Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei apua. En halua enää miehiä/seksielämää ollenkaan. Pidän kuvottavana. Onko tämä vain joku vaihe? N28

Vierailija
15.05.2024 |

Tässä se on latistunut muutamassa vuodessa lähes tyystin pois. Itse välillä nautin kun keho vaatii mutta en minä kumppania siihen tarvitse. 

Olen muutaman kerran tässä seksiä harrastanut vuoden sisään mutta ei oikein kiinnosta, jäi vain huono fiilis niistäkin kerroista. 

Koko ajan vain laimenee entisestään. Välillä haaveilen ehkä läheisyydestä ja ehkä haaveilen siitä himosta, että olisipa sitä mutta kun ei ole. 

Miehet ja pervous on vain lähinnä jopa likaista ja jotenkin ihan päätöntä toimintaa. Eri asia jos pitkässä parisuhteessa ihmiset rakastelevat mutta kun tuolla monet pervot huutelee netissä ja seksi on niin esillä monessa paikkaa niin antaa aika tyhmän kuvan heistä. 

Ehkä kaipaisin enemmän sensitiivisyyttä elämään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan 1/5, onhan se kiva että tarinoissa on pituutta

Inceli.

Vierailija
22/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle tapahtunut jotain traumatisoivaa miehiin liittyen?

Siihen ei tarvita muuta kuin se ainainen pllunvingunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo kyllästyminen tuli 40-vuotiaana. Sitä ennen otin ilon lähes kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kaksi parisuhdetta takana ja se riitti.

Parasta parisuhteessa on kumppani, joka oikeasti on samalla puolella ja tukee kaikessa. Ei seksi, vaikka siitä aina niin puhutaan. Lopulta huomasin, että olen paljon onnellisempi kun elän yksin.

Läheisyyttä, lämpöä ja hyväksyntää me ihmiset tarvitsemme. Siihen minulle riittää enemmän kuin hyvin ihana kissani.

Vierailija
24/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuo kyllästyminen tuli 40-vuotiaana. Sitä ennen otin ilon lähes kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kaksi parisuhdetta takana ja se riitti.

Parasta parisuhteessa on kumppani, joka oikeasti on samalla puolella ja tukee kaikessa. Ei seksi, vaikka siitä aina niin puhutaan. Lopulta huomasin, että olen paljon onnellisempi kun elän yksin.

Läheisyyttä, lämpöä ja hyväksyntää me ihmiset tarvitsemme. Siihen minulle riittää enemmän kuin hyvin ihana kissani.

Kyllä vain..

Onneksi minäkin saan pian kissan :) siitä on varmasti iloa ja hellyyttä päiviin. Ap

Vierailija
25/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain..

Onneksi minäkin saan pian kissan :) siitä on varmasti iloa ja hellyyttä päiviin. Ap

Kyllä kissa on kiva kumppani, ei koskaan ole yksin kun on kissa.

Vierailija
26/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen. Minuakin miehet ovat alkaneet ällöttää. Hyviäkin yksilöitä varmasti on, mutta yksiulotteinen seksikeskeisyys on luotaantyöntävää. Seksiriippuvaisuus parisuhteessa, kinkyjutut, eritteet, hygienian puute, lääppiminen, läähätys, nuorempien naisten himoaminen, kiukuttelu, hormonaaliseen ehkäisyyn painostaminen. 

Haluan äkykkään ja sivistyneen miehen joka rakastaa minua ihmisenä, vaikka olisi kauankin seksittä. En halua että suhde perustuu p*neskelulle vaikka se olisikin osa läheisyyttä. Minulla on hyvä libido mutta en jaa sitä viettinsä perässä pyörivän otuksen  kanssa vaan minua kunnioittavan ihmisen. Haluan että välillämme on rakkautta ja sielunkumppanuutta. 

Siksi mieluummin yksin kuin läähättäjän kanssa. 

Vierailija
27/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ongelma? Miehet ovat poroja vilttien välissä vai ei sinun mieluisista touhua.

Mutta jos ei ole sitten sun juttu, niin ihan ok.

Vierailija
28/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu omat rajat. Torjut vastakohdalla sen, että on vielä ikävä kunnon suhteesseen. Tuo on luonnollista.

On olemassa miehiä, jotka laittavat itse rajat jos nainen alkaa liian intiimiksi liian nopeasti. Terveessä suhteessa saa olla oma itsensä, mutta ei liikaa, jotta sopu säilyy. Miehet ja naiset ovat erilaisia pakostakin, joten pientä säätämistä on aina; lyttäämistä ja pakottamista ei koskaan. 

