päivää viestejä miten panettaa tai mahla valuu. Eikä ole tarvinnut olla kotonakaan kauaa kun alkaa koskettelu ja joskus vaatteiden riisunta ilman sanoja jos vaikka lapset on juuri menneet nukkumaan. Joskus kun en viestejä muistanut, tämä tuli lattialle sormettamaan ja siinä vaiheessa totesin unohtaneeni jotain. Ja tuo on minusta kuumaa kamaa 

42/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Eniten pidän suorasukaisesta tyylistä. Se jollain lailla hivelee, että nyt ei ole vaihtoehtoja.

Lisää näitä! =) En ole ap, mutta kiehtovaa ja valaisevaa lukea miesten ajatuksia siitä, että mikä suorasukaisessa tyylissä viehättää.

Jossain ketjussa joku nainen kirjoitti, että naisen seksuaalinen halu perustuu siihen, että hän tuntee olevansa haluttu. Emme me miehet ole niin erilaisia: itsetuntoamme tuskin mikään muu hivelee niin paljon, kuin nainen, joka suorastaan kerjää seksiä. Eräs parhaista seksikokemuksistani on se, kun vaimoni mitään kyselemättä istui kasvoilleni ja tarjosi itsensä nuoltavaksi. Kuten huonoissa leffoissa todetaan: miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii sanaton viestintä, eli hallitsen naisena  pukeutumisen joka toimii. 

Vierailija
44/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen ehdotteluja. Suoraan vaan muna suuhun. Miksi sen vaikeammin pitäisi tehdä.

Vierailija
45/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naiseni alkaa ainakin vaan lähentelemään, hieroo munaa tai ottaa munan suuhun. Ei siinä sen kummempia ehdotuksia tarvita 

Vierailija
46/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittää pienikin rouvan vihjaus.Vien siitä itse keskustelua eteenpäin.  Usein se on Olisko tänään sellainen päivä ?  Jos tuntuu pahalta olla rohkeampi, niin miksi sitten, kunhan asia tuli ymmärretyksi. Ollaan kauan yhdessä oltu, niin tunnetaan toisemme vähemmästäkin.  Tietysti olishan se mukavampi mitä rohkeampi olis. 

Vierailija
47/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tuupata mulle takaapäin vauhtia?

Vierailija
48/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan 46 kommenttiin. Toisaalta minusta tuntuu  siltä, että mitä voimakkaammin aloitteeseen panostaa ja mitä voimakkaammin sen tekee, niin sitä katkerampi on pettymys, jos toinen antaakin pakit. Eli kyllä miehen on osattava tosi fiksusti kieltäytyä , jos pakko on kieltäytyä. Naisella voi olla odotukset ja tunteet tosi korkealla , jos on jo siihen paljon panostanut.  

Vierailija
49/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen katsoo silmiin selkeästi kiihottuneena ja sanoo seksikkäällä äänellä että 'MÄ HALUUN SUA'. Vielä parempi jos tilanne on sellainen ettei siinä just pääse kimppuun vaan täytyy kasvatella himoa pidempään ja odottaa.

Vierailija
50/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä vihjailu se on, ettei sinulla ole alushousuja hameen alla? onko sinulla hiiva ja koitat tuulettaa alapäätäsi?

sano, että haluat panna, jos haluat panna. ei se mitään vihjailuja kaipaa.

No jos ei mies tuosta ymmärrä että käsi helman alle ja äkkiä niin on melko tollo. 

Minä olen yli kymmenen vuotta kestäneessä suhteessa luullut kuulevani ja nähneeni vaimoltani vaikka millaisia vihjailuita. Olen useamman kerran ollut täysin vakuuttunut, että nyt ei enää voi erehtyä ja lähestynyt toiveikkaana. Joka ainoa kerta, 100 prosenttia tapauksista on johtanut järkyttyneeseen hämmennykseen siitä, että olen voinut luulla hänen haluavan seksiä.

Vierailija
51/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan sillä lailla, että pitikö sulle antaa? Tai saat pillua jos olet nopea ja/tai käytät kumia. Tai joku muu mistä saa sellaisen kuvan, että on vastenmielistä harrastaa seksiä.

Mun mies jostain syystä alkaa usein vilauttelemaan vehjettään ja vihjailemaan yhdynnästä, kun olen lähdössä jonnekin sovittuun tapaamiseen (lääkäri, ystävän kanssa tapaaminen, kampaaja tms) niin kyllä mä silloin sanon, että ok jos olet nopea, kun pitää oikeasti just lähteä.

Vierailija
52/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaikissa suhteissani sopimus, että seksiä on aina kun jompi kumpi sitä haluaa. Se poistaa  ujouden kaunottarelta, ja antaa rohkeutta miehelle. Eikä seksi ole koskaan kiristämistyökalu.

Aina toiminut mallikkaasti se, kun kaunotar on  läpeensä paljaana istahtanut viereeni/syliini kiehnäänään.  Jopa ihan lökäverkkareissa lausutut lauseet "sä saat tehä mulle ihan mitä sä haluut" tai "mitä sä haluut et mä teen sulle". Tavallisesti "haluutsä" on ollut riitävä.

Vierailija
53/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lähestymisen ja loukkaannuin, kun vastassa oli just tyhjennetyt täystyjät pussit ja ohuen makkaran paksuinen löysä tahdoton mato.

Oma käsi tai pano ehkä jopa miehen kanssa?

Niin ohut ja tyhjä.

Otin käteni välittömästi pois, lopetin suutelemisen ja käänsin kylkeni. En kysynyt mitään. En sanonut sanaakaan. Hän ei myöskään sanonut mitään.

Olin tyrmistynyt.

Vierailija
54/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin takuuvarma konsti on vitkutella kylppärissä niin kauan, että mies ehtii mennä jo sänkyyn. Kun sitten kävelee täysin alasti miehen editse sänkyyn ( normaalisti yökkärissä ja pikkareissa), voi olla varma, että mies aloittaa pusuttelun ja hyväilyn 10 sekunnin sisällä. Yhtään sanaa ei tarvita ja vihje toimii aina. Toki sekin toimii, että sanoo suoraan, että panettaa ja lisäksi kouraisee toista jalkovälistä. Ei varmasti jää ilman seksiä.

Vierailija
55/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaiskohan mies siitä tajuta, että seksiä kaivattaisiin, jos nainen laittais pikkarinsa hänen tyynynsä päälle !  Vois ainakin kysyä sen tarkoitusta.

Vierailija
56/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni on varsinainen romanttikko, joten seksiehdostus voi tulla vaikka kauppamatkalla niin, että hän toteaa "pitäiskö ostaa kotimatkalle vähän pähkinöitä tai muuta pikkupurtavaa, niin ei oo sitten heti kauhee nälkä ja ehdittäis paneen ennen kuin laitetaan ruokaa, koska ruoan jälkeen ei välttämättä enää jaksa".

Ei siinä mitään, alkuun tuo tyyli vähän kummastutti, mutta nyt kun olen tottunut siihen, se on oikeastaan aika söpöäkin.

Vierailija
57/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu tietää milloin sillä miehellä seisoo. 

Vierailija
58/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivaa kullin housuistani oma-aloitteisesti ja alkaa antaa huulihölkkää. Sitten painaa vuorostaan pääni pillulleen ja käskee nuolemaan.

M50

Vierailija
59/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä toisessa kädessä etusormella ja peukalolla O-kirjaimen ja työntämällä toisen käden etusormea O:n sisään ja ulos. Jos tätä hienovaraista vihjettä mies ei ymmärrä, niin on täysi ääliö.

Vierailija
60/71 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy kaikki. Onhan se mukavaa kun toinen "ui liiveihin" mutta ihan yhtä hyvin toimii "mennäänkö panemaan" tai "mentäskö huomenna ajoissa sänkyyn" toimii ihan yhtä hyvin. 

M46

Ei mun mies ainakaan ymmärrä aikaisin sänkyyn menoa.  Vastaisi vaan, että mee sä jos nukuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi