Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei kukaan nilittäjä ole tullut jeesustaan verojen maksusta.
Onko tullut vastaan miehiä joilla on ollut liian iso vehje.
Maksan veroja ja minulta saa kuitin.
Ei ole tullut vielä ainakaan.
Tiedätkö miten menee tapauksissa, joissa pitäisi tilata palveluitasi firman piikkiin? Jos esimerkiksi ravintolassa esiintyvä bändi haluaa tytön takahuoneeseen, niin esim. sinut voi tilata paikalle siten, että palvelusi saa vähennyksiin?
No en ole tavattavissa bändin käyttöön takahuoneeseen mutta muuten firman piikkiin en osaa sanoa, eipä ole tullut tälläistä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko alan hinnat sinusta asiakkaalle kohtuuttomat? Mitä mieltä olisit, jos alalle tulisi muualta Euroopasta ja Aasiasta iso määrä naisia, jolloin tarjonta parantuisi ja hinnat laskisivat? Esim. Tsekissä ja Venäjällä saman palvelun hinta on ihan muutamia kymppejä, josta suomalainen veloittaa useamman satasen.
Omat hintani ovat mielestäni erittäin kohtuulliset. Tiedän palveluntarjoajia jotka veloittavat kovia hintoja ja mietin itse naisena kuka niitä maksaa.Välillä tulee se tunne että kuinka halvalla pitäisi saada kun on miehiä joiden mielestä kaikki on kohtuuttoman kallista.
No, mitä sinulla maksaa esim. suuhoito tai sitten yksi tunti?
En ole ap mutta naisena kommentti vähän nauratti. Kuuluuko ne olla kaikkien saatavilla? Pitääkö se pillu antaa markalla jotta kaikilla on mahdollisuus?
olen ollut käsityksessä että tuntihinta kotimaisilla on reilusti yli 200e yleensä.
Annatko kakkosta ja lähdetkö mukaan ryhmäseksiin.
Vierailija kirjoitti:
En tee anaalia enkä lähtisi mukaan ryhmäseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas joku juntti normaalisoimassa perseeseen panemisen. Mahtavaa ettei edes rahasta naiset suostu!
hei ap, kuvaile isoin kalu joka tullut vastaan ja pienin.
onko joku asiakas nainnut sua joskus tosi rajusti ja pitkään takaapäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko alan hinnat sinusta asiakkaalle kohtuuttomat? Mitä mieltä olisit, jos alalle tulisi muualta Euroopasta ja Aasiasta iso määrä naisia, jolloin tarjonta parantuisi ja hinnat laskisivat? Esim. Tsekissä ja Venäjällä saman palvelun hinta on ihan muutamia kymppejä, josta suomalainen veloittaa useamman satasen.
Omat hintani ovat mielestäni erittäin kohtuulliset. Tiedän palveluntarjoajia jotka veloittavat kovia hintoja ja mietin itse naisena kuka niitä maksaa.Välillä tulee se tunne että kuinka halvalla pitäisi saada kun on miehiä joiden mielestä kaikki on kohtuuttoman kallista.
Toivottavasti kohtusi on jo ajoissa poistettu.
Hinnat Ei kuulosta yhtään kohtuuttomilta. Teetkö pariskuntia NM? Ja jos teet niin käykö sinulla paljon avio/avopareja toteuttamassa kolmen kimppa - fantasioitaan? Teetkö heille dildoshown, jos he sitä pyytävät? Ja nuoletko/panetko pariskunnan naista näissä kohtaamisissa, jos hän sitä haluaa? Pimppien kohdatessa ei tietty ole suojaa ( saksitus fantasia ).
Meillä on kohtuullisen aikaa ollut haussa naista naisen ja miehen ( myös kolmannen ) yhteiseksi iloksi. Se on meidän naisen pitkäaikainen ja toteutumaton fantasia, mistä kannattaa maksaakin. Meillä nainen on se joka loppupeleissä valitsee tämän kolmannen. Sillä naisen tyytyväisyys on etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sairaseläkeläinen saada huojennusta hintaan? Takuueläke on kuitenkin vaan sen alle tonnin, mistä on maksettava se muukin eläminen.
Olen liian kiltti ja sanon että antaisin varmaan vähän alennusta jos yhteydenotto olisi asiallinen. :)
tosin olen muutenkin pyrkinyt pitämään hintana kohtuullisina.
Et sä kiltti ole, vaan täysin hullu.
Pistä Hesariin maanantaisin viikon omakuva ja taksat. Ilmoitus myös kierrätyssivuistoille muiden rojujen ja roinien joukkoon.
Silloin tällöin teet hyväntekeväisyyttä ja olet koko päivän haarat auki ilmaiseksi. Kerrot osoitteen ilmoituksessa.
Hullut Päivät:
"Avaan ilmaiseksi pillun"
Luulen että sinulla on ongelmia kovasti itselläsi tämän tekstin perusteella.
Alennuksen antaminen ( esim outcall incall hinnoin) on varsin yleistä esim liikuntarajoitteisille alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kohtusi on jo ajoissa poistettu.
Syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Hinnat Ei kuulosta yhtään kohtuuttomilta. Teetkö pariskuntia NM? Ja jos teet niin käykö sinulla paljon avio/avopareja toteuttamassa kolmen kimppa - fantasioitaan? Teetkö heille dildoshown, jos he sitä pyytävät? Ja nuoletko/panetko pariskunnan naista näissä kohtaamisissa, jos hän sitä haluaa? Pimppien kohdatessa ei tietty ole suojaa ( saksitus fantasia ).
Meillä on kohtuullisen aikaa ollut haussa naista naisen ja miehen ( myös kolmannen ) yhteiseksi iloksi. Se on meidän naisen pitkäaikainen ja toteutumaton fantasia, mistä kannattaa maksaakin. Meillä nainen on se joka loppupeleissä valitsee tämän kolmannen. Sillä naisen tyytyväisyys on etusijalla.
Kiitos kommentistasi. Toki, pariskuntien tapaaminen on aika iso extra josta kyllä niitä tekevä veloittaa erikseen.
En tapaa itse pariskuntia ( mutta moni tapaa), tämä johtuu pitkälti siitä että en tunne itse minkäänlaista vetoa naisia kohtaan joten koen tilanteen erittäin luonnottomana ja tämä varmaan näkyisi myös päällepäin.
Vierailija kirjoitti:
Käviskö nyrkkinainti halvalla?
Kuten olen aiemminkin jo sanonut, tarjoan normaalia seksiä, nyrkkinainti ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
hei ap, kuvaile isoin kalu joka tullut vastaan ja pienin.
vastaa tähän
Vierailija kirjoitti:
ja tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tähän
Avaatko vähän mitä tarkoitat rajulla takaapäin nainnilla? Takaa on pakko pitää napakkaa rytmiä yllä. Vastaus on varmasti siis kyllä.
En koe tarvetta arvostella kenenkään sukupuolielimiä.
Kuinka helposti kostut? Kostutko koskaan niin litimäräksi että mahlaa valuu reisille?
Saatko / oleko koskaan saanut ns. suihkulähde orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentistasi. Toki, pariskuntien tapaaminen on aika iso extra josta kyllä niitä tekevä veloittaa erikseen.
En tapaa itse pariskuntia ( mutta moni tapaa), tämä johtuu pitkälti sii
Kiitos itsellesi asiallisesta vastauksesta. On paljon parempi, että tunnustat sen itsellesi kun yrität väkisin.
On tässä elämää nähty ja siihen on kuulunut muutamia ammattilaisiakin. Sillä kaikkein huonoimmat kokemukset eivät ole tulleet mistään vaara - elementistä ( vaikka olen sellaisiakin kokenut maailmalla ), vaan ammattilaisen selkeästä huonosta asenteesta. Koko ajan kellon katsominen, huokailu tai jopa naamalta näkyvä vastenmielisyys takaa asiakkaalle epätyydyttävän kokemuksen. Ellei asiakas käyttäydy huonosti, haise pahalle, ole päihtynyt, on hyvä puhekontakti etc niin minusta hänen kuuluisi saada mistä hän maksaa. On kyseessä nainen tai mies. Maksu menetetystä ajasta kuitenkin enemmän kuin mistään normihommasta koskaan saa.
Tämä on aivan sama kaikilla palvelualoilla. Ellei asiakas tunne itseään tervetulleeksi, niin hän ei tule takaisin. Ja kun nimenomaan haetaan Naiselle pitkäaikaisen fantasian toteutumista, niin homma EI SAA mennä niin että loppupeleissä naiselle jäisi vain käteen tunne "oliko tämä kaikki vain miestäni varten".
Tunnut oikein mukavalta ihmiseltä. Näin saisi moni muukin olla.