Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut suhde varattuun?

Vierailija
15.05.2024 |

Miten siinä kävi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
22/27 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt tilanne että varattu osoittanut kiinnostusta ja sanonut että eroaa kun löytää sopivan naisen. Mietin mitä teen? Ei olla vielä edes nähty livenä. Tinderissä tavattiin. Ei sanonut olevansa varattu enkä tajunnut kuvista. Oon siis nainen

Ap

Ei jatkoon. Mies on valmiiksi epärehellinen, jos kusettaa tässä asiassa, kusettaa myös muissakin. Eikä muuten eroakaan. Niihin miehiin voi luottaa, jotka löytävät varattuina sopivan vahingossa ja sen myötä havahtuvat onnettomaan suhteeseen ja eroavat.

Sulla on nyt linjoilla sarjapettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies tunnusti ihastuneensa ja kertoi, että olen hänen elämänsä rakkaus. Koska tunsin samoin, hän jätti vaimonsa ja päädyimme onnellisesti yhteen. 

Vierailija
24/27 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt tilanne että varattu osoittanut kiinnostusta ja sanonut että eroaa kun löytää sopivan naisen. Mietin mitä teen? Ei olla vielä edes nähty livenä. Tinderissä tavattiin. Ei sanonut olevansa varattu enkä tajunnut kuvista. Oon siis nainen

Ap

Luiskaan vaan. Tinder on täynnä noita "eroan kunhan oon saanut ensin vierasta pildeä" -miehiä. Eivät eroa, ihan klassisia sarjapettäjiä ovat. 

Vierailija
25/27 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä, elämäni suurin virhe. Silloin päätin etten ikinä enää moiseen suostu, mies oli todella kontrolloiva ja mustasukkainen ja todellakin olen miettinyt sata kertaa mitä ihmettä tuossa paskiaisessa edes näin, onneksi sen vaimo huoli sen i diootin takaisin. Jos jotain tahtoisin menneisyydestäni muuttaa niin tuota hairahdusta tahtoisin saada tekemättömäksi.

Vierailija
26/27 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei jatkoon. Mies on valmiiksi epärehellinen, jos kusettaa tässä asiassa, kusettaa myös muissakin. Eikä muuten eroakaan. Niihin miehiin voi luottaa, jotka löytävät varattuina sopivan vahingossa ja sen myötä havahtuvat onnettomaan suhteeseen ja eroavat.

Sulla on nyt linjoilla sarjapettäjä.

Tällä tavoin alkoi oma suhteeni varattuun mieheen. Tutustuimme työkuvion kautta ja heti alusta alkaen synkkasi hyvin. Projektin loppupuolella kävi klassiset ja päädyimme pitkäksi venähtäneen työpäivän päätteeksi harrastamaan seksiä. Miehellä jäätävä morkkis, kun oli pettänyt vaimoaan ja samalla hän pystyi ensimmäisen kerran myöntämään itselleen, että suhde oli ollut onneton jo kauan. Mies ei kertonut pettämisestä vaimolleen, mutta avasi keskustelun suhteen tilasta ja kas kummaa, molemmat päätyivät siihen, että ero on paras ratkaisu. Minä pysyin taka-alalla koko eroprosessin ajan ja senkin jälkeen olimme ns. salasuhteessa säällisen ajan. 

Ikinä en lähtisi suhteeseen miehen kanssa joka jo jossain Tinderissä käytännössä kertoo olevansa petollinen toisen tunteilla leikkijä.

Vierailija
27/27 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Eka oli fwb-laastarisuhde poikaystävän kaverin kanssa, jossa oli vain seksiä, sain vasta jälkeenpäin tietää miehen olleen varattu. Toinen kerta oli aviomieheni kanssa, joka oli avoliitossa kun tavattiin, meillä oli yhden yön suhde ja sen jälkeen tapailimme pari viikkoa ja mies erosi eli kertoi kyllä tyttöystävälleen rehellisesti mitä oli tapahtunut.

Monta miestä olisi halunnut varattuna aloittaa suhteen kanssani eli itselläni ei ole suuria illuusioita uskollisuudesta. Miehet pitävät kauniiksi kokemistaan naisista ja ihastuvat järkyttävän helposti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän