Seiska: Tuomas Enbuskea syytetään pahoinpitelystä
Enbuskea vastaan on nostettu syyte Helsingin käräjäoikeudessa.
Kommentit (128)
Enbuske sai ite pataan 5 vuotta sitten, nyt syytettynä🤪
Vierailija kirjoitti:
Enbuske sai ite pataan 5 vuotta sitten, nyt syytettynä🤪
On se nössö kun ei saa edes jotain vo sua sairaalakuntoon...
Olen kohdannut tuossa tilanteessa itse kovaa väkivaltaa, ja oma osuuteni on liittynyt itsepuolustukseen. Olen myös joutunut menemään päivystykseen, toisin kuin toinen osapuoli. Poliiseja ei paikalla ole ollut.
Enbuske ei kertomansa mukaan tehnyt itse rikosilmoitusta.
Minun olisi tietysti kannattanut itse tehdä rikosilmoitus heti tuolloin 2019. Miksi en tehnyt? Koska asia hävetti, ja miehiin kohdistuva väkivalta on tabu. Lisäksi kyseinen ihminen oli minulle rakas. Viestintästrategisesti olisi varmaan nyt järkevämpää myöntää ja pyydellä anteeksi, mutta en pysty myöntämään asiaa, jota ei ole tapahtunut, Enbuske kirjoittaa Instagramissa.
Enbuske aikoo puolustaa itseään kaikkiin mahdollisiin oikeusasteisiin asti asti.
Nainen hakkaa Enbuksen sairaalakuntoon.
Tekee rikosilmoituksen Enbuskesta 5 vuotta myöhemmin.
Taas tätä.
Tämä ajoittuu ilmeisesti siihen aikaan, kun Sarian Antila ja Enbuske olivat yhdessä. Ilmeisesti loppuvuodesta heidän eron jälkeen Enbuskella oli jotain Eveliina Tikankin kanssa. Näin äkkiä internetin arkistoista katsottuna.
Liittyykö sitten näihin vai johonkin muuhun?
Oli vielä heinäkuussa 2019 Sarian Anttilan kanssa yhdessä, ainakin antoivat silloin ilta-sanomille haastattelun.
Sanoi että tämä nainen oli hänelle rakas. Eli veikkaan Sarian Anttilaa. Olivat tuolloin vielä yhdessä
Anttila on myös laittanut instan yksityiseksi
En itse henk koht luota ollenkaan noihin Enbusken juttuihin. Välillä jutut ristiriidassa ja vaikuttaa mieslapselta
Osaako Enbuske laulaa, voisi vetää Salmisen ja Leppilammen kanssa.
En jaksa lukea ketjua, koska hlö on minusta epäkiinnostava ja liian outo.
Ei ole ensimmäinen jota kohtaan on ollut mulk ku
Miksihän pistää 5 vuotta jälkikäteen tuollaisen tulille? Kyllä outoa on ja rahat pitää olla vähissä tjsp. Tai sitten ovat olleet yhteydessä ja riitautuneet nyt myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5v vanha juttu ja julkisuuden hakuinen exä ja rahan perässä. Taas näitä,
Mitä rahaa siitä saa?
Lehdet maksaa haastatteluista ja Tuomakselta kipurahaa yrittää saada
Mikä lehti Suomessa maksaa haastattelupalkkioita?
En kyllä itse henk koht lähtisi enää 5 vuoden jälkeen tekemään rikosilmoitusta. Ilmeisesti noilla oli toksinen suhde js tekivät toisilleen huonoa. Se pitäisi hyväksyä ja jättää taakseen. Voi olla, että jotain muutakin tässä taustalla, katkeruutta tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5v vanha juttu ja julkisuuden hakuinen exä ja rahan perässä. Taas näitä,
Mitä rahaa siitä saa?
Lehdet maksaa haastatteluista ja Tuomakselta kipurahaa yrittää saada
Mikä lehti Suomessa maksaa haastattelupalkkioita?
Mm. 7 päivää, Seura, Apu jne
Tuomas enbuske vaikuttaa olevan älykäs ja osaa varmaan provosoida ja aiheuttaa toisessa vit utusta
Miksi otetaan 15 vuotta nuorempi vaimo. Sitten tulos on tämä. No siksi, että Enbuske itse on keskenkasvuinen mieslapsi
Mahdollinen ilmoituksen tehnyt neiti A. ei ole antanut itsestään järin stabiilia kuvaa, vaan enemmänkin willerydmanmaisen sosiopaatin vaikutelman. Älykäs opportunisti. Ihmetyttää miksi kostaa nyt, kun Enbuske voi paremmin. Sadistista suorastaan.
Toki missikin vaikuttaa siltä, että kykenee väkivaltaan.
Luin Enbusken vastineen asiasta. Juttu vaikuttaisi ex-muijan kostolta, onko heillä esimerkiksi yhteisiä lapsia??