Kaalimaan kakara, oliko sinulla 80-luvun lapsi sellainen?
Minkä väriset hiukset ja millainen vaatetus, muistatko nuken nimen?
Kommentit (12)
Ekana vuonna myi heikosti.Seuraavana vuonna valtava hitti ja myi kuin häkä.Seuraavaksi vuodeksi sitten isot investoinnit mutta suosio jo romahti sitten samantien ja vaikeudet.
Mä muistelen, että se oli tosi kallis. Kaveri toi tuollasen usasta. Mutta suomalaisissa kaupoissa se maksoi isoa rahaa.
Minulla on ollut vain radikaalimaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli mulla, mutta en muista siitä paljon kun en oikein välittänyt nukeista. Vanhemmat sellaisen kuitenkin osti kun yrittivät kannusta tyttömäisempiin leikkeihin. Mutta mua kiinnosti lähinnä autot ja koneet ja kaikenlainen rakentelu.
Woke hyi hyi hyi 🏴
Mulla oli kaalimaan kakara ja se on ainut lelu, joka on 80-luvun lapsuudestani jäljellä. Nyt se on tyttäreni vitriinissä istumassa.
Mun kaalimaan kakara oli vaaleatukkainen ja sinisilmäinen. Nimi niinkin ihana kuin Kyllikki. Olin kyllä todella pettynyt nimeen, kun sen nimikortin aukaisin
:D
Naapurin mukula oli kuin kaalimaan kakara.
Oli, äiti siitä enemmän piti, musta se oli ihan helvetin ruma :D
Oli mulla, mutta en muista siitä paljon kun en oikein välittänyt nukeista. Vanhemmat sellaisen kuitenkin osti kun yrittivät kannusta tyttömäisempiin leikkeihin. Mutta mua kiinnosti lähinnä autot ja koneet ja kaikenlainen rakentelu.