Kuinka todennäköistä löytää kinky-henkinen kumppani 40+ ?
Aina aiemmin kaikki kumppanit (miehet) olleet aika vaniljaisia, ja vasta viimeisimmämn kohdalla natsasi bdsm-mieltymys. Suhde valitettavasti päättyi muista syistä, mutta nyt, tuon suhteen jälkeen, tuntuu mahdottomalta ajatus vaniljakumppanista. Kuinkahan yleistä bdsm ja kinky on yli 40-vuotiaiden keskuudessa? Eli onkohan edes todennäköistä löytää..
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin Xu:ta, ja ilmeisesti on jokin muukin mut en muista, pitäisi kaivella.
N46
BDSM-baari ja Alastonsuomi
Onko noihin typerä mennä jos ei juuri muuta halua kuin pientä kuristamista, tukistamista tms.? Jos vaan etsii seurustelukumppania vähän kinkyillä mausteilla?
N46
Ei ole, kertoo vain, mitä haluaa. Kyllä nekin, jotka ovat tosiharrastajia tietävät, että jotkut ovat vain sänkykamari-kinkyjä eivätkä elämäntapaintiaaneja. Alastonsuomi nyt on minusta aika härö paikka, joten siellä nyt varmaan tarjotaan kaikenlaista, jos joku nainen ilmoittautuu. BDSM-baarin deittipalstalla on ihan asiallisia ilmoituksia master-miehiltä, joista jotkut hakee pidempääkin suhdetta, mutta tietty valikoima ei ole valtavan suuri
Kiitos sinulle 🙂
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin on vaikeaa löytää kinkyä miestä, miehet ovat yleisesti aika romanttisia. Jos olet mies, niin voit heittää kiven kadulla silmät kiinni ja osut ainakin neljään kinkyyn naiseen kerralla.
N50+
Ei kai romantiikka ja kinkyys sulje toisiaan pois? Ainakin jos haluaa sen kinkyn seksileikkinä eikä minään 24/7 rooleina, niin en ainakaan itse näe estettä, etteikö romanttinen ihminen voisi olla myös kinky. Koen kyllä itsekin olevani romanttinen, vaikka olenkin kinky (ja sub-nainen).
Niin, kyllä aika pitkälle pääsee ihan antamalla avokämmenellä pepulle, käsiraudoilla tms. Kyllä moni alan harrastajakin harrastaa useammin vaniljaseksiä kuin jotain rajua. Ei kroppakaan kestä.
Suosittelen bdsm-baaria. Siellä on pääsääntöisesti todella fiksua porukkaa ja kun sitä deittipalstaa lukee, niin monella on kyllä samantapaisia toiveita kuin AP:lla. Sub-nainen löytää seuraa helposti, vakavampaakin.
Itse löysin sieltä oman kumppanin kun olin 39 ja mies 45, nyt ollaankin jo monta vuotta vanhempia ja ihana yhteinen elämä. Bdsm-leikit piristää seksielämää ja itselleni subius on iso osa identiteettiä myös, vaikka toki harrastetaan myös ihan vaniljaa ja ollaan yyber- romanttisia kumpikin. Mutta se D/s-asetelma on kuitenkin aina mukana omalla tavallaan.
Suosittelen oman ilmoituksen laittamista bdsm-baariin. Tsemppiä sen oikean metsästykseen!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen bdsm-baaria. Siellä on pääsääntöisesti todella fiksua porukkaa ja kun sitä deittipalstaa lukee, niin monella on kyllä samantapaisia toiveita kuin AP:lla. Sub-nainen löytää seuraa helposti, vakavampaakin.
Itse löysin sieltä oman kumppanin kun olin 39 ja mies 45, nyt ollaankin jo monta vuotta vanhempia ja ihana yhteinen elämä. Bdsm-leikit piristää seksielämää ja itselleni subius on iso osa identiteettiä myös, vaikka toki harrastetaan myös ihan vaniljaa ja ollaan yyber- romanttisia kumpikin. Mutta se D/s-asetelma on kuitenkin aina mukana omalla tavallaan.
