En vaan löydä miestä vaikka kuinka yritän. Miksi en siis kelpaa miehille?
Oon ihan kiva, normaalipainon rajalla eikä ole mitään luurankoja kaapissa.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Kevät mekkoa päälle ja korkkaria jalkaan ja kohti uuusia pettymyksiä.
Juu, ne vaivasenluut on niin sexyjä!
Sanoit että olet Valo sovelluksesta myös etsinyt, eli olet siis uskovainen? Mene seurakuntien toimintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko vittua?
Annan. Kovin mielelläni. Olen tarkka nainen ja olen päättänyt ettei seksiä ennen ensimmäisiä treffejä.
joo. rajat pitää olla
Kokeile kamelinvarvasta. Eli laitat nyt kun keväällä hormonit hyrrää kamelinvarmaan näkyviin. Siihen päälle kun hymyilet miehille kauniisti, niin olet jo pitkällä
Miksi kukaan poika/mies ei ole minusta kiinnostunut? En ole ikinä seurustellut, en suudellut, en tanssinut kenenkään kanssa. Olen yksinäinen nainen, nyt jo vanhapiika ja näin tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian epätoivoinen ja innokas? Kun tutustut uuteen mieheen, niin älä yritä olla reilu ja huomaavainen. Muuten mies kokee että hän on palkinto ja sä onnekas että hän antaa sulle huomiotaan. Se tappaa useimpien miesten mielenkiinnon. Ei tarvi olla kusipää, mutta anna miehen aina tuntea, että sulla olisi parempaakin tekemistä. Jätä keskusteluja roikkumaan. Vastaa vasta päivän-parin päästä, äläkä ikinä selittele mitään. Jos hän kehuu sua jostain, vastaa vaan "mmm" tai "tiedän". Älä kehu takaisin. Kuulostaa naurettavalta, mutta miehet rakastaa sitä kun ne joutuu pysymään varpaillaan.
Tällä tavalla löytää jonkun pelimiehen, joka pyörittää samaan aikaan kymmentä muijaa ja on ihan sama, mitä joku yksi heistä vastaa tai ei vastaa. Jos taas on yhden naise
No sähän tiedät tietenkin paremmin kuin mä, 25 vuotta miehiä deittaillut nainen. Mutta ok, jos vaihtoehtoina on pelimies tai ns. "tavallinen mies", joka haluaa vaan pillua, niin sitten ehdittomasti kannattaa valita pelimies. Ne on huomattavasti parempaa seuraa ja yleensä hyviä sängyssä.
Miehelle paras nainen on nuori, kaunis ja köyhä. Sellaisia naisia miehet etsivät.
Täällä olisi sulle kiva harteikas mies hyvin varusteltuna. Minulla on täällä myös kiva näköalasauna. Eikö olis kiva istua mun kanssa saunassa hyvässä seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen saa AINA halutessaan. Ainiin mutta kun pitää saada se kirurgi kalsarimalli. mene lähimpään pubiin ni jo löytyy miestä. laske rimaa
No en kyllä ota mitään juoppoa kun en itsekään käytä mitään päihteitä. Enkä ota mitään ylipainoista vanhempaa miestä. Jos ei löydy samanikäistä & normaalipainoista, niin olen ilman. N40
Mutta sitten taas liian hoikkakaan ei käy kun haluat "tuntea itsesi naiseksi miehen rinnalla". Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle paras nainen on nuori, kaunis ja köyhä. Sellaisia naisia miehet etsivät.
joo. naiselle kelpaa vain itseään rikkaampi mies. nainen pariutuu aina ylöspäin. miehen on ihan turha yrittää naista, jolla on jotain omaisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian epätoivoinen ja innokas? Kun tutustut uuteen mieheen, niin älä yritä olla reilu ja huomaavainen. Muuten mies kokee että hän on palkinto ja sä onnekas että hän antaa sulle huomiotaan. Se tappaa useimpien miesten mielenkiinnon. Ei tarvi olla kusipää, mutta anna miehen aina tuntea, että sulla olisi parempaakin tekemistä. Jätä keskusteluja roikkumaan. Vastaa vasta päivän-parin päästä, äläkä ikinä selittele mitään. Jos hän kehuu sua jostain, vastaa vaan "mmm" tai "tiedän". Älä kehu takaisin. Kuulostaa naurettavalta, mutta miehet rakastaa sitä kun ne joutuu pysymään varpaillaan.
Tällä tavalla löytää jonkun pelimiehen, joka pyörittää samaan aikaan kymmentä muijaa ja on ihan sama, mitä joku yksi heistä vastaa tai ei vastaa. Jos taas on yhden naisen mies, niin lähtee kyllä lätkimään kun tulkkaa
Huomattu on, että pelimiehet ei kestä, jos nainenkin pelaa. Ihme kaksoisstandardit. Eivät taida kestää kilpailua ja vertailua...
"Huomattu on, että pelimiehet ei kestä, jos nainenkin pelaa. Ihme kaksoisstandardit. Eivät taida kestää kilpailua ja vertailua..."
Silloin kyseessä ei ole lähelläkään oikea vanhan liiton pelimies. Pelimiehet painivat ihan eri sarjassa, eikä sellaisia juuri edes ole Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein tarinoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia jä yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Sikäli tarina voi olla myös sinun kannaltasi opettavainen. Kaikenlaista voi sattua ja parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla, kuten
Mitä! Onko pikkuinen vanha mummo poistunut keskuudestamme? Surullinen uutinen. Hänen viisaita neuvojaan jää moni kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen saa AINA halutessaan. Ainiin mutta kun pitää saada se kirurgi kalsarimalli. mene lähimpään pubiin ni jo löytyy miestä. laske rimaa
No en kyllä ota mitään juoppoa kun en itsekään käytä mitään päihteitä. Enkä ota mitään ylipainoista vanhempaa miestä. Jos ei löydy samanikäistä & normaalipainoista, niin olen ilman. N40
Juurihan tänään on ollut uutisissa, että 70 prosenttia miehistä on vähintään ylipainoisia. Voit kuvitella, mikä jono naisia on tavoittelemassa tuolla 30 prosentin joukon viimeisellä viidellä prosentilla.
Aivan sama, mutta läskiä en huoli. Ei vaan sytytä. Biologiaa katsos. Niillä epäterveellisillä elintavoilla on myös tapana tarttua. Ei se paino tyhjästä tule. Laihduttakaa miehet, niin löydätte helpommin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten taas liian hoikkakaan ei käy kun haluat "tuntea itsesi naiseksi miehen rinnalla". Eikö niin?
Mä olen hoikka, sopusuhtainen, keskimittainen ja treenattu. Olen nähnyt vaivaa näyttääkseni hyvältä. Odotan samaa myös mieheltä.
Ala elää elämää. Vaikka ne äijät on prioriteetti, niin keskity muuhun.
se kyllä putkahtaa sitten.
Liikaa paineita tuohon asiaan nyt. Ihan liikaa.
Löysää.
Varmaan siintä kiinkastaa ettet ole neitsyt
Olet siis hevonen.