Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (981)
Kuinka suuri osa asiakkaista on jollakin tavoin epämiellyttäviä? Millä tavoin? Entä pystytkö itse nauttimaan seksistä asiakkaan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, se tulevaisuus valmistumisen jälkeen, jos tulee töissä työtuttuja vastaan?
No ihan mahtavaa se olis...jannut ihan kusi sukassa! xD On itseasiassa ollut itsellä duunissa vastaava keissi, kun tyypit kävi työmatkalla maksullisissa. Laitoin kaikkien tiedot ja tositteet talteen...porukka sitoutettiin pitkälle tulevaan.
Miksi Suomesta tuntuu puuttuvan tyystin sellaiset halvemman hintaluokan ns. "päihdehuorat", joita löytää muista maista vaivatta? Suuhoidon saa esim. parilla kympillä ja panemaankin reilusti alle satasella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomesta tuntuu puuttuvan tyystin sellaiset halvemman hintaluokan ns. "päihdehuorat", joita löytää muista maista vaivatta? Suuhoidon saa esim. parilla kympillä ja panemaankin reilusti alle satasella.
Minulta otti hampaaton nainen Rotterdamissa poskeen. Veloitti kaksikymppiä. Tuohon hintaan ei saa Suomesta mitään.
Ihme ettei kukaan nilittäjä ole tullut jeesustaan verojen maksusta.
Onko tullut vastaan miehiä joilla on ollut liian iso vehje.
Onko sinulla oma mies? Miten hän ottaa asian? Jos ei ole, miten tulevaisuudessa aiotko kertoa miehellesi mitä työtä olet tehnyt. Oletko kertonut sukulaisilla/ystävillesi työstäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko alan hinnat sinusta asiakkaalle kohtuuttomat? Mitä mieltä olisit, jos alalle tulisi muualta Euroopasta ja Aasiasta iso määrä naisia, jolloin tarjonta parantuisi ja hinnat laskisivat? Esim. Tsekissä ja Venäjällä saman palvelun hinta on ihan muutamia kymppejä, josta suomalainen veloittaa useamman satasen.
Omat hintani ovat mielestäni erittäin kohtuulliset. Tiedän palveluntarjoajia jotka veloittavat kovia hintoja ja mietin itse naisena kuka niitä maksaa.
Välillä tulee se tunne että kuinka halvalla pitäisi saada kun on miehiä joiden mielestä kaikki on kohtuuttoman kallista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se tulevaisuus valmistumisen jälkeen, jos tulee töissä työtuttuja vastaan?
Tarkoitat siis että mitä jos tulee töissä näissä merkeissä tuttuja vastaan?
Jos joku siinä tunnistaa niin ei kai siinä? Meinaat että joku Pertti alkaa neukkarissa huutelemaan että hei, tyttö muistatko kun maksoin sulle pillusta muutama vuosi sitten? Aika harvoin tälläistä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Suomeen perustaa bordelleja?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri osa asiakkaista on jollakin tavoin epämiellyttäviä? Millä tavoin? Entä pystytkö itse nauttimaan seksistä asiakkaan kanssa?
Pystyn ja usein nautinkin.
Aika harva on epämiellyttävä ja se yleensä aina johtuu persoonasta/käytöksesta, ei ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ja pystyn nauttimaan. Usein nautinkin ja kostun, välillä tulenkin.
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja ja minulta saa kuitin.
Ei ole tullut vielä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla oma mies? Miten hän ottaa asian? Jos ei ole, miten tulevaisuudessa aiotko kertoa miehellesi mitä työtä olet tehnyt. Oletko kertonut sukulaisilla/ystävillesi työstäsi?
Ei ole omaa miestä ja pidän esimerkiksi avioitumista omalla kohdallani melko pienenä mahdollisuutena, en ole parisuhdeihminen.
Ja jos olisi niin en ehkä koe tarpeelliseksi kertoa hänelle asioita jotka ovat tapahtuneet ennen hänen tapaamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko alan hinnat sinusta asiakkaalle kohtuuttomat? Mitä mieltä olisit, jos alalle tulisi muualta Euroopasta ja Aasiasta iso määrä naisia, jolloin tarjonta parantuisi ja hinnat laskisivat? Esim. Tsekissä ja Venäjällä saman palvelun hinta on ihan muutamia kymppejä, josta suomalainen veloittaa useamman satasen.
Omat hintani ovat mielestäni erittäin kohtuulliset. Tiedän palveluntarjoajia jotka veloittavat kovia hintoja ja mietin itse naisena kuka niitä maksaa.Välillä tulee se tunne että kuinka halvalla pitäisi saada kun on miehiä joiden mielestä kaikki on kohtuuttoman kallista.
No, mitä sinulla maksaa esim. suuhoito tai sitten yksi tunti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat hintani ovat mielestäni erittäin kohtuulliset. Tiedän palveluntarjoajia jotka veloittavat kovia hintoja ja mietin itse naisena kuka niitä maksaa.Välillä tulee se tunne että kuinka halvalla pitäisi saada kun on miehiä joiden mielestä kaikki on kohtuuttoman kallista.
Tunti on alle 200e, en tarjoa 30min pienempiä aikoja.
Valitettavan usein tarjokkaiden kuvat on todella huonoja, niistä ei saa henkilön muodoista tai olemuksesta juuri selkoa ja niitä on vähän. Itse räpsitty kännykällä. Ulkomaisilla toimijoilla on upeat ja myyvät kuvat. Miksi kuviin ei panosteta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunti on alle 200e, en tarjoa 30min pienempiä aik
Ja sinä pidät tätä kohtuuhintaisena / halpana? Salli mun nauraa. Muuta et ole kuin ihmisten tarpeiden ja himojen hyväksikäyttäjä. Alan palvelut eivät selkeästi ole ainakaan Suomessa kaikkien saavutettavissa. Työntekijöitä tarvitaan runsaasti lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja ja minulta saa kuitin.
Ei ole tullut vielä ainakaan.
Tiedätkö miten menee tapauksissa, joissa pitäisi tilata palveluitasi firman piikkiin? Jos esimerkiksi ravintolassa esiintyvä bändi haluaa tytön takahuoneeseen, niin esim. sinut voi tilata paikalle siten, että palvelusi saa vähennyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan usein tarjokkaiden kuvat on todella huonoja, niistä ei saa henkilön muodoista tai olemuksesta juuri selkoa ja niitä on vähän. Itse räpsitty kännykällä. Ulkomaisilla toimijoilla on upeat ja myyvät kuvat. Miksi kuviin ei panosteta?
Ulkomaisten kuvat ovat usein täysin muokattuja tai netistä otettuja. Huomaat tämän esim siitä että kuvien aitoutta arvostellaan ilmoituksessa.
Tai vaihtoehtoisesti heillä on takanaan jonkinlainen koneisto joka asiaa hoitaa-> vie osan tienisteistä.
Lisäksi kun kuvat lataa sivustolle niin ne usein kärsivät, kuva kannattaa avata isoksi.
Ja vielä, kotimaiset tarjoajat tietävät että on erittäin iso joukko näitä kuvien vinkujia tai heitä jotka tumputtavat vain niille kuville eli heitä jotka eivät ikinä tule varaamaan aikaa.
Pitäisikö Suomeen perustaa bordelleja?