Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellivaraus

Vierailija
15.05.2024 |

Olen varaamassa hotellia viikonlopuksi.

Olen katsonut parasta diiliä eri sivustoilta. Toisella sivustolla ehdoissa lukee että hotellissa on maksettava pantti saavuttaessa. Toisella sivustolla sanotaan että muita maksuja ei ole. Voiko hotellissa olla eri käytännöt eri sivustoilta varaaville?

Pantti itsessään ei ole ongelma, mutta ongelma on että luottokorttini on vanhentunut ja uusi eri myöntäjän kortti ei ole vielä saapunut. Kai pantin voi maksaa myös pankkikortilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut että eri sivustoilla on eri tietoja

Vierailija
2/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen koiran nimi oli pan-tin-tin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin omien sivujen kautta hinta voi olla hiukan isompi mutta hotelli saa koko maksun itse. Jos varaat esim booking.comin kautta hinta on vähän pienempi, tämä välitysfirma vetäisee välistä vähän eikä hotelli saa kaikkea. Eroja on myös kuuluuko autopaikka hintaan vai pitääkö maksaa erikseen ja muita pieniä eroja, kuten vaikka nyt joku panttisysteemi.

Vierailija
4/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole koskaan kumminkaan veloitettu noita pantteja, vaikka ehdoissa niin on lukenutkin. En tiedä mikä homma.

Vierailija
5/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä panttia tullut vastaan, mutta etukäteismaksu kyllä. On peritty yö etukäteen ja poislähtiessä sitten lisäpalvelut, baarikaappi ja aikuisviihdekanava.

Vierailija
6/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin  etukäteen jo varauksen yhteydessä. Olisiko pantti vain hotellissa matkaaville, en ymmärrä 

Vierailija
7/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin  etukäteen jo varauksen yhteydessä. Olisiko pantti vain hotellissa matkaaville, en ymmärrä 

No tuskin kyselevät panttia sellaisilta, jotka ei ole hotelliin tulossa.

Vierailija
8/8 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaville....autocorrect

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi