Kuinka todennäköistä löytää kinky-henkinen kumppani 40+ ?
Aina aiemmin kaikki kumppanit (miehet) olleet aika vaniljaisia, ja vasta viimeisimmämn kohdalla natsasi bdsm-mieltymys. Suhde valitettavasti päättyi muista syistä, mutta nyt, tuon suhteen jälkeen, tuntuu mahdottomalta ajatus vaniljakumppanista. Kuinkahan yleistä bdsm ja kinky on yli 40-vuotiaiden keskuudessa? Eli onkohan edes todennäköistä löytää..
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei bdsm-baariin liittyneet - kuinka kauan suunnilleen kestää, että hakemus käsitellään ja hyväksytään...?
Itse sain hyväksynnän saman päivän aikana aikoinaan...
Ok.. mikähän mun hakemuksessa sitten on vikana, mennyt jo monta päivää, eikä hyväksytty. :'(
Tunnistaako ne ip-osotteet jotenkin ja raakkaa ulkomailla olevat pois - asun välillä Suomessa, välillä ulkomailla, ja mm. just nyt täällä muualla.
Kun pääset sisään, kerrohan sitten profiilisi, kiinnostas 😉
Ei ollenkaan mahdotonta eikä välttämättä edes vaikeaa. Tinderissä tai muissa vanilijaisissa seuranhakupalveluissa varmaankin kahlaamaan läpi jonkilaisen joukon mukakinkyjä mutta esimerkiksi bdsm-baari ja XU ovat oivia paikkoja löytää haluamaasi seuraa. Näiden mukana tarjoutuu myös mahdollisuus osallistua tapahtumiin ja tutustua kinkyspektriin anonyymisti. Tapahtumissa ei ole ollenkaan pakko osallistua toimintaan, voi oikein hyvin seurailla tapahtumia ja tutustua halutessaan kiinnostaviin ihmisiin. Olen itse osapuilleen ikäisesi mies ja Dom, minusta kysyntä ja tarjonta on kohdannut oikein mukavasti.
Mikä tuolla bdsm-baarissa on keskimäärin sellainen "kinkyyden taso"? Tarkoitan sitä, että jos itse ei kovin rajua bdsm:ää kaipaa, niin onko silloin se oikea paikka? Tykkään sitomisesta, shibarista, piiskaamisesta, tukistamisesta, roolileikeistäkin, mutta minulle kipu ei ole pointti tässä, enkä halua esim. minkäänlaista anaaliseksiä, nänninipistimiä, puremista saati mitään "hurjempaa". Eli olenko kinky-yhteisön mielestä melkeinpä vanilja tai liian rajoittunut? Onko esim. anaaliseksi yleensä kaikille kinkyille (miehille) "must"? Kun tuntuu, että vaniljamiehetkin sitä usein haluavat.
Pelkkä vaniljaseksi ei kyllä kiinnosta ja haluaisin itselleni sopivan bdsm:stä tykkäävän kumppanin. Joidenkin entisten kanssa on bdsm:ää ollut, ja se oli ihanaa - sitten taas vaniljakumppaneiden kanssa koin seksin tylsäksi, jopa silloin kun suostuivat "kokeilemaan" jotain. Ei se vaan tunnu samalta, jos toiselle bdsm ei ole samalla lailla kiihottava juttu. Mutta se tuntuu ihanalta, jos kumppani kiihottuu samoista asioista ja haluaa samaa.
Eipä tuota voi tietää ennen kuin on suhteessa. Itse ajauduin yhteen työkaverin kanssa usean vuoden täysin tavallisen duuniyhteistyön jälkeen. Kuten eräällä tuolla yllä, meillä on toki ihan mainio rakastava normisuhde, mutta usein sitten myös ihan toisetkin roolit. Löysin itsestäni yli nelikymppisenä alistuvan subin ankaralle dommalle. Kun pidämme kunnon bdsm-sessiot, jotka suunnitellaan yhdessä, silloin mua viedään ja ei voi kuin vikistä. Ennen niitä on aina muutaman päivän valmistelut jolloin joudun tekemään yhtä ja toista pientä nöyryyttävää ja tyydyttämään domman, mutta sitten suurena päivänä tulee piiskaa, sträppäriä, ym ym oikein kunnolla, ja joudun nuolemaan pyllyä ja ottamaan kiltisti pissit kasvoille ja suuhun etc😆. Moni ei meistä tätä varmaan uskoisi, enkä olisi itsekään hänestä uskonut silloin joskus kun oltiin vain työkavereita. Mutta kuten sanottu, etukäteen näistä asioista ei vain voi tietää.
m43
Kyllä bdsm-baarissa on läsnä lähes koko seksuaalisuuden kirjo.
Tunnuksen luonnissa ei muistaakseni ollut mitään erillistä hyväksymisvaihetta. Kannattaa kokeilla luoda uudestaan vaikka eri sp-osoitteella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuolla bdsm-baarissa on keskimäärin sellainen "kinkyyden taso"? Tarkoitan sitä, että jos itse ei kovin rajua bdsm:ää kaipaa, niin onko silloin se oikea paikka? Tykkään sitomisesta, shibarista, piiskaamisesta, tukistamisesta, roolileikeistäkin, mutta minulle kipu ei ole pointti tässä, enkä halua esim. minkäänlaista anaaliseksiä, nänninipistimiä, puremista saati mitään "hurjempaa". Eli olenko kinky-yhteisön mielestä melkeinpä vanilja tai liian rajoittunut? Onko esim. anaaliseksi yleensä kaikille kinkyille (miehille) "must"? Kun tuntuu, että vaniljamiehetkin sitä usein haluavat.
