Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu ex ei jätä rauhaan

Vierailija
15.05.2024 |

Mitä tekisit tilanteessani? Erosta useita vuosia mutta exä ei jätä rauhaan. Etsii profiileitani somesta, luo valeprofiileja ja pyörii kodin lähellä ja paikoissa jossa mun tietää olevan. Nyt selvisi että myös käyttää ulkopuolista apua stalkkaukseen. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin miten mun käy, tiedän exän exän saaneen lähestymiskiellonkin exää vastaan, syytä en oikein tiedä. Exä ei oikein ehkä vielä tajua olevansa ex.

Vierailija
2/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille, jää siitä ainakin kirjaus jollei voi mistään rikoksesta syyttää.

Viimeisenä oljen kortena: Jos häirikkö ei puhetta usko, niin voimaa se uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pk-seudulla tuo kipee

Vierailija
4/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut exälle, että hän on ex? Ihan selvillä suomen kielen sanoilla?

Vai oletko niitä, jotka ovat sitä mieltä, että toisen pitää jostain merkeistä ymmärtää, että teidän juttu on ohi?

Vierailija
5/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko niitä, jotka ovat sitä mieltä, että toisen pitää jostain merkeistä ymmärtää, että teidän juttu on ohi?

"Erosta useita vuosia.." Eiköhän vainoaja ole jo tietoinen.

Vierailija
6/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Erosta useita vuosia.." Eiköhän vainoaja ole jo tietoinen.

Niin? Onko ap vieläkään kertonut vai ei?

Vierailija
7/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun on oltava somessa tai tehtävä profiileista sellainen että sut voi niistä tunnistaa? Siellä pystyy olemaan täysin anonyyminä kyllä.

Vierailija
8/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun on oltava somessa tai tehtävä profiileista sellainen että sut voi niistä tunnistaa? Siellä pystyy olemaan täysin anonyyminä kyllä.

Ap on trolli.

Vierailija
9/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten 2000-luvun alussa muutin eri paikkakunnalle, tilanne oli niin hurja. Ongelma vaan on että jos haluaa palata takaisin myöhemmin, asuntojen saanti on hankalaa. Ja sitten voi asua ihan eri paikassa missä ei haluakaan. Ellei myöhemmin löydy taas muu. Isossa kaupungissa on usein vähänkään asumiseen kelpaavat varattuja asuntoja. Tiedot voi salata maistraatin sivulla, operaattorilla (puhelin, netti, markkinointi), postissa, selaimessa ja somessa. Ei kannata päästää mitään tietoa ulos, joita ei halua leviävän. Osa kyselee muilta.

Vierailija
11/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, itse otin poliisiin yhteyttä, suosittelen samaa. 

Vierailija
12/12 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto. Kannattaa myös tutustua aiheeseen narsismi. aukaisi minun silmäni näkemään, etten ole ainoa. 

Tämä.