Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, autetaan yhdessä pörriäisiä todella helpolla tavalla

Vierailija
13.05.2024 |

Tässä todella simppeli niksi, joka auttaa koko planeettaa. Kesä on täällä ja siitä nauttivat niin eläimet, ihmiset kuin hyönteisetkin. Osa ihmisistä pitää kimalaisia ja mehiläisiä ärsyttävinä, mutta todellisuudessa niillä on valtava merkitys ihmiskunnalle. Mehiläiset ovat pölyttäjiä, joka tekee niistä äärimmäisen tärkeän lajin. Mehiläiset ruokkivat suurimman osan koko maailman väestöstä ja nyt monille tv:stä tuttu, Herra [] https://www.herkkusuut.com/taman-vuoksi-jokaisen-kannattaa-laittaa-teel…

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä autan niitä että tallon niiden päälle.

Vierailija
42/47 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidi auttaa noihinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thermacell hoitaa sellaiset inhottavat pistiäiset pois päiviltä 💪🏼

Vierailija
44/47 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saatanan down tai autistivajakki huolehtii jostain 💩vitun pÖrrIäISiStÄ! HUOH!

Vierailija
45/47 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelastin tänään yhden pienen kimalaisen. Oli lentänyt sisälle ja oli aivan tokkurainen. Vein kukkapenkkiin syömään. Alkuun ei pystynyt lentämään, kerran pudota kupsahti maahankin, ja jouduin siirtämään hänet aina seuraavaan kukkaan. Joka kerta imi mettä oikein ahnaasti. Sitten alkoi liikkua jo vilkkaammin ja värisytti siipiään. Lopulta ponnahti lentoon ja alkoi itse pörräillä uusille kukille.

Olet mt-ongelmainen ja päädyt vielä laitokseen. 

Vierailija
46/47 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälle palstalle on tapahtunut viimepäivinä? Kiristääkö helle päätä? 

Vierailija
47/47 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pelastin tänään yhden pienen kimalaisen. Oli lentänyt sisälle ja oli aivan tokkurainen. Vein kukkapenkkiin syömään. Alkuun ei pystynyt lentämään, kerran pudota kupsahti maahankin, ja jouduin siirtämään hänet aina seuraavaan kukkaan. Joka kerta imi mettä oikein ahnaasti. Sitten alkoi liikkua jo vilkkaammin ja värisytti siipiään. Lopulta ponnahti lentoon ja alkoi itse pörräillä uusille kukille.

Olet mt-ongelmainen ja päädyt vielä laitokseen. 

Itsellesikö juttelet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi