Pidätkö muiden lapsista?
Jos et, niin miten selviät siitä kun omalla lapsellasi alkaa olla kavereita ja jos et pidäkään niistä sitten yhtään. Tämä on vähän tabuaihe, mutta väitän, että on olemassa yllättävän paljon aikuisia, jotka kyllä tykkää omasta lapsestaan, mutta ei melkein voi sietää muiden lapsia.
Kommentit (11)
No en pidä. En näe syytäkään. Sietäähän sitä lapsen kavereita silti kun pakko on.
Jos mä pidän omista lapsistani niin kyllä minä kullakin tavalla pidän myös heidän kavereista. Sitten taas on olemassa ihmisiä ikään katsomatta joita en voisi sietää.
Kyllä pidän, paljonkin, mutta vain töissä opena. Kotona en sitten enää jaksakaan.
Pidän mukavista ihmisistä, olivat sitten lapsia tai aikuisia. Eivät lapset ole mikään yhtenäinen samanlainen ryhmä sen enempää kuin muutkaan ihmiset. Lasten kavereista ei tarvitse sen kummemmin pitää, hehän ovat lapsen kavereita. Kunhan eivät ole mitään nuorisorikollisia.
En pidä lapsista. Nytkin oli ärsyttävä ipana bussissa ja kiljui koko matkan.
En pidä lapsista koska ne ovat äänekkäitä,ne eivät tajua pitää etäisyyttä muihin ihmisiin, he tuijottavat usein liikaa.. jne
En pidä siis tuon kaltaisista ihmisistä.
T:velamies
Vierailija kirjoitti:
Onnekseni lapseni kaverit olivat ihania, yhtä lukuunottamatta. Kuusivuotias poika alkoi viihtymään meillä nälkäisenä. Kun sanoin että pitäisikö mennä jo kotiin, sanoi ettei mun tarvii. Puukko ulkoportaiden alla. Nukkui joskus alatasanteella portaiden alla. Äidillä miehiä, joiden kanssa paneskeli ikkunoiden edessä. Onneksi muuttivat pois, mietin usein mitähän heille kuuluu🥲😒
Herran tähden ja sinun mielestäsi 6v oli vähemmän ihana, onneksi muuttivat pois? HÄPEÄ
Lapsen kaverit ok, mutta serkku Argghhh...ärsyttävin lapsi mitä tiedän. Jokakerta vinkuu ja marisee jostain. Välttelen mummolaa, ettei tarvii vahigossakaan törmätä. Kaikista ei tarvii tykätä, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän mukavista ihmisistä, olivat sitten lapsia tai aikuisia. Eivät lapset ole mikään yhtenäinen samanlainen ryhmä sen enempää kuin muutkaan ihmiset. Lasten kavereista ei tarvitse sen kummemmin pitää, hehän ovat lapsen kavereita. Kunhan eivät ole mitään nuorisorikollisia.
Pitäisit tai arvostaisit kuitenkin lastasi vaikka hän valitsisi kaverikseen nuorisorikollisen.
En. Omiakaan ei tosin ole.