Helsinki, juhlat Käärijälle!
Loistava viisumenestys, paras yleisön mielestä!
Hauskuutta, iloa koko Suomelle. Loistavaa mainosta, positiivisuutta. Missä ansaitut juhlat Helsingissä?
Kommentit (17)
Muutettava Helsinki-Vantaa-lentoasema Käärijä Airport tai Kaarija Intel Airport. Nyt heti ja sassiin.
Kyllä Helsinki voisi pääkaupunkina järjestää juhlat! Me haluamme juhlistaa Käärijän menestystä. Juhlan aiheita ja iloa ei ole viime vuosina ollut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helsinki voisi pääkaupunkina järjestää juhlat! Me haluamme juhlistaa Käärijän menestystä. Juhlan aiheita ja iloa ei ole viime vuosina ollut liikaa.
Ei todellakaan haluta !!!!!!
Ei yhtään roskaamisjuhlaa lisää.
Kännätkää muualla
En ymmärrä hypetystä. Biisi on mitäänsanomaton renkutus ja artisti on joku nevöhööd juippi.
Juhlat kansalle, jotta saamme iloita. Helsinki palkitsisi näin hyvää brändäystä tehneelle Käärijälle.
Vantaalla kai jotkut juhlat järjestetään, mutta artisti itse toivonut ettei ihan lähipäivinä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä hypetystä. Biisi on mitäänsanomaton renkutus ja artisti on joku nevöhööd juippi.
Mutta se on silti hyvä. Aluksi ajattelin että on surkea mutta rytmi jäi mieleen ja nyt olen kuunnellut sitä varmaan kymmeniä kertoja useampana päivänä.
Tämä on ensimmäinen euroviisu kappale jota olen "huonoudestaan" huolimatta kuunnellut näin paljon.
Mä haluun tanssimaan,
Yleisöäänten voittoa juhlimaan
ahaaa
https://www.lippu.fi/artist/kaarija/kaeaerijae-black-box-3373409/
Käärijällä keikka 20.5. Jäähallissa.
Hävinneelle juhlat🙄. Eikö Loreenille voisi Helsingissä juhlat järjestää🥂
Toivottavasti Ruotsi ei pääse ikinä Natoon
Ei juhlia pussihousupellelle, eihän se edes voittanu mitään.
Vai olisiko Vantaalla, josta Jere on kotoisin?