Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka todennäköistä löytää kinky-henkinen kumppani 40+ ?

Vierailija
14.05.2024 |

Aina aiemmin kaikki kumppanit (miehet) olleet aika vaniljaisia, ja vasta viimeisimmämn kohdalla natsasi bdsm-mieltymys. Suhde valitettavasti päättyi muista syistä, mutta nyt, tuon suhteen jälkeen, tuntuu mahdottomalta ajatus vaniljakumppanista. Kuinkahan yleistä bdsm ja kinky on yli 40-vuotiaiden keskuudessa? Eli onkohan edes todennäköistä löytää..

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse 43v (N) ja herännyt voimakkaaseen kinky/sub(&brat!) puoleen itsessäni - ja sitten tajunnut sen olleen aina oikeastaan läsnä, mutta olosuhteiden pakosta tukahdutettuna.

Ehkä tää kaikki pyrkii myös sen takia nyt niin voimakkaasti pintaan, kun olen jo pari vuotta elänyt ihan karmeassa puutteessa.. ':D  Olen naimisissa, ja muuten miehen kanssa kaikki hyvin - hän on hauska ja ihana, ja tullaan hyvin juttuun - mut seksi ei häntä ole kiinnostanut enää lainkaan moneen vuoteen. Ei halua keskustella asiasta, jos yritän mitään vihjailevaakaan kosketusta, väistää, jne. Halataan kyllä, vaihdetaan suukot kun hän lähtee töihin jne, mut ei mitään muuta. Kuulemma mikään "ei ole vialla", mut hän on vaan "päättänyt eläköityä" seksihommista. Kuolen tuskaan. Kun saisi edes sitä vaniljaa?... Puhumattakaan rajummista otteista, puheista... Huoh. 

Olen nyt kuitenkin päättänyt itsekseni toteuttaa itseäni sen verran kuin pystyn, i

Onpa kurja tilanne. Tälleen 5-kymppisenä sanoisin puolisolle tuossa tilanteessa, että "sun eläköityminen seksihommista antaa mulle vapaat kädet mun oman seksuaalisuuden toteuttamisessa". En hetkeäkään katselisi yksipuolista vetäytymistä noin tärkeästä jutusta elämässä ja 43-vuotiaana on vielä paljon hyviä vuosia edessä. Oma puolisoni kyllä hyväksyisi näkökantani täysin. Kirjoittelin tuossa yllä nimimerkillä karpaasi. BDSM-hommissa on se hyvä, että homma toimii sessioiden ympärillä, eikä siihen liity tunteita samalla tavalla kuin jos pokaat jonkun perusjantterin Tinderistä. Se Tinder-tyyppi voi jäädä roikkumaan, mutta D-mies, etenkään naimisissa oleva ei. Toisin sanoen, avoin suhde toimii hyvin tässä skenessä. Jopa voi harrastaa kinkyilyä, esim. fyysistä kuritusta ilman yhdyntää, mutta siitä taisi tässä juuri olla puute.

Karpaasi

Vierailija
42/71 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse 43v (N) ja herännyt voimakkaaseen kinky/sub(&brat!) puoleen itsessäni - ja sitten tajunnut sen olleen aina oikeastaan läsnä, mutta olosuhteiden pakosta tukahdutettuna.

Ehkä tää kaikki pyrkii myös sen takia nyt niin voimakkaasti pintaan, kun olen jo pari vuotta elänyt ihan karmeassa puutteessa.. ':D  Olen naimisissa, ja muuten miehen kanssa kaikki hyvin - hän on hauska ja ihana, ja tullaan hyvin juttuun - mut seksi ei häntä ole kiinnostanut enää lainkaan moneen vuoteen. Ei halua keskustella asiasta, jos yritän mitään vihjailevaakaan kosketusta, väistää, jne. Halataan kyllä, vaihdetaan suukot kun hän lähtee töihin jne, mut ei mitään muuta. Kuulemma mikään "ei ole vialla", mut hän on vaan "päättänyt eläköityä" seksihommista. Kuolen tuskaan. Kun saisi edes sitä vaniljaa?... Puhumattakaan rajummista otteista, puheista... Huoh. 

Olen nyt kuitenkin päättänyt itsekseni toteuttaa itseäni sen verran kuin pystyn, i

BDSM-baariin mars :)

Tre74

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subinaisia on 13 tusinassa! Dominoivat Mamit ovat yhtä harvinaisia kuin yksisarvisetkin!

Vierailija
44/71 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subinaisia on 13 tusinassa! Dominoivat Mamit ovat yhtä harvinaisia kuin yksisarvisetkin!

Juuri aamulla näin Turun Tinderissä 186 senttiä pitkän parikymppisen dominan etsivän seuraa. Lupasi sitoa deitin nätiksi paketiksi.

Vierailija
45/71 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👅👅💦💦

Vierailija
46/71 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri aamulla näin Turun Tinderissä 186 senttiä pitkän parikymppisen dominan etsivän seuraa. Lupasi sitoa deitin nätiksi paketiksi.

Varmaan joo kunhan hinnasta sovitte 😂.

Vierailija
47/71 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo kunhan hinnasta sovitte 😂.

Olen mieluummin itse se sitoja, siksi laitoin X.

Vierailija
48/71 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on todennäköisesti vähintään satoja tykkäyksiä, kunhan valkkaa yhden päältä. 

Vierailija
49/71 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BDSM-baariin mars :)

Tre74

Kiitos - en tiennytkään tästä! Pistin hakemuksen, oottelen että hyväksytään <3

Vierailija
50/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin on vaikeaa löytää kinkyä miestä, miehet ovat yleisesti aika romanttisia. Jos olet mies, niin voit heittää kiven kadulla silmät kiinni ja osut ainakin neljään kinkyyn naiseen kerralla.

N50+

No ei kai nyt sentään? 😄 Tai sitten olen todella kulkenut onneni ohi. 😄 Onhan se totta, että pienet kinky-elementit ovat nykyään aika monen mielessä, mutta ei kai noin yleisellä tasolla sentään. Ja eikös juuri ollut juttua, että etenkin nuoremmilla on vaikeuksia kun poikkikset haluavat toteuttaa niitä (p0rnosta opittuja, valitettavasti) rajuja juttuja, tytöt eivät niinkään. 

Muutenkin, aikuisen parisuhteen ja bdsm:n yhdistäminen on todella hankalaa. Jos mätsää toinen, esim. persoona, ei istu toinen eli mieltymykset. 

M40+

Vierailija
51/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin on vaikeaa löytää kinkyä miestä, miehet ovat yleisesti aika romanttisia. Jos olet mies, niin voit heittää kiven kadulla silmät kiinni ja osut ainakin neljään kinkyyn naiseen kerralla.

N50+

No ei kai nyt sentään? 😄 Tai sitten olen todella kulkenut onneni ohi. 😄 Onhan se totta, että pienet kinky-elementit ovat nykyään aika monen mielessä, mutta ei kai noin yleisellä tasolla sentään. Ja eikös juuri ollut juttua, että etenkin nuoremmilla on vaikeuksia kun poikkikset haluavat toteuttaa niitä (p0rnosta opittuja, valitettavasti) rajuja juttuja, tytöt eivät niinkään. 

Muutenkin, aikuisen parisuhteen ja bdsm:n yhdistäminen on todella hankalaa. Jos mätsää toinen, esim. persoona, ei istu toinen eli mieltymykset. 

M40+

Yleensäkin ikäluokassa 40 vuotta taitaa miehiä olla paljon enemmän liikkeellä seuranhaussa. Itse olen nyt ollut Tinderissä kuukauden, ja olen tykännyt ehkä 150 naisesta. Näistä minusta tykkäsi 5, joista yhden olen tavannut ja päässyt pukillekin. Olen nähnyt ehkä 400 ilmoitusta, joista jotain kymmenessä on ollut musta sydän ja kahleet merkkinä kiinnostuksesta alan hommiin. Näistä olen useimmista tykännyt, mutta kukaan ei ole tykännyt minusta, vaikka minullakin on profiilissa musta sydän ja kahleet. Mutta jos pidemmän aikaa seuraa Tinderiä, saattaa sieltäkin periaatteessa ehkä tuollaisen kumppanin löytää.

