Sain pakit naiselta sen takia kun minulla on nivustyrä
Molemmat olemme yli kolmekymppisiä, ja olimme tavanneet jo kuukauden ajan ennen kuin menimme sänkyyn. Minulla on nivustyrä, ja olen leikkausjonossa sen takia...Mutta leikkausaika on arviolta joskus syyskuussa.
Kun nainen näki nivystyräni, hän kysyi että mikä se on. Kerroin asian, ja hän ei sitten halunnutkaan jatkaa siitä mihin jäimme. Tunnelma muuttui vaivaantuneeksi, ja pian nainen sanoi että hänen täytyy lähteä kotiin kun on aikainen aamu. Tämä oli sunnuntaina, eikä naisesta ole kuulunut sen jälkeen. Aikaisemmin viestittelimme päivittäin.
Olen hämmästynyt. Miten tällainen voi olla noin iso juttu aikuiselle naiselle? Ja kerroin kyllä että olen leikkausjonossa.
Muilla samankaltaisia kokemuksia?
Kommentit (44)
Ole ap kiitollinen, että pääsit eroon noin epäempaattisesta ihmisestä.
T.hoitsu
Siinttäs saint! Ei seurustelukumppanille vielä näytetä tyriä eikä kikkelejä, vaan vasta avioidulle neitsytvaimolle saa kaiken paljastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, miltä nivustyrä näyttää. Enkä aio googlatakaan.
Ehkä sinun on parempi odottaa se leikkaus ja parannella haavat ja sitten kokeilla niitä naisten tapailuja uudestaan?
Ei se edes näytä mitenkään pahalta. Toinen nivunen pullottaa jonkin verran...Että pitäisi tällaisen takia olla ehkä koko vuosi yksin?
apNo onhan ne kaikenlaiset pahkurat ja pullistumat nyt melko ällöjä. Hoida itsesi kuntoon.
Housuissas on ällöä🤣
Vierailija kirjoitti:
Minä säikähdin kyllä, kun miehelle tuli vesikives ja kivespussi oli äkkiä iso kuin jalkapallo. Jos olisi jotain tuollaista vieraalla miehellä, kyllä sitä ehkä hiukan empisi.
Vesikives ja nivustyrä eivät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
On aivan luonnollista että kaikki epämuodostumat ihmisissä ällöttävät. Se on ihan evoluutiobiologiaa, että ihmiset eivät näe vastakkaista sukupuolta, jolla on epämuodostumia seksikkäänä. Sillä ei ole väliä onko epämuodostuma synnynnäinen ja perinnöllinen vai eikö se ole.
Nivustyrä ei ole mikään epämuodostuma. Onko esim nyrjähtänyt nilkka mielestäsi epämuodostuma tai venähtänyt olkapää. Ovat verrattavia asioita. T. Hoitsu
Nojoo siis pariutuminen on vaikeaa juurikin siksi, että inhimillisiä vikoja ja heikkouksia ei hyväksytä. "Sillä on NIVUSTYRÄ..... = se on siis joku luuseri!". Sinänsä ymmärrän naisen reaktiota, koska itse tähän touhuun pettyneenä oman kokemuksen perusteella tiedän miten homma toimii, mutta tsemppiä sulle ap.
Oletko ajatellut jotain sirkusta työpaikkana? Sieltä voi löytyä kaltaistasi seuraakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä säikähdin kyllä, kun miehelle tuli vesikives ja kivespussi oli äkkiä iso kuin jalkapallo. Jos olisi jotain tuollaista vieraalla miehellä, kyllä sitä ehkä hiukan empisi.
Vesikives ja nivustyrä eivät ole sama asia.
Tiedän. Tarkoitin vain, että jos äkkiseltään tulee jotain outoa vastaan, mitä ei ole ennen nähnyt, voi se vetää vähän hiljaiseksi.
Aika tuore suhde, ei puhetta/ varoitusta nivustyrästa ja asia tulee esiin vasta, kun olette menossa sänkyyn. Kuule veikkaan, että et sä saanut pakkeja sen tyrän takia, sait pakit koska se nainen ei uskonut sua, että se oli pelkkä nivustyrä. Koki luottamuksen petetyksi ja luuli, että valehtelet sille.
Tyrät ovat yököttäviä. Pakotin mieheni leikkaukseen napatyrän vuoksi, kun en enää pystynyt koskemaan häneen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun on parempi odottaa se leikkaus ja parannella haavat ja sitten kokeilla niitä naisten tapailuja uudestaan?
Tai sitten voisi tapailla täysijärkisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan ajattelisin tuossa tilanteessa, että seksi tekisi miehelle kipeää.
Onko sinulla yleensäkin tapana ajatella toisten puolesta täysin mielivaltaisia asioita, vaikka et tiedä asiasta yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tyrä ei välttämättä näy paljoa päällepäin ollenkaan mutta sen tuntee itse vaikkapa yskäistessä. Itseltäni on leikattu nivustyrä molemmilta puolilta. Toinen lapsena ja toinen aikuisena. Siinä laitetaan vain verkkoa heikentyneeseen vatsanpeitteeseen mistä suolenmutka voi ponnistaessa pullistua esiin. Aika yleinen vaiva varsinkin raskasta työtä tekevillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se edes näytä mitenkään pahalta. Toinen nivunen pullottaa jonkin verran...Että pitäisi tällaisen takia olla ehkä koko vuosi yksin?
ap
Miten niin koko vuosi? Eihän syksyyn ole enää montaa kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMiten niin koko vuosi? Eihän syksyyn ole enää montaa kuukautta.
Syys-lokakuussa arvioitu leikkaus ja siihen paraneminen.
Koki kesä menee ohi, ja talvella naiset sitten taas kököttää sisällä.
Ap
En minä olisi tapailua lopettanut, mutta seksiin en pystyisi ennen kuin leikkaus on tehty. Tyrä saa minut voimaan pahoin enkä pystyisi koskemaan sinne päinkään.
Sait selville, minkälainen tyyppi oli - hyvä näin, ei jatkoon tuollaista!
Lähinnä kannattanee miettiä omaan naismakua, että miksi päädyit ja myös tyydyit noin pinnalliseen naiseen. Ehkä muitakin merkkejä oli nähtävissä?
Vierailija kirjoitti:
En minä olisi tapailua lopettanut, mutta seksiin en pystyisi ennen kuin leikkaus on tehty. Tyrä saa minut voimaan pahoin enkä pystyisi koskemaan sinne päinkään.
Oletko 16v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 16v?
Ihan kolmekymppinen olen. Se vaan oksettaa kun sisuskalut pullistuvat ulos.
Älä kommentoi, jos et ole lukenut aloitusta tai jos et ymmärrä sitä. Please.👹