Kunnon mies ei hämmästy, jos nainen heittää asennetta, vaan pystyy kuuntelemaan paskaakin, kunnes nainen saa paskottua ja pyytää asennettaan anteeksi tai jotain vastaavaa. Sopu säilyy. 

Vierailija
29/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Miehet on nähty.

Vierailija
30/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti naiset yliarvioivat oman tasonsa joka johtaa siihen että naiset yrittää liian hyviä miehiä omaan tasoonsa nähden.

Se alhaisen tason nainen kun pyrkii saamaan kumppaniksi sen miehen joka on komea ja hyvätuloinen niin se tuottaa ongelmia koska naiset aloittaa siitä kitimisen miksi miehet katselee vain missejä ja instabeibejä. Todellisuus on se että ne korkeatasoiset miehet eli komeat ja hyvätuloiset saa niitä missin tasoisia naisia eikä ne ota kuin sen rumiluksen hätätapauksessa.

Vierailija
31/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkunainen. Minuakin miehet ovat alkaneet ällöttää. Hyviäkin yksilöitä varmasti on, mutta yksiulotteinen seksikeskeisyys on luotaantyöntävää. Seksiriippuvaisuus parisuhteessa, kinkyjutut, eritteet, hygienian puute, lääppiminen, läähätys, nuorempien naisten himoaminen, kiukuttelu, hormonaaliseen ehkäisyyn painostaminen. 

Haluan äkykkään ja sivistyneen miehen joka rakastaa minua ihmisenä, vaikka olisi kauankin seksittä. En halua että suhde perustuu p*neskelulle vaikka se olisikin osa läheisyyttä. Minulla on hyvä libido mutta en jaa sitä viettinsä perässä pyörivän otuksen  kanssa vaan minua kunnioittavan ihmisen. Haluan että välillämme on rakkautta ja sielunkumppanuutta. 

Siksi mieluummin yksin kuin läähättäjän kanssa. 

Olipa tyhjentävästi sanottu! Aamen! 

N42

Vierailija
32/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa on kivempaa.  tv. nainen

Vierailija
33/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Jätä viattomat miehet rauhaan ja mene voimaantumaan feministisen puolueen taistelukoulutusleirille.  Seksielämäsi on jatkossa naisten käsissä.

Vierailija
34/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Jätä viattomat miehet rauhaan ja mene voimaantumaan feministisen puolueen taistelukoulutusleirille.  Seksielämäsi on jatkossa naisten käsissä.

Tällaisen reaktion saa miehestä, jolla ei ole kärsivällisyyttä kuunnella edes itseään vastaamassa naiselle.

---Mies1976

Vierailija
35/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaipaat kunnon jyystön kakkoseen. Tuo lukko ei muuten aukea. 20cm kalulla kunnon pers panon ja sit lasti kurkkuun niin kyllä se siitä helpottaa.

Vierailija
36/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen reaktion saa miehestä, jolla ei ole kärsivällisyyttä kuunnella edes itseään vastaamassa naiselle.

---Mies1976

Voi kyynel. Loukkasinko herkän ritarisuojelijan tunteita? Haluaisitko alkaa pullistelemaan heikon naisen kunnian puolustamiseksi?

Vierailija
37/39 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---Mies1976

Voi kyynel. Loukkasinko herkän ritarisuojelijan tunteita? Haluaisitko alkaa pullistelemaan heikon naisen kunnian puolustamiseksi?

Ei minun tarvitse, sillä negatiiviset ihmiset ovat itse oma rangaistuksensa. 

---Mies 1976

Vierailija
38/39 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---Mies1976

Ei minun tarvitse, sillä negatiiviset ihmiset ovat itse oma rangaistuksensa. 

---Mies 1976

Mutta teit sen silti, miksi?

Vierailija
39/39 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tuo on ohimenevä juttu, mikä menee ohi, kunhan löydät sopivan miehen johon alat luottaa. Mutta onhan sekin mahdollista, että olet oikeasti aseksuaali, etkä oikeasti enää halua seksiä kenenkään kanssa. Itselleni kävi näin, ja nyt olen elänyt jo 17 vuotta tyytyväisenä ilman seksiä. Mutta sen perusteella mitä kerrot, melkein pitäisi toennäköisempänä että tuo sulla on ohimenevää ja loppuu kunhan se oikea löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi