Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted ja tilaukset Puolasta

Vierailija
13.05.2024 |

Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.

Kommentit (697)

Vierailija
241/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myöskin nyt 1/5 Puolan paketista vihdoin saapunut Suomeen kohti noutopistettä. Tämä on ensimmäinen tilaus joka tehty 1.5. ja jossa Orlenin seurannan mukaan näkyy että lähtenyt palautukseen lähettäjälle. Eli näköjään Orlenin seuranta voi näyttää eri statusta kuin mikä oikeasti on toimituksen tilanne. Jospa ne loputkin 4 pakettia pian saapuu Postille 🙂

Vierailija
242/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikki kolme edelleen näyttää että ennakkotieto lähetyksestä tullut postille mutta ei muuta. 30.4. lähetetty on orlenin mukaan lähetetty takaisin myyjälle ja muut kaksi odottavat noutoa jossain, mutta ei suomessa. Yksi myyjä oli kysynyt orlenin aspasta ja siellä oli sanottu että paketti on luovutettu ulkomaiselle toimijalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myöskin nyt 1/5 Puolan paketista vihdoin saapunut Suomeen kohti noutopistettä. Tämä on ensimmäinen tilaus joka tehty 1.5. ja jossa Orlenin seurannan mukaan näkyy että lähtenyt palautukseen lähettäjälle. Eli näköjään Orlenin seuranta voi näyttää eri statusta kuin mikä oikeasti on toimituksen tilanne. Jospa ne loputkin 4 pakettia pian saapuu Postille 🙂

Huh, onpa helpottavaa kuulla. Kiitos kun jaoit tämän ilosanoman. Tartten ja haluan kaikki nuo edulliset ja ihanat jutut, jotka olen tilannut ja ehti jo tulla suru puseroon kun mietin et en niitä saakaan. Uskaltaa tässä jo vähän iloita.

Vierailija
244/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites homma menee jos ostaja ei nouda pakettiaan ja se palautuu myyjälle..mites palautuskulut, kuka maksaa?

Vierailija
245/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt eka paketti Postin sivulle ilmestynyt. Orlenin sivuilla oli ilmoitus että palautuu myyjälle kun ei haettu. Nyt kuitenkin pitäisi olla Vantaalla Postin sivujen mukaan ja huomenna noudettavissa.

ap

Vierailija
246/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhden Puolan paketin kanssa nyt niin että takaisin lähti lähettäjälle.Odotti noutoa siellä Orlen Packassa, missä maassa lienikään. En tietenkään voinut hakea,koska olen itse täällä Suomessa.

Eilen viimeksi kysyin tämän kyseisen paketin perään ja sillon Vinted vakuutti että toimitus kesken!

Inhottavaa kun itse vasta aloitin vintedin käytön ja Ruotsi,Suomi, Liettua olleet ok,nyt useampia paketteja tulossa Puolasta niin varmaan negatiivista palautetta pukkaa myyjien suunnalta kun paketit palautuvat itsestäni riippumattomista syistä.

Laita kuvakaappaus siitä orlennin sivusta nii ite sain hyvityksen

Vierailija
247/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites homma menee jos ostaja ei nouda pakettiaan ja se palautuu myyjälle..mites palautuskulut, kuka maksaa?

Vinted maksoi palautuskulut minun tapauksessa.

Vierailija
248/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minullakin on yksi Puolan paketeista saatu Postin kuljetukseen. Tilauspv on 1.5. ja tilasin samaan aikaan kaksi muutakin pakettia Puolasta. Omapostissa näkyy arvioituna toimituspäivänä keskiviikko. En tiedä mikä tämä näistä paketeista lopulta on, tieto Vintedissa tai Orlen palvelussa ei ole vielä päivittynyt. 

Vierailija
249/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää tuo yksikin Vinted myyjä, joka kyselee minulta, että tiedänkö onko tämä ongelma vain hänellä vai kaikilla, kun mikään hänen paketeistaan ei mene perille Suomeen. :( Selitin siis tilanteen hänelle kyllä, mutta oikeesti tämä on jo törkeää. Tässä on ihmisten rahat ja omaisuus kiinni.

Vierailija
250/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG nyt on minullakin saapunut Vantaalle yksi sellainen paketti, jonka jo väitettiin lähteneen takaisin myyjälle!

Ilmeisesti se tarkoittikin sitä, että se ohjattiin Suomea kohti.

Tämä paketti oli ensimmäinen Puolasta tilaamani, 29.4. Toivottavasti ne neljä myöhäisempääkin siis tulevat vielä.

Vierailija
251/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhden Puolan paketin kanssa nyt niin että takaisin lähti lähettäjälle.Odotti noutoa siellä Orlen Packassa, missä maassa lienikään. En tietenkään voinut hakea,koska olen itse täällä Suomessa.

Eilen viimeksi kysyin tämän kyseisen paketin perään ja sillon Vinted vakuutti että toimitus kesken!

Inhottavaa kun itse vasta aloitin vintedin käytön ja Ruotsi,Suomi, Liettua olleet ok,nyt useampia paketteja tulossa Puolasta niin varmaan negatiivista palautetta pukkaa myyjien suunnalta kun paketit palautuvat itsestäni riippumattomista syistä.

Laita kuvakaappaus siitä orlennin sivusta nii ite sain hyvityksen

Joo siis ei mitään ongelmaa sen rahan palautuksen kanssa, Vintedin sivuilla lukee millon palautetaan eikä tarvinnut erikseen kysyä.Enemmän harmittaa jäädä ilman tuotetta jota on odottanut ja myyjän puolesta harmittaa!

Vierailija
252/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös minulle yks Puola paketti, että se on saapunut Vantaan. Lähetetty 5.5 myyjältä. Se toinen on vielä jossain. 

Vierailija
253/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli myös minulle yks Puola paketti, että se on saapunut Vantaan. Lähetetty 5.5 myyjältä. Se toinen on vielä jossain. 

Mulla sama juttu, 5.5. kans lähetty. Kiva juttu tietysti, mutta tämä on vasta eka paketti kymmenistä, joita odotan.

Vierailija
254/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaikki pakeitit tullut vantaalle :)

Vierailija
255/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut 12.5 puolasta takin ja tämän ketjun ansiosta kävin kurkkaamassa omapostia ja siellä näkyi, että paketti on jo vantaalla ja arvioitu saapuminen huomenna! Toivotaan tosiaan,että puolan tukos poistumassa. Siellä puolan postin sivuilla näkyy, että paketti noudettavissa(puolasta), mutta se on ilmeisesti väärä tieto. Huomenna nähdään onko paketti tosiaan saapunut

Vierailija
256/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa hyvät ihmiset miks Vinted näyttää mulle niin paljon Puolassa olevia tuotteita,vaikken halua niitä ostaa?

Oli sitten järjestys,uusin,alhaisin, kallein mikä vain , suurimmaksi osaksi mitä klikkaan on Puolassa. Toki jos haen pohjoismaista brändiä niin sit tulee Ruotsia,Suomea,Tanskaa...

Alan kyllästyä koko sovellukseen.

Vierailija
257/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolassa on yli 40miljoonaa asukasta. Siellä on varmasti paljon vinted käyttäjiä. Paljon enemmän, kun pohjoismaissa yhteensä. Siksi sulle tulee koko ajan puolaa vastaan.

Mä odotan, että saadaan saksa. Siellä on 80milj asukasta. Joten ihanaa lumppua riittää.

Vierailija
258/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka alapeukutat täällä jokaista viestiä, jossa mainitaan tilanneen useampi paketti, niin hankipa elämä. Ei kuulu sulle vttuakaan paljonko joku tilaa Vintedistä! Tiedoksi sinulle, että jatkossa ostan kaiken mahdollisen tuolta, ja varsinkin kaikki vaatteeni. Aijjettä kun tiedän että sua vituttaa tuo tieto ja se on ihanaa se! On se kauheaa kun ihmiset ostaa käytettyä tavaraa!

Vierailija
259/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama tilanne sellaset 40e hukkaan

Vierailija
260/697 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän ohi aiheen, mutta viimeksi kun tilasin Belgiasta jotain, niin paketin tulo Suomeen kesti kuusi viikkoa. Belgian posti ei tiennyt yhtään missä paketti menee, väitti että se on lähtenyt Belgiasta jo jonkun kuljetusliikkeen mukana toiseen maahan, sitten väitti että onkin vielä lähettäjän postissa jossain päin Belgiaa odottamassa kuljetuksen lähtemistä, välillä väitti että paketti on kokonaan kadonnut ja sekä minä että myyjä jouduttiin tekemään Belgian postille erilliset reklamaatiot ja lopulta Belgian posti nosti kädet pystyyn, he ei tiedä koko paketista oikeasti mitään muuta kuin että se on luovutettu heidän haltuun. Täysin yllättäen kuuden viikon päästä omapostista tuli ilmoitus, että paketti on Suomessa ja noudettavissa huomenna omasta noutopaikasta. Kuten olikin. Belgian posti oli siitä viikkoa myöhemmin vielä sitä mieltä että paketti on edelleen kadonneena jossain määrittelemättömässä maassa. Eli osaa muutkin kuin Puola sotkea paketin kuljetuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi