Olenko ainoa kenellä tulee makkararuuvista vatsa aivan ähkyyn ja kipeäksi
Kommentit (26)
Kannattaa löysätä vähän kierteitä.
Sappivika. Ajoin taksia ja yksi asiakas sai sappikohtauksen kun poikettiin grillillä. Ajoin asiakkaan tanssilavan sijasta sairaalaan.
Olet ainoa - siirry hyönteisten syöntiin se on viimeisin trendi ja vegeruuan seuraaja...matoja, heinäsirkkoja ja toukkia popsimaan se pelastaa maailman kuten vegeruoka...
En tiedä mikä on makkararuuvi, mutta kuulostaa jonkinlaiselta laitteelta, mahdollisesti jopa jostain metallista valmistetulta. Yleisesti ottaen kaikenlaisten laitteiden syömisestä seuraa vähintään vatsakipua.
On tää vaan niin hauska! Hahaa hihii tirsk tirsk 🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on makkararuuvi, mutta kuulostaa jonkinlaiselta laitteelta, mahdollisesti jopa jostain metallista valmistetulta. Yleisesti ottaen kaikenlaisten laitteiden syömisestä seuraa vähintään vatsakipua.
Hehe, jopas sulla välähti, ja oikein puujalkavitsin murjaisit..hehe
Kaikkien ruuvien syöminen aiheuttaa pahoja ongelmia.
Mun vatsa ei kestä grillimakkaraa, menee heti sekaisin. Ilmeisesti liikaa rasvaa.
Minulle tuli nuorena vatsa kipeäksi liharuoista ja varsinkin makkarasta. Aloin kasvissyöjäksi ja ongelma poistui. En usko, että 15-vuotiaalla oli sappiongelmia. Tosin on se mahdollista. Mutta kyllä paransi elämänlaatua tuo muutos. Nykyään vegaani.
Makkararuuvi oli kyllä hauska juttu! Kiitos piristyksestä!
Itsellä samarin auttaa. Viimeksi löysin hyllystä 15v vanhan pussin, hyvin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Mun vatsa ei kestä grillimakkaraa, menee heti sekaisin. Ilmeisesti liikaa rasvaa.
Pystytkö syömään suklaata?
Vähän rotja olo tuli eilen illalla. Kävin jokivarressa paistamassa paketillisen juusto Wilhelmiä.
Laita sitä rasvaa siihen ruuviin. OU JEE ! PARAS !!
Lahtelainen perinneruoka kuten lihamukikin.
Vierailija kirjoitti:
On tää vaan niin hauska! Hahaa hihii tirsk tirsk 🤭🤭🤭
Mitä tarkoittaa tirsk?
Onpa tämä vitsi aina niin hulvaton.
Elä ruuvaa sitä liijan syvälle anukseen. Kun se ulottuu mahaa ni se maha tulee kipeeks!
Ruuvi. Hihi.