Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan löydä miestä vaikka kuinka yritän. Miksi en siis kelpaa miehille?

Vierailija
14.05.2024 |

Oon ihan kiva, normaalipainon rajalla eikä ole mitään luurankoja kaapissa. 

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tuo kissankeitto tarina puistattava. Miehet ei yleensä tykkää liian innokkaista tai puheliaista naisista.

Vierailija
102/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuntemat suositut naiset on alipainoisia. Kurvikkailla joilla on tis siä ja per settä on Suomessa vähän vientiä. Esim itselläni on minimaalinen vyötärö mut peppua löytyy ja vientiä on nolla. Esim latinomaissa muodoista tykätään.

Ehkä jollekin idiootille hyvä per'ce on ainoa vaatimus, mutta fiksut miehet haluaa vähän enemmän. Ja jos haluat miehen niin ole aktiivisempi. Usein totuus on, että nainen ei edes käy missään treffeillä eikä tee aloitteita, kun ei uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen asia, ootko vaikea ihminen? Toiseksi, onko sulla miespuolisia ystäviä? Kolmanneksi, ootko minkään näköinen? Vielä neljänneksi, näkyykö "elämän haavat" susta päällepäin? 

En ole vaikea. On miespuolisia ystäviä ja osaan luontevasti jutella myös vieraampien miesten kanssa. Mikä on minkään näköinen? Ei ilmeisesti näy "elämän haavat", kun ihmiset pitävät mua nuorena ja kokemattomana.

Ap

Vierailija
104/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuntemat suositut naiset on alipainoisia. Kurvikkailla joilla on tis siä ja per settä on Suomessa vähän vientiä. Esim itselläni on minimaalinen vyötärö mut peppua löytyy ja vientiä on nolla. Esim latinomaissa muodoista tykätään.

Ehkä jollekin idiootille hyvä per'ce on ainoa vaatimus, mutta fiksut miehet haluaa vähän enemmän. Ja jos haluat miehen niin ole aktiivisempi. Usein totuus on, että nainen ei edes käy missään treffeillä eikä tee aloitteita, kun ei uskalla.

Niinkuin sanoin niin jostakin syystä miehet viehättyy nimenomaan alipainoisista.

Vierailija
105/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos AP:lla jotain mikä herättäisi miehissä mielenkiinnon, tai sitten se jokin mikä ei herätä? Ulkoinen olemus, käytös, tms? Kun hyvin usein näkee ihan tavallisen näköisiä ihmisiä ketkä on parisuhteissa. Ja myös "massasta" erottuvia jotka ei ole parisuhteissa, jotka erottuu ns hyvässä ja huonossa mielessä.

Vierailija
106/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskeluaikoinani ihmeteltiin muiden tyttöjen kanssa miten tavallisimman näköiset ovat suositumpia. Kauniimpia tyttöjä ei noteerattu niin hyvin.

Vierailija
107/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liian aikaista tuollaiselle juksaamiselle.

Vierailija
108/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän näissä "en löydä miestä"-aloituksissa  AINA  "unohdetaan mainita että haussa on ainoastaan tietyt, usein varsin tiukat kriteerit  täyttävät miehet?

Mihin tällaisella oikein pyritään?

Joku syy täytyy olla, kun kerta aina ja aina toistuu sama!

Vierailija
109/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän näissä "en löydä miestä"-aloituksissa  AINA  "unohdetaan mainita että haussa on ainoastaan tietyt, usein varsin tiukat kriteerit  täyttävät miehet?

Jep, miehiä on jokaisessa ikäluokassa naisia merkittävästi enemmän, ellei oteta vanhuksia lukuun. Naisten vastentahtoiselle sinkkuudelle ei yleensä muuta syytä ole, kuin nirsous. Ei sillä, että nirsoudessa sinänsä mitään väärää olisi.

Vierailija
110/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole tiukkoja kriteerejä. Mistä näin päättelit, että sellaisia olisi?

Ap

Vierailija
111/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole tiukkoja kriteerejä. Mistä näin päättelit, että sellaisia olisi?

Ap

Jos ei olisi niin mies löytyisi. Valehtelet siis ainakin itsellesi.

