Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te isorintaiset naiset ostatte uimapukuja?

Vierailija
15.05.2024 |

Olen 173 cm pitkä, omenavartaloinen ja isorintainen. Näköjään ihan mahdotonta löytää uimapukua joka sopisi sinulle. Kaikki lian lyhyitä tai pienirintsaisille suunniteltu.

Kaupoissa bikinien yläosat loppuu kokoon F, ja ne on liian pienet. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Ladystä.

Vierailija
2/19 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando

Vierailija
4/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin ilman pukua.

5/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisliikkeissä ja Changella on riittävän isoja bikinejä isotissisille naisille

Vierailija
6/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen löytänyt Lumingeriesta ja Ellokselta itselleni uikkarit.

https://www.lumingerie.fi/uimapuvut

https://www.ellos.fi/naiset/uima-ranta-asut/uimapuvut

Vierailija
7/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusfirmasta.

Vierailija
8/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on insta niin katso tuolta @vieruska. Tai sitten Picukin kautta.

Vierailija
9/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandosta? Mun ongelma on F-kupin ja pitkän selän yhdistelmä ( olen 180 cm) mutta tuolta tilasin tall-mallistosta ja oli ihan nappi. Englantilainen. Tavallisista vaatekaupoista turha edes katsella.

Vierailija
10/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla etsinnässä rintoja tukeva pitkä uimatoppi. Omistin sellaisen jo kerran mutta se hävisi, prkl.

Vierailija
11/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta pankkikortilla

Vierailija
12/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla etsinnässä rintoja tukeva pitkä uimatoppi. Omistin sellaisen jo kerran mutta se hävisi, prkl.

Etsi tankini hakusanalla Esim tuolla linkatulla lumingeriellakin on muutama. 

Vierailija
13/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primadonnalla on isorintaisille kokoja ja malleja. Hintaa kyllä on eri tavalla kuin markettimerkeissä. 

Vierailija
14/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta omani ostin. Maksoi noin 40€. Löytyi isoja kokoja ja nättejä. Omani on sellainen, missä on vähän niinkuin hame myös. Näyttää näin tuhdin tädin päällä paljon paremmalta, kun ei joka paikka turska. 

Vierailija
15/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta omani ostin. Maksoi noin 40€. Löytyi isoja kokoja ja nättejä. Omani on sellainen, missä on vähän niinkuin hame myös. Näyttää näin tuhdin tädin päällä paljon paremmalta, kun ei joka paikka turska. 

Minä ostin samanlaisen Tokmannilta. Muuten hyvä mutta rinnat tursuaa niistä kupeista yli 😅 eli ihan mahtava uikkarit jos on normaalikokoiset rinnat.

AP 

Vierailija
16/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin samanlaisen Tokmannilta. Muuten hyvä mutta rinnat tursuaa niistä kupeista yli 😅 eli ihan mahtava uikkarit jos on normaalikokoiset rinnat.

AP 

Joo, nykyisin näyttää olevan isojen tyttöjen mallistoissa biksuja yms. missä vain, mutta jos ei ole lihava, mutta rinnat ovat isot, niin sitten on mentävä Funky Ladyyn paikan päälle. Valtava valikoima, mutta ei netissä. Jonkun kerran olen netistäkin koettanut ostaa, mutta huteja tulee. Koot eivät kuitenkaan täsmää tai ei näytä hyvältä. Ei toivoakaan, että rinnat mahtuisi biksuihin, jotka ovat normaalikokoiset muuten, Funky Ladyssä on uima-asujen yläosia monissa kuppikoossa eli sieltä löytyy oikeankokoinen yläosa ja on myös push up malleja ja monenlaista mallia.

Vierailija
17/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lara's Secret, Funky Lady, Magic Lady.

Vierailija
18/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP 

Joo, nykyisin näyttää olevan isojen tyttöjen mallistoissa biksuja yms. missä vain, mutta jos ei ole lihava, mutta rinnat ovat isot, niin sitten on mentävä Funky Ladyyn paikan päälle. Valtava valikoima, mutta ei netissä. Jonkun kerran olen netistäkin koettanut ostaa, mutta huteja tulee. Koot eivät kuitenkaan täsmää tai ei näytä hyvältä. Ei toivoakaan, että rinnat mahtuisi biksuihin, jotka ovat normaalikokoiset muute

Kiitos vastauksesta, täytyy suunnata Funky Ladyyn. H-kupin rinnoille ei marketeista löydy yhtään uimapukua. Enkä uskalla tilata netistä ilman sovitusta.

AP

19/19 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Erikoisliikkeissä ja Changella on riittävän isoja bikinejä isotissisille naisille

!