Sain pakit naiselta sen takia kun minulla on nivustyrä
Molemmat olemme yli kolmekymppisiä, ja olimme tavanneet jo kuukauden ajan ennen kuin menimme sänkyyn. Minulla on nivustyrä, ja olen leikkausjonossa sen takia...Mutta leikkausaika on arviolta joskus syyskuussa.
Kun nainen näki nivystyräni, hän kysyi että mikä se on. Kerroin asian, ja hän ei sitten halunnutkaan jatkaa siitä mihin jäimme. Tunnelma muuttui vaivaantuneeksi, ja pian nainen sanoi että hänen täytyy lähteä kotiin kun on aikainen aamu. Tämä oli sunnuntaina, eikä naisesta ole kuulunut sen jälkeen. Aikaisemmin viestittelimme päivittäin.
Olen hämmästynyt. Miten tällainen voi olla noin iso juttu aikuiselle naiselle? Ja kerroin kyllä että olen leikkausjonossa.
Muilla samankaltaisia kokemuksia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kikkeliä ei näytelty
Oli minulla jo bokseritkin pois ja olin täysin alasti, eihän tyrääkään olisi muuten näkynyt.
ap
Mä en tiedä, miltä nivustyrä näyttää. Enkä aio googlatakaan.
Ehkä sinun on parempi odottaa se leikkaus ja parannella haavat ja sitten kokeilla niitä naisten tapailuja uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun on parempi odottaa se leikkaus ja parannella haavat ja sitten kokeilla niitä naisten tapailuja uudestaan?
Ei se edes näytä mitenkään pahalta. Toinen nivunen pullottaa jonkin verran...Että pitäisi tällaisen takia olla ehkä koko vuosi yksin?
ap
No vähän pinnallinen nainen oli hän.
Hyi saatana, mene ihmeessä lääkäriin.
Se ei sitten ollut sulle sopiva nainen. Löydät paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se edes näytä mitenkään pahalta. Toinen nivunen pullottaa jonkin verran...Että pitäisi tällaisen takia olla ehkä koko vuosi yksin?
ap
No onhan ne kaikenlaiset pahkurat ja pullistumat nyt melko ällöjä. Hoida itsesi kuntoon.
Tuskin oli pelkkä tyrä syynä, mutta kätevää laittaa sen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt, ja olen leikkausjonossa. Selviää jos luet aloituksen ajatuksen kanssa.
ap
Minä varmaan ajattelisin tuossa tilanteessa, että seksi tekisi miehelle kipeää.
Minä säikähdin kyllä, kun miehelle tuli vesikives ja kivespussi oli äkkiä iso kuin jalkapallo. Jos olisi jotain tuollaista vieraalla miehellä, kyllä sitä ehkä hiukan empisi.
Jos olet ruma, niin yritä rumia naisia? Sellaisia joilla on epämuodostuma jne
No jos nainen ei tiedä mikä on nivustyrä niin voinut säikähtää. Ei se riitä silloin, että sanot sen olevan nivustyrä jos ei toinen tiedä mitä se merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt, ja olen leikkausjonossa. Selviää jos luet aloituksen ajatuksen kanssa.
ap
Kuulostat joltain mekaaniselta koneelta. Noinko myös puhut naisille livenä?
On aivan luonnollista että kaikki epämuodostumat ihmisissä ällöttävät. Se on ihan evoluutiobiologiaa, että ihmiset eivät näe vastakkaista sukupuolta, jolla on epämuodostumia seksikkäänä. Sillä ei ole väliä onko epämuodostuma synnynnäinen ja perinnöllinen vai eikö se ole.
Et pohjustanut tarpeeksi hyvin, tarpeeksi ajoissa?
Jos se vaikka luuli, että se on joku sp-tauti tvs, kun ei tiennyt mikä nivustyrä on. Pelästyi raukka. Ensi kerralla valmistele ensin ja kerro asiasta etukäteen, niin ei deitti peljästy.
Onneksi kikkeliä ei näytelty