Pelkkä vaniljaseksi ei kyllä kiinnosta ja haluaisin itselleni sopivan bdsm:stä tykkäävän kumppanin. Joidenkin entisten kanssa on bdsm:ää ollut, ja se oli ihanaa - sitten taas vaniljakumppaneiden kanssa koin seksin tylsäksi, jopa silloin kun suostuivat "kokeilemaan" jotain. Ei se vaan tunnu samalta, jos toiselle bdsm ei ole samalla lailla kiihottava juttu. M
Ei siellä vähimmäisvaatimuksia ole, eikä kinkypiireissä minusta muutenkaan. Eikä mikään toiminto ole automaatio taikka pakko; en ole miehenä innostunut anaaliseksiin vaikka dom ja piiskaaja olenkin. Olen itse myös parikymmentä vuotta vanilijaliitossa olleena tullut siihen tulokseen että ns. kinkysuhteessa on täysin mahdollista harrastaa vaikka sitä vanilijaseksiä useinkin, ei seksin tarvitse aina ja joka kerta sisältää kinkyelementtejä. Sen sijaan puhtaissa vanilijasuhteissa jotakin jää itselleni vajaaksi. Se kinkyosa on kuitenkin siellä taustalla, pohjavireenä. Siksi en itse enää puhtaisiin vanilijasuhteisiin ryhdy ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä vaniljaseksi ei kyllä kiinnosta ja haluaisin itselleni sopivan bdsm:stä tykkäävän kumppanin. Joidenkin entisten kanssa on bdsm:ää ollut, ja se oli ihanaa - sitten taas vaniljakumppaneiden kanssa koin seksin tylsäksi, jopa silloin kun suostuivat "kokeilemaan" jotain. Ei se vaan tunnu samalta, jos toi
Juuri näin itsekin ajattelen - olen siis se, jolle vastasit. Sinänsä ei aina tarvitse olla samoja juttuja, ja vaihtelu on ihan kivaa - joskus myös tietysti tekee seksissä erilaisia juttuja mieli, ja joskus voi olla vaniljaisempaakin. Mutta olennaista ON juuri tuo, mitä kirjoitit, taustalla oleva kinky-pohjavire! Se on minullekin olennaista ja tärkeää, antaa kivaa sävyä suutelemiseen ja keskinäiseen flirttiinkin. Ja onhan se sellainen yhteinen juttu. Mukava kuulla myös, etteivät kaikille nuo jutut ole este, mistä mainitsin - ehkä uskallan toivoa, että löydän itselleni just sopivanlaisen dom-miehen kumppaniksi!
Nyt tekee mieleni olla ehkä aavistuksen röyhkeä Toivoa toki sopii ja kannattaa mutta toimenpiteittä siihen voi mennä kosolti aikaa. Eli rohkeasti vain bdsm-baariin ja vaikkapa sinne XU:n jäseneksi ja tutustumaan. Tapahtumia on paljon, myös matalan kynnyksen, ja niihin kannattaa ehdottomasti osallistua. Osa on ihan höntsäurheilua, kävelylenkkejä jne. Oivia paikkoja tavata ihmisiä joilla on samankaltaisia toiveita ja haaveita. Aina on syytä muistaa että pakkoa ei ole mihinkään ja omista rajoista saa ja pitää pitää kiinni. Rohkeasti mukaan!
Vaimo opetti ettei sillä ole merkitystä onko kaveri mies vai toinen vaimo paras sexi tulee yllättävästä suunnasta. Vaimon veli nuolee tissit ja paukuttaa ihanasti palleja.ei sitten vaimo saa tulla mukaan muuten ok. Pääsisipä taas käsittelyyn ja nauttimaan kyrvästä.
Vaimoni keksi tykkäävänsä BDSM:stä reilu 4-kymppisenä. Hän jotenkin hiljeni vaniljaseksissä ja muuttui selkeästi, kaipasi jotain muuta. Ensin koin, että hänen seksuaalisuutensa jotenkin hiipui tai meidän parisuhde hiipui. Mutta asia selittyi, kun hän tuli ulos kaapista. Minulle oli tuntematon alue, mutta tutustuin siihen sitten, ja alkoi kiinnostaa. Ei minulla ole estoja kohdella häntä niin rajusti kuin hän haluaa. Jollekulle on ehkä kynnystä käyttää voimaa, mutta en ole sellaista kokenut itse. En ole kuitenkaan mikään varsinainen kinkyilijä, eli koen sen vain mausteeksi tavalliselle seksille. Mutta kyllähän se aina kiihottaa, kun puoliso reagoi niin voimakkaasti. Jo se kun napsauttaa käsiraudat kiinni muuttaa tunnelmaa rajusti. Henkinen puoli on tässä hyvin kiinnostava, kun olen asiaan tutustunut, mutta siinä ei ole päästy kovin pitkälle. Hänelle tämä on niin tärkeä asia, että voisin sallia jopa hänen harvakseltaan kokeilla rajumpia sessioita jonkun muun kanssa, jos saan itse jotain korvaukseksi myös. Se ei kuitenkaan ole sama asia kuin vaikkapa rakastuminen työkaveriin, vaan se on ennemmin matka itseen.
M50
Ihanaa! Missä/miten tapasitte - oliko sattumaa, että kumpikin oli kinky, vai oliko se jo ensitapaamisella tiedossa? Jotain tuontyyppistä itsekin toivoisin löytäväni... mutta saa nähdä.