Jos on irtisanoutunut töistä, voiko sinne mennä takaisin?
Jos on itse irtisanoutunut töistä, voiko itse päättää mennä sinne takaisin?
Kommentit (29)
No eihän tässä ole mitään logiikkaa! Koko ajan sanotaan, että menkää töihin. Mutta ei saa mennä sitten kuitenkaan? Voinko valittaa tästä jonnekin?
Voi saatanan perkele. MENNÄ takaisin, heh, kysy nyt ensin itseltäsi OTETAANKO SINUT TAKAISIN. Hei haloooooooo! Vielä kertaaleen Hei haloooooooo!
En ole vielä yhdestäkään työpaikasta lähtenyt ovet paukkuen. Yksi paikka on mihin on pyydetty ja lupasi että aina olen tervetullut takaisin. Mutta ei Turku kiinnosta asuinpaikkana. Joskus olen käynyt tervehtimässä jälkeenpäin ja messuilla tavattu hyvässä hengessä.
Tietysti. Menkää töihin!
Luulisi että tuota on hoettu jo tarpeeksi että olisi jokaisen selkärangassa että sinne töihin mennään. Miten aloituksen tilanne olisi eri.
Voithan sä mennä vaan mut turha odottaa palkkaa.
Siis monet on menneet takaisin vanhaan työpaikkaan mistä ovat syystä tai toisesta lähteneet. Silloin kysytään, että voisinko tulla takaisin. Sitten pääsee tai ei pääse, työnantaja päättää. Mä lähdin nuorena eräästä vaatekaupasta ja menin pyytämään paikkaa takaisin, kun lähtö alkoi kaduttaa. Mua ei palkattu takaisin. Silloin kävi niin. Oma moka kun lähdin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tässä ole mitään logiikkaa! Koko ajan sanotaan, että menkää töihin. Mutta ei saa mennä sitten kuitenkaan? Voinko valittaa tästä jonnekin?
Sitähän täällä teet jo, provo-setäseni.
Vierailija kirjoitti:
Tietty porukka provoilee tuolla "menkää töihin" jutulla. Kai sitä jotkut vakavissaankin heittää.
Siinä teit tyhmästi jos et hakenut palkatonta lomaa.
Mikään ei estä hakemasta uudelleen jos paikkoja on auki.