mikä on tekosyysi sille,, että et ole käynyt tänään uimassa?
Kommentit (28)
Tämä yksi järvi on puhdistettujen jätevesien laskupaikka tai tulossa uudelleen, se ei edelleenkään houkuta. Ja toinen on isojen teiden vieressä. Vesi kylmää vielä. Komeat vaahtopäät ja hieman tuulta järvellä.
En tykkää avantouinnista. Luntakin vielä 60 senttiä.
Käyn sen sijaan hiihtämässä.
Mikä on aloittajan tekosyy, ettei käynyt tänään hiihtämässä?
Olin innoissani ilkosillaan ja loikkasin järveen suoraan saunasta ulkoistuessani. Kaverit vieressä blumpsahteli ilakoiden toinen toisensa jälkeen jäähdyttelemään savusaunan lämmöstä, mutta minä, kops vain kuului. Onneksi en sentään pää edellä hypännyt. Siinä sitten seisoskelin järven päällä hieman pöllämystyneenä itsekin seuraten muiden vedessä peuhaamisen iloa. Noh, otin itseeni ja kävelin vettä pitkin koko prkl. järven toiselle puolen. Istuin rannan vieressä olevalle mättäälle, ja kahmaisin janooni hörpyn vieressä solisevasta purosta. Se muuttui hyppysissäni viiniksi. Sitä olen tässä nyt 4h sitten litkinyt, enkä usko että tässä enää tälle iltaa kykenee kävelemään vettä pitkin takaisin mökille.
Vierailija kirjoitti:
Kävin suihkussa. Tytyy tosiaan ihmetellä, että miksi hellefriikit eivät ole käynet uimassa :D
Miksi ihmeessä kävisin uimassa alle 10 asteisessa vedessä, kun ulkona on noin 15 astetta lämmintä?
t. hellefriikki
Kävin heittämässä talviturkin. Ei siellä kauaa pystynyt olemaan, mutta virkisti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin heittämässä talviturkin. Ei siellä kauaa pystynyt olemaan, mutta virkisti.
Sinä onnekas.
- Ristus
No minä kävin uimassa. Raikasti kivasti kyllä.
Pitäisi lähteä autolla tunnin matkan päähän. Tooosi fiksua.
Onko nyt niin, että täällä on tekosyyhullu, porvoohullu, vasuhullu, siskonsiskolle nimihullu ja mitä näitä nyt on? Vai onko kyseessä yksi ja sama ääliö, jolta on mennyt punaiset ja siniset pillerit sekaisin?