Vierailija
52/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei bdsm-baariin liittyneet - kuinka kauan suunnilleen kestää, että hakemus käsitellään ja hyväksytään...? 

Vierailija
53/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kumppanin kanssa ei samalla tavalla pysty verbaalisesti alistamaan, eli esim. Herra/hu**a-asetelmaa luomaan myös seksin ulkopuolella. Joillekin juuri se on se juttu ja seksi vain purkaa tässä asetelmassa luodun jännitteen. Mutta ehkä se on enemmän hc eikä kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen. Vaimolleni se on tärkeää, mutta olen kieltänyt sellaisen jatkuvan viestittelyn, koska en halua hänen koko ajan olevan kotona poissaoleva ja alisteinen jollekin toiselle miehelle. Sellaista rajumpaa hommaa ei kuitenkaan pysty harrastamaan kuin vaikkapa kerran kuussa.

-karpaasi

Minä löysin joitakin vuosia sitten täydellisen dom-miehen, jonka kanssa meillä on syvä romanttinen ja rakkaudellinen suhde. Meillä on useamman kerran viikossa useamman tunnin pituisia sessioita ihan laidasta laitaan. Myös sanallista alistamista. Makuuhuoneen ulkopuolella meillä on hyvinkin tasa-arvoinen suhde. En koe tässä mitään ristiriitaa. Joskus hän ottaa minua esimerkiksi metsäkävelyllä tietyllä tavalla kiinni ranteesta ja lähes välittömästi valahda siihen seksuaalisesti jännitteiseen sub tilaan. Rakastan sitä, että hänellä on sellainen valta ja vaikutus minuun. Rakastan sitä, että voin joka hetki luottaa häneen. Ja rakastan sitä, että yhtä hyvin kuin sidottuna ottaa vastaan piiskaa, voin tehdä yhdessä hänen kanssaan ruokaa.

Seksuaalinen väreily on jatkuvasti enemmän tai vähemmän välillämme läsnä. Tätä olen kaivannut koko aikuisen elämäni ja nyt keski-ikäisenä saan vihdoinkin kokea tämän! Tiedän, että olen tässä suhteessa onnekas, mutta tämä on siis mahdollista.

N49

Vierailija
54/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kumppanin kanssa ei samalla tavalla pysty verbaalisesti alistamaan, eli esim. Herra/hu**a-asetelmaa luomaan myös seksin ulkopuolella. Joillekin juuri se on se juttu ja seksi vain purkaa tässä asetelmassa luodun jännitteen. Mutta ehkä se on enemmän hc eikä kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen. Vaimolleni se on tärkeää, mutta olen kieltänyt sellaisen jatkuvan viestittelyn, koska en halua hänen koko ajan olevan kotona poissaoleva ja alisteinen jollekin toiselle miehelle. Sellaista rajumpaa hommaa ei kuitenkaan pysty harrastamaan kuin vaikkapa kerran kuussa.

-karpaasi

Minä löysin joitakin vuosia sitten täydellisen dom-miehen, jonka kanssa meillä on syvä romanttinen ja rakkaudellinen suhde. Meillä on useamman kerran viikossa useamman tunnin pituisia sessioita ihan laidasta laitaan. Myös sanallista alistamista. Makuuhuoneen ulkopuolella meillä on hyvinkin tasa-arvoinen suhde. En koe tässä mitään ristiriitaa. Joskus hän ottaa mi

Ole onnellinen. S-miehelle tuollaisen löytäminen on käytännössä mahdotonta.

Vierailija
55/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-karpaasi

Minä löysin joitakin vuosia sitten täydellisen dom-miehen, jonka kanssa meillä on syvä romanttinen ja rakkaudellinen suhde. Meillä on useamman kerran viikossa useamman tunnin pituisia sessioita ihan laidasta laitaan. Myös sanallista alistamista. Makuuhuoneen ulkopuolella meillä on hyvinkin tasa-arvoinen suhde. En koe tässä mitään ristiriitaa. Joskus hän ottaa mi

Vau! Hienoa!

