mies pariutuu naisen kanssa käyttääkseen naista synnytyskoneena
Jos nainen muuttaa tästä mielensä, lapsia ei tule, tai mies keksii lapsihaaveen vasta kun suhde on jo vauhdissa, tämä dumppaa naisen ja lähtee etsimään kohtua
Onko tällainen mielestänne oikein? Olen törmännyt apeissa useampaan mieheen, jotka kertovat että eksä ei suostunutkaan syystä tai toisesta synnyttämään ja on nyt siis kärkkymässä minun kohtuani. Mitä mieltä olette? Omasta mielestä melko oksettavaa
Kommentit (32)
Nainen pariutuu miehen kanssa käyttääkseen miestä siittöiden luovuttajana.
Vierailija kirjoitti:
No minä en ainakaan ole pariutunut tällaisten miesten kanssa. Omasta mielestäni rakkauden pitää kohdistua siihen henkilöön, ei siihen mitä henkilö tuottaa itselle - se on vain hyväksikäyttöä
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa. Miksi mies haluaa ampua omaan jalkaansa noin järeällä haulikolla?
Itse mielummin käytän naisia seksikoneina kuin synnytyskoneina.
Hyväksikäyttöä sekin
Miksi kummassa minä onnistun löytämään vain niitä miehiä, jotka "haluavat kyllä joskus", mutta eivät ikinä tule valmiiksi..
Kyllä naisetkin saattavat erota samasta syystä, että mies ei sitten haluakaan lapsia. Harva alkaa kysellä ekoilla treffeillä näitä, ja onhan sellaisiakin, jotka päättävät asian vasta jossain vaiheessa suhdetta.
Samalla tavallahan nainen etsii suhteeseen miehen kiveksiä, jos lapsia haluaa.
Onneksi kaikki eivät halua. Pitää vain löytää se toinen jonka tulevaisuudensuunnitelmat ovat samanlaiset.
Ei ole kyllä kokemusta tuollaisesta ollenkaan. Mutta minä en kiinnostukaan lapsia haluavista miehistä eivätkä he minusta.
No eikös se ole ihan reilu peli, että kerrotaan suoraan mitä toivotaan ja odotetaan? Säästää molempien aikaa. Vai pitäisikö miesten toimia samalla tavalla kuin naisten ja valehdella ja sitten katalasti yrittää huijata? Sitähän moni nainen harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kummassa minä onnistun löytämään vain niitä miehiä, jotka "haluavat kyllä joskus", mutta eivät ikinä tule valmiiksi..
Minä taas löydän vain miehiä jotka eivät "missään nimessä ikinä halua" ja sitten yhtäkkiä haluavatkin.
Kohtaanto-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole ihan reilu peli, että kerrotaan suoraan mitä toivotaan ja odotetaan? Säästää molempien aikaa. Vai pitäisikö miesten toimia samalla tavalla kuin naisten ja valehdella ja sitten katalasti yrittää huijata? Sitähän moni nainen harrastaa.
Lähde?
Kannattaisko asia kumminkin ottaa esille jo ennen kuin muuttaa yhteen? Ja näinhän ap on menetellytkin, joten missä ongelma? Tarpeet ovat kuin prsreikiä, jokaisella omansa.
Jos niin isosta asiasta kuin lasten saaminen ollaan eri mieltä tai tullaan erimielisiksi suhteen aikana , on se oikein hyvä syy erota. Ja etsiä sellainen jonka ajatukset ovat samat lasten saannin suhteen. Tyytyminen toisen tahtoon rikkoo suhteen helposti joka tapauksessa kuitenkin myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin saattavat erota samasta syystä, että mies ei sitten haluakaan lapsia. Harva alkaa kysellä ekoilla treffeillä näitä, ja onhan sellaisiakin, jotka päättävät asian vasta jossain vaiheessa suhdetta.
Lasten hankkimisesta kannattaa puhua , no jos ei ekoilla treffeillä, niin heti kuitenkin kun tulee tunne että tämä saattaa johtaa pidempään yhdessäoloon. Sillä vältetään ikävät erot yms sitten myöhemmin. Toki ihmiset muuttavat mieltään jne , mutta asiaa kannattaa ottaa esille silloin tällöin.
Niin. Esitättä selviä varkauksia puolin ja toisin esitätte.
Mies pariutuu naisen kanssa - jopa salakavalasti ilman ehkäisyä - jotta saisi naisen vain itselleen ja kytkettyä itseensä toivottavasti loppuelämäksi ja haluaa jakaa elämän tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ainakaan ole pariutunut tällaisten miesten kanssa. Omasta mielestäni rakkauden pitää kohdistua siihen henkilöön, ei siihen mitä henkilö tuottaa itselle - se on vain hyväksikäyttöä
Kaikki ihmisten välinen inhimillinen toiminta on loppuun asti riisuttuna vaihtokauppaa. Ei kukaan rakasta ihmistä jolta ei itse saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkimisesta kannattaa puhua , no jos ei ekoilla treffeillä, niin heti kuitenkin kun tulee tunne että tämä saattaa johtaa pidempään yhdessäoloon. Sillä vältetään ikävät erot yms sitten myöhemmin. Toki ihmiset muuttavat mieltään jne , mutta asiaa kannattaa ottaa esille silloin tällöin.
Näin, esim. aina saunan jälkeen. Semmoinen kevyt hiillostus pitää parisuhteen lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa. Miksi mies haluaa ampua omaan jalkaansa noin järeällä haulikolla?
Hyväksikäyttöä sekin
Mistä sinä tiedät haluaako joku olla seksikone vai ei?
Ihan oikein. Ei ainakaan suomalaisista naisista ole muuhun. Eivät osaa kommunikoida ja ovat fyysisesti vastenmielisiä. Lapsen tekohan on hyvä bisnes sellaiselle loiseliölle muutenkin, jos joku vain suostuu enää tekemään lasta suomalaisen naisen kanssa.