Vierailija
112/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen saa AINA halutessaan. Ainiin mutta kun pitää saada se kirurgi kalsarimalli. mene lähimpään pubiin ni jo löytyy miestä. laske rimaa

No en kyllä ota mitään juoppoa kun en itsekään käytä mitään päihteitä. Enkä ota mitään ylipainoista vanhempaa miestä. Jos ei löydy samanikäistä & normaalipainoista, niin olen ilman. N40

Juurihan tänään on ollut uutisissa, että 70 prosenttia miehistä on vähintään ylipainoisia. Voit kuvitella, mikä jono naisia on tavoittelemassa tuolla 30 prosentin joukon viimeisellä viidellä prosentilla.

Aivan sama, mutta läskiä en huoli. Ei vaan sytytä. Biologiaa katsos. Niillä epäterveellisillä elintavoilla on myös tapana tarttua. Ei se pa

Rasvaprosentti ei yhäkään selitä naisten ylipainoa. Se selittää pyöreämmät muodot.

Naisilla on enemmän rasvaa, miehillä on enemmän lihasmassaa. Ja itse asiassa, lihasmassa painaa enemmän kuin rasva.

Vierailija
113/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisinhän juuri perse on kuuminta valttia.

Minun veikkaukseni:

- ne naiset eivät oikeasti ole alipainoisia

- "kurvikas" on oikeasti ylipainoinen

Tästä kuvasta refersenssiä:

https://cf.girlsaskguys.com/a22686/977df8b9-3bda-44c5-9c73-9203073d3e13…

Vierailija
114/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mulla ei tosiaan ole ollut tällaista. Varsinkaan mitään pituuteen, ulkonäköön, varakkuuteen tai koulutustasoon liittyviä vaatimuksia. Perusvaatimukset on lähinnä ettei kovin pahoja päihde- tai mielenterveysongelmia. Sitten jos paremmin tutustutaan, niin toki persoonallisuuksien täytyisi sopia yhteen riittävän hyvin, eihän siitä yhteiselosta muuten mitään tule.

Mutta enpä juuri pääse sinne asti että siitä saisi selkoa. Miehet tuntuvat pitävän minua tylsänä, kun olen hiljainen ja introvertti. Kun eräs deittimies tämän sanoi suoraan, että olen aika tylsä ja kanssani on vaikea keskustella, tajusin että mun tapauksessa tämä varmaan on ollut aina se pääsyy, vaikka olin yrittänyt ulkonäöstäni sitä syytä etsiä. Koska miehet on kyllä lähestyneet minua aina, eli ulkonäkö ei ole ollut luotaantyöntävä, mutta vähän aikaa juteltuaan on kiinnostus loppunut.

Vierailija
115/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen saa AINA halutessaan. Ainiin mutta kun pitää saada se kirurgi kalsarimalli. mene lähimpään pubiin ni jo löytyy miestä. laske rimaa

En minä ainakaan halua semmoista joka istuu pubissa. Alkoholismi ja vetelyys eivät houkuttele. 

Vierailija
116/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että aloituksessasi oli "devil in the details" - joka oli: "normaalipainon rajalla" :D

Eli kyseessä ryhävalas. Jätä se napostelu, ala treenaan 5x viikossa ja koita vuoden päästä uudestaan. Saat varmasti miehen silloin. Ei kukaan mitään läskiä halua ainakaan parisuhteeseen. 

Vierailija
117/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että aloituksessasi oli "devil in the details" - joka oli: "normaalipainon rajalla" :D

Eli kyseessä ryhävalas. Jätä se napostelu, ala treenaan 5x viikossa ja koita vuoden päästä uudestaan. Saat varmasti miehen silloin. Ei kukaan mitään läskiä halua ainakaan parisuhteeseen. 

Monet parisuhteessa olevat miehet ovat läskejä. Ja naiset. Joten olettamuksesi on virheellinen.

Vierailija
118/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt näin? Eikös se narratiivi täällä ole että nainen on onnellisimmillaan sinkkuna. Tulee lisää elinvuosia, ei tarvitse vahtia possua ja voit toteuttaa itseäsi miten haluat.

Vierailija
120/123 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihan varmaan saa seksiä niin monta kertaa kuin on valmis levittämään ja antamaan itsensä hyväksikäytettäväksi. Kuinka typerä olet, kun noin vastaat siihen, että nainen etsii ihmissuhdetta, eikä panopartneria.

Toiset vaan ei ole elukan tasolla, jolle riittää paneminen.