Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut suhde varattuun?

Vierailija
15.05.2024 |

Miten siinä kävi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oll seitsemisen vuotta sitten. Erehdyin jopa menemään avioon. Onneksi tajusin parin vuoden jälkeen erota siitä epävakaasta sekoilijasta.

Vierailija
2/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin, kun molemmat olivat varattuna. Erottiin molemmat tahoillamme ja mentiin yhteen. Kohta vuosikymmen takana. Vähän rumastihan se alkoi, mutta molemmilla oli onneton suhde, ja tämä on paljon onnellisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko seksisuhde? Niitä on ollut montakin... Miten kävi? No pantiin kerran jos toisenkin. Ei siinä sen enempää tai vähempää.

Vierailija
4/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli baari- ja panosuhde pari kuukautta. Sitten nainen yhtänä päivä kertoi olevansa naimisissa. Olin järkyttynyt, mutta niin ihastunut, että jatkoin suhdetta ja nainen sitten erosi. 

Vaan kun suhteessa olisi sen jälkeen pitänyt alkaa elää lapsiperhearkea, niin enhän minä siihen sopeutunut ja leikillä oli lyhyt loppu.

Vierailija
5/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Kaapissa olevaan vanhempaan mieheen. Halusi tulla aina alistetuksi. Bottom-mies essuineen.

M27

Vierailija
6/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. Kaapissa olevaan vanhempaan mieheen. Halusi tulla aina alistetuksi. Bottom-mies essuineen.

M27

Miten pitkään pidit kaapissa enimmillään, jätitkö ruokaa ja vettä?

Vierailija
7/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki 

Vierailija
8/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suhde parin vuden ajan. Pidettiin hauskaa yhdessä, ei sen kummempaa. Hiipui sitten aikanaan siihen, että meillä molemmilla oli niin paljon työtä, ettei enää ehditty viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
9/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai pari olen ollut tuossa tilanteessa, ja peräytynyt.

Kerran olin hän josta peräännyttiin, menetin kummankin.

Vierailija
10/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kun sinkkuun, mitäs luulet. Eihän se ole mikään suhde jos toinen on sinkku

Vierailija
11/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nuorempana, ensimmäinen varsinainen yhdyntä. Kesätyöpaikka oli toisella paikkakunnalla ja majoitus alivuokralla. Vuokranantaja oli viinaan menevä, työtön mutta eli perimiensä asuntojen vuokralla. Hänen rouvansa oli pieni söpö pullukka joka höpötti kaiken maailman pikkuasioista. Tarjosin teetä koska pidin hänestä. Sitten se meni vähän halailuksi ja vaikka meillä oli toista kymmentä vuotta ikäeroa niin KYLLÄ kelpasi.

Vierailija
12/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ja ihastunut, mies vanhempi ja perheellinen. En halunnut rikkoa perhettä, joten en halunnut suhteeseen. Onneksi, sillä näin jälkeenpäin ajateltuna mies oli selvästi hyväksikäyttäjä.

Vierailija
13/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oll seitsemisen vuotta sitten. Erehdyin jopa menemään avioon. Onneksi tajusin parin vuoden jälkeen erota siitä epävakaasta sekoilijasta.

Eiköhän teitä epävakaita sekoilijoita ollut kaksin kappalein.

Vierailija
14/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma exä tuli takaisin julistamaan ikuista rakkauttaan ja vasta saatuaan minut rakkauspommitettua takaisin, ilmeni että olikin muuten ehtinyt naimisiin toisen kanssa. Typerästi ja naiivisti (minun puoleltani) suhdetta kesti jonkin aikaa, kunnes tajusin missä mennään ja ilmiannoin exäni nykyiselle kumppanilleen.

Vierailija
15/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei. Ihastumisia ja vedätysyrityksiä jokunen.

Vierailija
16/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin, kun molemmat olivat varattuna. Erottiin molemmat tahoillamme ja mentiin yhteen. Kohta vuosikymmen takana. Vähän rumastihan se alkoi, mutta molemmilla oli onneton suhde, ja tämä on paljon onnellisempi.

Sama juttu. Myös exät tahoillaan nyt tyytyväisempiä, toinen löysi arvojensa mukaisen kumppanin ja toinen sai perheen.

Vierailija
17/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Erosin noin nelikymppisenä, lapset olivat luonani joka toinen viikonloppu. Asuin yksin omassa pikku talossani, oli oma yritys rakensin ja korjasin kaikenlaista, autoja, koneita, rakennuksia ym. Tapasin monta avioliittoonsa pettynyttä tuttua tai puolituttua naista. Heillä oli rakkauden ja hellyyden nälkä. Joku oli asiakkaanani, joku tuli käymään toimistollani, joku soitti, joku jopa tuli kotiini yllättäen. Vietettiin yhdessä mukavaa aikaa. Yleensä viikonloppuisin. Oltiin ulkona, grillailtiin, käytiin kävelyllä, metsäretkillä, joskus oli lapsetkin mukana. Grillailtiin, saunottiin, syötiin ja juotiin ja sekstailtiin. Kun remontoin mökkiäni nämä kohtaamiset olivat mukavia rentoutushetkiä. Mitään suunnitelmia ei yhteisen tulevaisuuden suhteen ollut, ei sellaisisista puhuttu. Oltiin vaan onnellisisa niistä hetkistä. Se oli sellaista surutonta huoletonta sinkkuaikaa. Kaikki nämä naiset olivat eron partaalla ja erosivatkin myöhemmin. 

Vierailija
18/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Hiipui kun ei halunnut tavata työpaikan ulkopuolella eikä halunnut erota.

Vierailija
19/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut 4 vuotta. Suhde vetelee viimeisiään.

Vierailija
20/27 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt tilanne että varattu osoittanut kiinnostusta ja sanonut että eroaa kun löytää sopivan naisen. Mietin mitä teen? Ei olla vielä edes nähty livenä. Tinderissä tavattiin. Ei sanonut olevansa varattu enkä tajunnut kuvista. Oon siis nainen

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi