Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan löydä miestä vaikka kuinka yritän. Miksi en siis kelpaa miehille?

Vierailija
14.05.2024 |

Oon ihan kiva, normaalipainon rajalla eikä ole mitään luurankoja kaapissa. 

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jonkun insinöörin löytyvän.  Jos yksinkertainen kelpaa.

Vierailija
22/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikka ja pienitissinen alle 20 vuotias nainen, löydät miehen varmasti.

Alle 20v ovat vielä lapsukaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumakin ukko löytää naisen itselleen, mutta nuori hoikka nainen jää ilman poikakaveria jos ei ole ns. katseenkestävä. Pojat ja miehet ei huoli meitä huonoihoisia tai muuten rumia. 

Vierailija
24/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeasti tätä mieltä, mutta vastaan vaikka että tuohan on vasta se perustaso kuten naisetkin aina vastaavat miehille ensin alapeukutettuaan sinun laillasi kirjoittaa mies-ap:tä. Miten kehittäisit itseäsi, jotta kelpaisit paremmin?

Vierailija
25/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että olet kiva ja normaali ja vielä normaalipainoinen. 

Vierailija
27/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa ei kuitenkaan tarkoita tavismiesten vetämistä oikealle tinderissä tai sille ujolle nörtille aloitteen tekemistä. Ja kunnolliset kiltit miehet ovat pelkkää ilmaa

Olen matchannut myös kaljujen ja lyhyiden duunareiden kanssa, mutta heillekin löytyy aina parempaa seuraa. Ujolle nörtille tein aloitteen, mutta hän ei koskaan uskaltanut (halunnut) lähteä treffeille.

Ap

Kyllä se on kumma, kun minulla on neljä tavis kaveria jotka eivät saaneet tinderistä ollenkaan mätchejä. Ja huom! Taviksia, eivät rumia.

Eipä teidän jutut kyllä live elämän kanssa mene yhteen.

Vierailija
28/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liian korkea ulkonäkö vaatimus miehille joten haluat vain niitä komeimpia miehiä eikä omantasoisesi tavikset kelpaa. Siitä se on aina kiinni ikisinkku naisilla kun eivät miestä löydä.

Vierailija
29/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt miehille että ansaitsisit miehen? Vai oletko tyypillinen nainen joka ajattelee joka asiaan että minä olen nainen ja minun kuuluu saada?

Vierailija
30/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko vittua?

Vierailija
31/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko vittua?

Haluatko turpaan? 

Vierailija
32/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko vittua?

Haluatko turpaan? 

Vittua turpaan? Juu, voin maistaa.

Vierailija
33/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on liian korkea ulkonäkö vaatimus miehille joten haluat vain niitä komeimpia miehiä eikä omantasoisesi tavikset kelpaa. Siitä se on aina kiinni ikisinkku naisilla kun eivät miestä löydä.

En tiennytkään, että myös lyhyet ja kaljut ovat niitä komeimpia..

Ap

Vierailija
34/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumakin ukko löytää naisen itselleen, mutta nuori hoikka nainen jää ilman poikakaveria jos ei ole ns. katseenkestävä. Pojat ja miehet ei huoli meitä huonoihoisia tai muuten rumia. 

Ei pidä paikkaansa. Jokainen tietää tämän, kun miettii ihmisiä. Ihan jokainen voi löytää. Sattumalla on paljon osuutta asiaan, mutta pitää myös virittää verkkoja usealle taholle. 

Vierailija
35/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei vielä hirveästi kertonut sinusta. Toki on hyvä, että olet kiva ja 'luurangoton', mutta mitä muita luonteenpiirteitä sinulla on, minkälaiset tulevaisuuden tavoitteet ja arvomaailma sinulla ja minkälaisia asioita haluat tehdä yhdessä kumppanin kanssa? Sitten alat miettimään missä liikkuu ne miehet, jotka ovat kiinnostuneita noista samoista asioista. 

Vierailija
36/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin lyhyen kuvauksen perusteella pitäisi kyllä olla vientiä. Ikäkö se sitten, jota et kertonut vielä, on kelpuutuksen esteenä, liikaa ikää?

Tiedoksi: kaikki miehet eivät etsi kumppaniksi pelkkiä 20-vuotiaita.

Seksiseuraksi kylläkin. Itse olen 38 vuotias mies, enkä ole tähän ikään vielä yli 30 kymppisten naisten kanssa halunnut peuhata. Suomalaiset naiset tahtovat rupsahtaa kun täyttävät 30 vuotta.

Vierailija
37/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lyhyet ja kaljupäät ovat yleensä varattuja miehiä jotka kelpuutetaan silloin kun nainen on jo lapset tehnyt geeniperimältään paremman miehen kanssa.

Se on se juttu..

Vierailija
38/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin lyhyen kuvauksen perusteella pitäisi kyllä olla vientiä. Ikäkö se sitten, jota et kertonut vielä, on kelpuutuksen esteenä, liikaa ikää?

Tiedoksi: kaikki miehet eivät etsi kumppaniksi pelkkiä 20-vuotiaita.

Seksiseuraksi kylläkin. Itse olen 38 vuotias mies, enkä ole tähän ikään vielä yli 30 kymppisten naisten kanssa halunnut peuhata. Suomalaiset naiset tahtovat rupsahtaa kun täyttävät 30 vuotta.

No heko-heko, eivät ne tahdo.

Vierailija
39/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lyhyet ja kaljupäät ovat yleensä varattuja miehiä jotka kelpuutetaan silloin kun nainen on jo lapset tehnyt geeniperimältään paremman miehen kanssa.

Se on se juttu..

Väärin! Yh äidit eivät enää kelpaa muille kuin lyhyille kaljuille lihaville kuhnuri miehille. Niinpä olen jättänyt heidät heille.

Vierailija
40/123 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites on peräaukon laita ap?

Vastaan apn puolesta. Hän ei halua peräaukkomiestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme