En vaan löydä miestä vaikka kuinka yritän. Miksi en siis kelpaa miehille?
Oon ihan kiva, normaalipainon rajalla eikä ole mitään luurankoja kaapissa.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
nainen saa AINA halutessaan. Ainiin mutta kun pitää saada se kirurgi kalsarimalli. mene lähimpään pubiin ni jo löytyy miestä. laske rimaa
Rajansa riman laskemisellakin. Kuka tahtoo lähipubissa notkuvia vakioasiakkaita? Toiset lähipubin vakioasiakkaat. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen saa AINA halutessaan. Ainiin mutta kun pitää saada se kirurgi kalsarimalli. mene lähimpään pubiin ni jo löytyy miestä. laske rimaa
Rajansa riman laskemisellakin. Kuka tahtoo lähipubissa notkuvia vakioasiakkaita? Toiset lähipubin vakioasiakkaat. sivusta
Mitä vikaa nyt kantapaikkojen kantapeikoissa nyt yht'äkkiä on?
Ihan nyt en ole ymmärtänyt miten te tavallisen miehen oikein määrittelette? Olen 190 mittainen ja painan noin 95 kiloa ja mielestäni olen tavallistakin tavallisempi ihminen vaikka minulla onkin hiukset päässä. Pitäisikö nyt siis alkaa yks kaks leijailemaan ja etsimään jotain mallityttöjä vaikka pidänkin enemmän sellaisista "naapurin tyttö" tyyppisistä normaali naisista? Eihän se nyt noin voi mennä 😂 minkä minä ulkonäölleni voin? Alan kulkemaan kääpiökävelyä ja ajan hiukset pois voidakseni edes jutella tavallisten naisten kanssako? Ihmeen pinnallista porukkaa tunnutte olevan.
Olet liian epätoivoinen ja innokas? Kun tutustut uuteen mieheen, niin älä yritä olla reilu ja huomaavainen. Muuten mies kokee että hän on palkinto ja sä onnekas että hän antaa sulle huomiotaan. Se tappaa useimpien miesten mielenkiinnon. Ei tarvi olla kusipää, mutta anna miehen aina tuntea, että sulla olisi parempaakin tekemistä. Jätä keskusteluja roikkumaan. Vastaa vasta päivän-parin päästä, äläkä ikinä selittele mitään. Jos hän kehuu sua jostain, vastaa vaan "mmm" tai "tiedän". Älä kehu takaisin. Kuulostaa naurettavalta, mutta miehet rakastaa sitä kun ne joutuu pysymään varpaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt en ole ymmärtänyt miten te tavallisen miehen oikein määrittelette? Olen 190 mittainen ja painan noin 95 kiloa ja mielestäni olen tavallistakin tavallisempi ihminen vaikka minulla onkin hiukset päässä. Pitäisikö nyt siis alkaa yks kaks leijailemaan ja etsimään jotain mallityttöjä vaikka pidänkin enemmän sellaisista "naapurin tyttö" tyyppisistä normaali naisista? Eihän se nyt noin voi mennä 😂 minkä minä ulkonäölleni voin? Alan kulkemaan kääpiökävelyä ja ajan hiukset pois voidakseni edes jutella tavallisten naisten kanssako? Ihmeen pinnallista porukkaa tunnutte olevan.
Ja silti et saa naista? Kaikkihan niitä naapurintyttöjä himoaa. Kannattaa laskea rimaa.
trollialoitus. ei sellaista naista olekaan, joka ei saisi jonottain miehiä, kunhan vähän tekee alotteita
Vierailija kirjoitti:
Olet liian epätoivoinen ja innokas? Kun tutustut uuteen mieheen, niin älä yritä olla reilu ja huomaavainen. Muuten mies kokee että hän on palkinto ja sä onnekas että hän antaa sulle huomiotaan. Se tappaa useimpien miesten mielenkiinnon. Ei tarvi olla kusipää, mutta anna miehen aina tuntea, että sulla olisi parempaakin tekemistä. Jätä keskusteluja roikkumaan. Vastaa vasta päivän-parin päästä, äläkä ikinä selittele mitään. Jos hän kehuu sua jostain, vastaa vaan "mmm" tai "tiedän". Älä kehu takaisin. Kuulostaa naurettavalta, mutta miehet rakastaa sitä kun ne joutuu pysymään varpaillaan.
Tällä tavalla löytää jonkun pelimiehen, joka pyörittää samaan aikaan kymmentä muijaa ja on ihan sama, mitä joku yksi heistä vastaa tai ei vastaa. Jos taas on yhden naisen mies, niin lähtee kyllä lätkimään kun tulkkaa, ettei naista kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla löytää jonkun pelimiehen, joka pyörittää samaan aikaan kymmentä muijaa ja on ihan sama, mitä joku yksi heistä vastaa tai ei vastaa. Jos taas on yhden naisen mies, niin lähtee kyllä lätkimään kun tulkkaa, ettei naista kiinnosta.
Juu ei kiinnosta tuollaiset ylimieliset ämmänrähjät yhtään. Ei edes sitä pelimiestä. Niin saa olla keskenään tuollainen pilvissä leijuja naikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Rumakin ukko löytää naisen itselleen, mutta nuori hoikka nainen jää ilman poikakaveria jos ei ole ns. katseenkestävä. Pojat ja miehet ei huoli meitä huonoihoisia tai muuten rumia.
