Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkailu on räjähtänyt käsiin

Vierailija
15.05.2024 |

Ihmiset paskoo ja pilaa koko maapallon "matkailun" nimissä.

Koska tähän hulluuteen puututaan kovalla kädellä.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs laivamatkat? Kai seki  sotkee meret ja elämä tuhoutuu.

Se ei haittaa, kun niissä kulkee rahti jotta rikkaat rikastuu ja saa leikkikaluja kaikennäköisiä.

Vierailija
22/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole käynyt koskaan ulkomailla ja harvoin poistun edes maakuntani alueelta vamoin kuin vanhempani. Auto on mutta valtaosan matkoista menen pyörällä. Minua pidetään kuitenkin junttina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa,  kohta tulee henkilökohtainen hiilijalanjälkiseuranta. Jokainen saa 100 pistettä kuukaudessa, lentäminen vie 50 pistettä. Voi kompensoida maksamalla päästöveroa jos digii verkossa.

Vierailija
24/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa lomapaikassa osoitetaan mieltä turisteja vastaan.

Milloin Levillä?

Vierailija
25/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja bonuksena saadaan nauttia maailmanlaajuisista pandemioista ynnä muusta mukavasta. Kaipaan aikaa kun kesäloman kohokohta oli reissu sukuloimaan, mutta eihän nämä nykyajan retardit saa edes auttavasti ylläpidettyä sosiaalisia suhteita, kun some on mädättänyt aivot lopullisesti.

Joo. Jotkut asiat vaan OLI ennen paremmin. Ainakin tekniikan kehitys ois saanut pysähtyä johonkin 1960-luvulle. Nyt vähän klikkailet tavaraa netistä ja snäppäilet, kroppa 50-vuotiaana aivan totaaliromuna liikunnan puutteesta ja liiasta syömisestä. Ne tauditkin leviää kuin kulovalkea. Ympäristö meriä myöten paskana.

Vierailija
26/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu on liian halpaa, mutta vielä halvempaa on se kaikki feikkikrääsä mitä massaturistikohteet pursuavat. En edes ymmärrä kuka niitä ostaa, kun kaikki tietävät tuotteet törkeiksi väärennöksiksi.

Vierailija
27/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja bonuksena saadaan nauttia maailmanlaajuisista pandemioista ynnä muusta mukavasta. Kaipaan aikaa kun kesäloman kohokohta oli reissu sukuloimaan, mutta eihän nämä nykyajan retardit saa edes auttavasti ylläpidettyä sosiaalisia suhteita, kun some on mädättänyt aivot lopullisesti.

Joo. Jotkut asiat vaan OLI ennen paremmin. Ainakin tekniikan kehitys ois saanut pysähtyä johonkin 1960-luvulle. Nyt vähän klikkailet tavaraa netistä ja snäppäilet, kroppa 50-vuotiaana aivan totaaliromuna liikunnan puutteesta ja liiasta syömisestä. Ne tauditkin leviää kuin kulovalkea. Ympäristö meriä myöten paskana.

Tämä ei ole tavallisen ihmisen syy eikä aikaansaannosta.

Vierailija
28/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulaiset on niin ikäviä luonteeltaan etten todellakaan mene pilaamaan kesälomaani heidän kanssaan. En ikinä.

Vierailija
29/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettishoppailu ja liikunta/hyvä ruokavalio ei ole toisiaan pois sulkevia asioita.

Vierailija
30/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat kitsaat maalaisakat taas pätemässä kun eivät ikinä lähde kotipitäjästään 😆

Vierailija
31/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole käynyt koskaan ulkomailla ja harvoin poistun edes maakuntani alueelta vamoin kuin vanhempani. Auto on mutta valtaosan matkoista menen pyörällä. Minua pidetään kuitenkin junttina?

Mikset mene suoraan hautaan makaamaan, jos elämä ei kiinnosta?

Vierailija
32/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selviää kun lentokone lähtee vain täytenä liikkeelle. Kiusallista on matkatavaroiden hinta, jos vähänkään on ylimääräistä.

Laivat täyteen matkustajia ja menoksi. Minä olen ikäni matkustanut, jo töissä ympäri Suomea ja Eurooppaa. Sitten omat asumiset ulkomailla ja kotimaassa käynnit. Aina on kotimaa kiehtonut lomille.

En tee muuta kuin Euroopan matkoja, ainakin niin ajattelen. En jaksa ottaa kaikkea vastuuta jä jännitystä ja väsymystä matkan aikana. Kotoa käsin autollapääsee riittävän kauas.

Vierailija
33/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole pari kertaa käynyt kavereiden kanssa kiertämässä Eurooppaa ja totesin ettei matkustelu ole minun juttu. Saan ihan saman mielenrauhan ja rentoutumisen metsän keskellä solisevasta luonnonpurosta tai kallion päällä istuskelusta. Kavereille olen tämän sanonut ja pyörittelevät vain silmiään ja kuittaavat sen jonain vitsinä?

Vierailija
34/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti laittaa maskin kuonolle. Sehän estää KAIKKI virukset ja bakteerit 😆🤣

Vierailija
35/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettishoppailu ja liikunta/hyvä ruokavalio ei ole toisiaan pois sulkevia asioita.

Tämä oli tärkeä tieto.

Vierailija
36/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ole pari kertaa käynyt kavereiden kanssa kiertämässä Eurooppaa ja totesin ettei matkustelu ole minun juttu. Saan ihan saman mielenrauhan ja rentoutumisen metsän keskellä solisevasta luonnonpurosta tai kallion päällä istuskelusta. Kavereille olen tämän sanonut ja pyörittelevät vain silmiään ja kuittaavat sen jonain vitsinä?

Olet juntti ja sellaisena pysyt. 

Vierailija
37/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luuseri,tyhjänpäiväinen matkailu tekee sinusta sankarin, häpeä saastuttaja olet nolla itseä täynnä oleva nilviäinen,mene nyt sinne matkalle,mitä täällä palelet onko tekopimppi jo pakattu laukkuun?

Vierailija
38/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla perhe ja kaikki mitä mielekkääseen elämään tarvitsen.

Vierailija
39/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti kun näin Hesass luksusristeilijän kauaksi kauppatorilta Jätkäsaaren suuntaan telakoituvan. Sieltä laahusti paljon ulkomaalaisia, jotka kyselivät missä keskusta on. Voi miten rumaa se satama-alue oli. Sellaista en itse haluaisi. Läksivät kuitenkin katselemaan Helsinkiä. Helsinki on kaunis kaupunki.

Vierailija
40/104 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole tavallisen ihmisen syy eikä aikaansaannosta.

Kenen sitten?