Suosittelen oman ilmoituksen laittamista bdsm-baariin. Tsemppiä sen oikean metsästykseen!
Kuulostaa ihanalta!
BDSM-baariin mars kuten todettua :)
Tre74
Itse olen HC-kinky ja tietysti tyttöystäväni sattuu olemaan vanilja. Olen kertonut hänelle taipumuksistani ja itse odottelen, josko hänen uteliaisuus laajenisi. Seksi on muuten todella hyvää. Kumppania en vaihda, koska hän on muuten lähes täydellinen<3
Aina ei mene nallekarkit tasan:/
M44
Vierailija kirjoitti:
Itse olen HC-kinky ja tietysti tyttöystäväni sattuu olemaan vanilja. Olen kertonut hänelle taipumuksistani ja itse odottelen, josko hänen uteliaisuus laajenisi. Seksi on muuten todella hyvää. Kumppania en vaihda, koska hän on muuten lähes täydellinen<3
Aina ei mene nallekarkit tasan:/
M44
Oma vaimoni tajusi itse nelikymppisenä olevansa kinky ja sub. Sitä ennen vanilja. Muutaman mutkan kautta alettiin sitä harrastaa yhdessä. Huomasin myös itse tykkääväni välillä rajummasta menosta, vaikken mikään hc olekaan. Mutta sellainen kuritus ja sitominen on mukavaa vaihtelua ja seksistä tulee monivivahteisempaa. Eilenkin lähdettiin vaniljalla liikkeelle, mutta sitten läiskin häntä pepulle. Pillun märkyys lisääntyi heti ja vaimolla nousee seksi toiselle tasolle, kun hän voi toteuttaa tätä puoltaan ja tuntee olevansa alistettu. Seksuaalinen herääminen on siis ihan mahdollista.
M45
Naisilla on hyvät markkinat. D-miehiä löytyy pilvin pimein, s-miehiä löytyy vielä enemmän.
Miehillä sitten tilanne onkin aivan toinen, valtaosa ei löydä ikinä mitään.
Huomattavasti helpommin 40+ kuin 20+ ryhmästä. Jos noita "vapaamielisempien" seksitapaamisia ja tapahtumia katsoo, niin suurin ikäryhmä on juuri 40 - . Siinä ikäryhmässä on asioita jo nähty ja koettu. Lapsetkin ovat about maailmalla.
Osallistu tapahtumiin, käy kartanossa, risteilyillä tai katso netistä harrastajien keskusteluita. Todella turvallisin aloitus on jollain klubilla, jossa on muita ihmisiä ja securitas. Voit jakaa patjan, huoneen tai looshin ihan kaltaisesi kanssa.
Luullakseni kohtuu yleistä on.. Itse nyt 46 v. ja kinkyiltyä tulee puolison kanssa. Lähinnä sitomista ja siihen liittyvää alistamista/kuritusta. Jos tällä hetkellä pitäisi löytää kumppani jostakin, niin kriteerinä olisi myös bdsm-henkisyys. Ja jos kumppanilla ei ole siitä kokemusta, niin aina voi yrittää ohjata bdsm:n pariin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on hyvät markkinat. D-miehiä löytyy pilvin pimein, s-miehiä löytyy vielä enemmän.
Valtaosa ei myöskään ole valmis tekemään mitään asiaa edistääkseen. Aktiiviset ja hyvätapaiset ja -maineiset miehet ovat haluttuja partnereita. He ovat myös opiskelleet ja oppineet seksipositiivisen skenen tavat, halut ja toiveet. Viestinnän on oltava kunnossa ihan ensin.
Rankkaa; kyllä.
Palkitsevaa; kyllä
Vierailija kirjoitti:
Dominoivat naiset taitaa olla niin harvinaisia, että voivat ottaa rahaa palveluksistaan eivätkä edes joudu harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin miehet eivät löydä?
Kokeile Feeld-appsia. En tiedä onko miten suosittu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dominoivat naiset taitaa olla niin harvinaisia, että voivat ottaa rahaa palveluksistaan eivätkä edes joudu harrastamaan seksiä.
Näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa ei myöskään ole valmis tekemään mitään asiaa edistääkseen. Aktiiviset ja hyvätapaiset ja -maineiset miehet ovat haluttuja partnereita. He ovat myös opiskelleet ja oppineet seksipositiivisen skenen tavat, halut ja toiveet. Viestinnän on oltava kunnossa ihan ensin.
Rankkaa; kyllä.
Palkitsevaa; kyllä
On se rankkaa huomata ettei juuri koskaan kelpaa kenellekään. En ymmärrä mitä palkitsevaa siinä on, olen oppinut lähinnä vihaamaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin miehet eivät löydä?
Harvat löytävät, valtaosa ei. Naisten markkinat.
Oon itse 43v (N) ja herännyt voimakkaaseen kinky/sub(&brat!) puoleen itsessäni - ja sitten tajunnut sen olleen aina oikeastaan läsnä, mutta olosuhteiden pakosta tukahdutettuna.
Ehkä tää kaikki pyrkii myös sen takia nyt niin voimakkaasti pintaan, kun olen jo pari vuotta elänyt ihan karmeassa puutteessa.. ':D Olen naimisissa, ja muuten miehen kanssa kaikki hyvin - hän on hauska ja ihana, ja tullaan hyvin juttuun - mut seksi ei häntä ole kiinnostanut enää lainkaan moneen vuoteen. Ei halua keskustella asiasta, jos yritän mitään vihjailevaakaan kosketusta, väistää, jne. Halataan kyllä, vaihdetaan suukot kun hän lähtee töihin jne, mut ei mitään muuta. Kuulemma mikään "ei ole vialla", mut hän on vaan "päättänyt eläköityä" seksihommista. Kuolen tuskaan. Kun saisi edes sitä vaniljaa?... Puhumattakaan rajummista otteista, puheista... Huoh.
Olen nyt kuitenkin päättänyt itsekseni toteuttaa itseäni sen verran kuin pystyn, ilman että se haittaisi puolisoani. Tunnustaa asian ehkä myös muille valituille ihmisille, jos asia jostain syystä nousee pinnalle. Parhaalle ystävälleni esim. jo kerroin - hän olikin itse asiassa aavistellut! Viime aikoina en ole saanut tarpeeksi mm. kinkyistä audiotarinoista... ja tietyistä kohtauksista tietyissä historiallisissa draamasarjoissa. Heh.
Aion myös hyödyntää hienovaraista symboliikkaa mm. pukeutumisessa. Uskon, että tietäjät sitten tietää tai ainakin arvailee.. Mut en tiedä kuinka kauan tämä riittää. Ja mitä sitten tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 43v (N) ja herännyt voimakkaaseen kinky/sub(&brat!) puoleen itsessäni - ja sitten tajunnut sen olleen aina oikeastaan läsnä, mutta olosuhteiden pakosta tukahdutettuna.
Ehkä tää kaikki pyrkii myös sen takia nyt niin voimakkaasti pintaan, kun olen jo pari vuotta elänyt ihan karmeassa puutteessa.. ':D Olen naimisissa, ja muuten miehen kanssa kaikki hyvin - hän on hauska ja ihana, ja tullaan hyvin juttuun - mut seksi ei häntä ole kiinnostanut enää lainkaan moneen vuoteen. Ei halua keskustella asiasta, jos yritän mitään vihjailevaakaan kosketusta, väistää, jne. Halataan kyllä, vaihdetaan suukot kun hän lähtee töihin jne, mut ei mitään muuta. Kuulemma mikään "ei ole vialla", mut hän on vaan "päättänyt eläköityä" seksihommista. Kuolen tuskaan. Kun saisi edes sitä vaniljaa?... Puhumattakaan rajummista otteista, puheista... Huoh.Olen nyt kuitenkin päättänyt itsekseni toteuttaa itseäni sen verran kuin pystyn, i
Vaihteeksi s-nainen. Tylsää.
Samaa mieltä tästäkin.
N46