Tärkeintä on luonne, ei ulkonäkö! Jos olet mukava, ja eloisa jonka seurassa on helppo olla, niin no problem. Mutta, jos mieli on vain synkkyyttä täynnä eikä suu aukea kuin syömään ja juomaan, niin ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun nimenomaan pelimiehet ei jaksa nähdä vaivaa jos nainen on hankalasti pyöritettävä ja pitää kiinni rajoistaan. Tavalliset miehet tykkää siitä että naisella on omia juttuja ja harrastuksia. Ehkä toi teksti oli aika kärjistetysti selitetty, mutta naisen ei kannata olla se joka aloittaa keskustelun tai kirjoittaa viimeisen viestin. Monet miehet kiinnostuu hieman "salaperäisestä" naisesta, eli ei kannata antaa itsestään liikaa kovin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa nyt kantapaikkojen kantapeikoissa nyt yht'äkkiä on?
Jospa vaikka ei kiinnosta elää heidän elämntapojensa mukaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa ei kuitenkaan tarkoita tavismiesten vetämistä oikealle tinderissä tai sille ujolle nörtille aloitteen tekemistä. Ja kunnolliset kiltit miehet ovat pelkkää ilmaa
Olen matchannut myös kaljujen ja lyhyiden duunareiden kanssa, mutta heillekin löytyy aina parempaa seuraa. Ujolle nörtille tein aloitteen, mutta hän ei koskaan uskaltanut (halunnut) lähteä treffeille.
Ap
Tuo ei sano mitään.
Kalju voi olla komeapiirteinen mies jolle kalju sopii. Lyhyt tyyliin 175cm mies jolla on leveät hartiat ja komea naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa ei kuitenkaan tarkoita tavismiesten vetämistä oikealle tinderissä tai sille ujolle nörtille aloitteen tekemistä. Ja kunnolliset kiltit miehet ovat pelkkää ilmaa
Olen matchannut myös kaljujen ja lyhyiden duunareiden kanssa, mutta heillekin löytyy aina parempaa seuraa. Ujolle nörtille tein aloitteen, mutta hän ei koskaan uskaltanut (halunnut) lähteä treffeille.
Ap
Tuo ei sano mitään.
Kalju voi olla komeapiirteinen mies jolle kalju sopii. Lyhyt tyyliin 175cm mies jolla on leveät hartiat ja komea naama.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla löytää jonkun pelimiehen, joka pyörittää samaan aikaan kymmentä muijaa ja on ihan sama, mitä joku yksi heistä vastaa tai ei vastaa. Jos taas on yhden naisen mies, niin lähtee kyllä lätkimään kun tulkkaa
Tällä "ämmänrähjällä" on vientiä ollut koko ikänsä ja siten voin kertoa että kuumimpana muhun on käynyt ne miehet jotka itseäni ei kiinnostaneet. Olin heille etäinen ja välinpitämätön, mikä on selvästi miehille kissanminttua. Minut alunperin kasvatettiin sellaiseksi hyvin reiluksi ja tasapuoliseksi 50/50 -naiseksi, mutta siitä mentaliteetista ei ole ollut kuin haittaa. Siten löytää vain loisijamiehiä. Taika on siinä kun käyttää kevyesti välinpitämätöntä asennetta kiinnostavaan mieheen. Edelleen. Ei pidä olla kusipää. Ei vain saa olla liian innokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla löytää jonkun pelimiehen, joka pyörittää samaan aikaan kymmentä muijaa ja on ihan sama, mitä joku yksi heistä vastaa tai ei vastaa. Jos taas on yhden naisen mies, niin lähtee kyllä lätkimään kun tulkkaa
Kunnon pelimiehet nimenomaan nauttivat haasteista. Helppoa panoa haluava ei ole pelimies, vaan tavallinen mies joka vain haluaa seksiä mahdollisimman helpolla.
Ja kyllä, tuossa on ero. Tavallinen mies haluaa vain lopputuloksen eli pillua, pelimiehelle itse jahti on sitäkin isompi juttu.
Oletko ap tehnyt aloitteita miten paljon live-elämässä?
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ota mitään juoppoa kun en itsekään käytä mitään päihteitä. Enkä ota mitään ylipainoista vanhempaa miestä. Jos ei löydy samanikäistä & normaalipainoista, niin olen ilman. N40
Syötkö usein fazerin sinistä tai käytkö aerobicissä? Tee aloitteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ota mitään juoppoa kun en itsekään käytä mitään päihteitä. Enkä ota mitään ylipainoista vanhempaa miestä. Jos ei löydy samanikäistä & normaalipainoista, niin olen ilman. N40
Juurihan tänään on ollut uutisissa, että 70 prosenttia miehistä on vähintään ylipainoisia. Voit kuvitella, mikä jono naisia on tavoittelemassa tuolla 30 prosentin joukon viimeisellä viidellä prosentilla.
Annan. Kovin mielelläni. Olen tarkka nainen ja olen päättänyt ettei seksiä ennen ensimmäisiä treffejä.