Karpaasi

Vierailija
56/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM-baari on tosifaneille, XU hyvä tuohon että kokeilee itse asioita ja tutustumiseen. Seurustelukumppanin voi löytää mistä tahansa, kyllä tinderissäkin ihmiset kai seksiä lähinnä hakee. Näissä kaikissa on seurustelukumppanin hakijoita, eniten varmaan löytää vaihtoehtoja hakemalla tinderissä sitä mustaa sydäntä profiiliista ja yrittää rajata sit pois. Ja tee selväksi että haet pidempää tai älä lähde heti touhuamaan niin jää pois pelkän seksin hakijat, kun pitää ihan tavata.

Itse mies 43 v. ja onnellisesti suhteessa sub naisen kanssa. Käsitin että harvassa on sopivasti kinkyt miehet, toiset pitävät koko toimintaa naurettavana ja toiset haluavat sata kumppania. Itse toivon enempi kinkyä, nykyinen kerta pari kuussa on vähän mutta muuta seksiä sit enemmän. Nuoret varmaan enemmän pelkkää seksiä hakevat. 40+ tietää että sitä saa kun sormia napsauttaa mutta suhde on vaikeampi löytää. Mutta jos kinkympi kiinnostaa, älä tyydy muuhun, kadut vaan.

Vierailija
57/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei bdsm-baariin liittyneet - kuinka kauan suunnilleen kestää, että hakemus käsitellään ja hyväksytään...? 

Itse sain hyväksynnän saman päivän aikana aikoinaan...

Vierailija
58/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BDSM-baari on tosifaneille, XU hyvä tuohon että kokeilee itse asioita ja tutustumiseen. Seurustelukumppanin voi löytää mistä tahansa, kyllä tinderissäkin ihmiset kai seksiä lähinnä hakee. Näissä kaikissa on seurustelukumppanin hakijoita, eniten varmaan löytää vaihtoehtoja hakemalla tinderissä sitä mustaa sydäntä profiiliista ja yrittää rajata sit pois. Ja tee selväksi että haet pidempää tai älä lähde heti touhuamaan niin jää pois pelkän seksin hakijat, kun pitää ihan tavata.

Itse mies 43 v. ja onnellisesti suhteessa sub naisen kanssa. Käsitin että harvassa on sopivasti kinkyt miehet, toiset pitävät koko toimintaa naurettavana ja toiset haluavat sata kumppania. Itse toivon enempi kinkyä, nykyinen kerta pari kuussa on vähän mutta muuta seksiä sit enemmän. Nuoret varmaan enemmän pelkkää seksiä hakevat. 40+ tietää että sitä saa kun sormia napsauttaa mutta suhde on vaikeampi löytää. Mutta jos kinkympi kiinnostaa, älä tyydy

Tinderissäkin jotkut näyttää käyttävän mustaa sydäntä väärin, luulee, että sillä voi merkitä asioita, joista ei tykkää.

Vierailija
59/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.. mikähän mun hakemuksessa sitten on vikana, mennyt jo monta päivää, eikä hyväksytty. :'( 

Tunnistaako ne ip-osotteet jotenkin ja raakkaa ulkomailla olevat pois - asun välillä Suomessa, välillä ulkomailla, ja mm. just nyt täällä muualla. 

Vierailija
60/71 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.. mikähän mun hakemuksessa sitten on vikana, mennyt jo monta päivää, eikä hyväksytty. :'( 

Tunnistaako ne ip-osotteet jotenkin ja raakkaa ulkomailla olevat pois - asun välillä Suomessa, välillä ulkomailla, ja mm. just nyt täällä muualla. 

Hyvin mahdollista tuo ip:n blokkaaminen. Yhtä systeemiä ylläpidin, niin siihen tuli joka päivä monta tuhatta murtoyritystä. Jos ei muuten niin VPN:n avulla saat itsesi merkattua suomalaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi